Jakość iPlus

Data: 2009-09-29 03:47:23
Autor: goto
Jakość iPlus
Potrzebuję wykupić abonament na internet bezprzewodowy z modem USB.
Wybrałem iPlusa z modemem Huawei E180. Zanim jednak podpiszę umowę,
chciałbym się dowiedzieć jak jest z jakością tej usługi (np.
usłyszałem od znajomego, że Blueconnect głównie nie działa mimo
pełnego zasięgu)? Wielu z was używa pewnie iPlusa z modemem USB -
jakie są Wasze opinie?

Pozdrawiam,
goto

Data: 2009-09-29 14:47:39
Autor: BaX
Jakość iPlus

[...]

GÓWNO do kwadratu, to nie jest net to ścierwo, na poziomie wdzwanianego analoga z 2000roku, tyle, że w 2000roku nie było tak rozbudowanych witryn jak obecnie. Testujemy właśnie w firmie dwa modemy iplusa, prędkość dramatyczna, stabilność to samo. Być może ktoś kto mieszka w centrum warszawy/krakowa/katowic czy innego dużego miasta ma jakieś tam transfery ale u mnie to nawet do GG się nie nadaje.

Data: 2009-09-29 15:13:04
Autor: ...:::WISKOLER:::...
Jakość iPlus
Na grupie *pl.misc.telefonia.gsm*, dnia 29 wrzesień (wtorek),
znalazłem donos TW *BaX*,
o treści cytowanej poniżej:

[...]

Byzydury opowiadasz waść.
Iplus w centrum szczecina - ładowanie witryn na poziomie bardzo dobrym.
Iplus w centrum Bornego Sulinowa - ładowanie witryn, transfer plików na
serwer FTP (głównie zdjęcia i pliki tekstowe tworzące witrynę), e-mail na
poziomie bardzo dobrym.
Orange ewerywere (czy jak to się tam pisze) - dzielnica szczecina - dostęp
na poziomie tragicznym. Wczytanie strony www graniczy z cudem, ściągnięcie
jakiegokolwiek softu z neta to porażka - szybciej gołębiem by było.

Tak więc wszystko zależy w jakim rejonie i jaka sieć jest dostępna 2G/3G.
--
Dlaczego tyle osób zarabia na ebookach?
http://ebooki.zlotemysli.pl/wiskoler.php

Data: 2009-09-29 15:22:14
Autor: BaX
Jakość iPlus

Tak więc wszystko zależy w jakim rejonie i jaka sieć jest dostępna 2G/3G

To poczytaj co napisałem, pomyśl i wyciągnij wnioski, a potem napisz gdzie to co Ty piszesz nie znagdza się z tym co ja napisałem.

Data: 2009-09-30 12:27:12
Autor: ...:::WISKOLER:::...
Jakość iPlus
[...]

Podpinając się pod powyższe stwierdzenie (nieokreślony rejon kraju w którym
testujesz połączenie) ja nie mam takich doświadczeń (podaję lokalizacje w
jakich Iplus działa porządnie i zgodnie z zadeklarowaną szybkością przez
dostawcę).

[...]

I w tym fragmencie znowu narzekasz nie podając lokalizacji. Z opisu można
tylko wywnioskować iż w miastach wymienionych przez Ciebie można uzyskać
dobre prędkości na połączenie w Iplusie. Ja podaję inne miejscowości w
których sprawdziłem to empirycznie i nie są to miejscowości wymienione
przez Ciebie.

Nadal podtrzymuję swoje zdanie iż Twoja wypowiedź to byzydura i tyle.
Poprzyj to dokładnymi danymi, a wtedy i ja zmienię zdanie zarówno o
prędkościach dostępowych Iplusa jak i o Tobie. --

Data: 2009-09-30 12:51:45
Autor: BaX
Jakość iPlus

[...]

Jakie znaczenie ma gdzie testuję iplusa, u mnie jest jak jest, przecież nie pojadę 'nad morze' po to żeby coś sciągać ale chcesz lokalicacje proszę bardzo : Jastrzębie Zdrój

Data: 2009-09-30 16:07:52
Autor: ...:::WISKOLER:::...
Jakość iPlus
Na grupie *pl.misc.telefonia.gsm*, dnia 30 wrzesień (środa),
znalazłem donos TW *BaX*,
o treści cytowanej poniżej:

Jakie znaczenie ma gdzie testuję iplusa, u mnie jest jak jest, przecież nie pojadę 'nad morze' po to żeby coś sciągać ale chcesz lokalicacje proszę bardzo : Jastrzębie Zdrój

Czyli nie jakaś dziura tylko trochę większa miejscowość niż Borne.

Znaczenie lokalizacji ma znaczenie i to ogromne. Jak widzisz z moich
doświadczeń dwie różne lokalizacje i wszystko śmiga jak ta lala, natomist
orange w jednej lokalizacji to nawet nie osiąga prędkości modemów z
przełomu wieku.

Gdybyś odpowiadając w swoim poście zaznaczył że chodzi o Twoją lokalizację,
wydźwięk takiej wiadomości byłby zupełnie inny. A tak, wyszło jak wyszło.

Data: 2009-10-02 01:23:55
Autor: alacak
Jakość iPlus
Witam!

Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:h9vd9t$cps$1@atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

Daj sobie spokoj - chlopaki od operatorow zachwalaja swoj produkt bez zadnej krepacji.

U mnie net Ery tak jak i komorka - praktycznie zero, musialem po kilku latach w zwiazku z przeprowadzka przejsc do Plusa, bo telefon akurat dziala.
Play kicha, chodzi tylko w centrum Gryfina, wzialem iPlusa, zeby w ogole miec net. Chodzil max 22 kB/s (EDGE chyba), ale co z tego, jesli faktyczny transfer to makabra, strony otwieraly sie kilka minut.
Po pol roku przeszedlem na radiowke, a z iPlusa zrezygnowalem dzieki zmianie regulaminu, bo inaczej jeszcze za to gowno musialbym placic przez 1,5 roku 110 zl.
Lokalizacja - Nowe Czarnowo/Zachodniopomorskie, 800 qrwa metrow od BTS Plusa.

Pozdrawiam
alacak

Data: 2009-09-29 14:59:17
Autor: darnok
Jakość iPlus
goto wrote:
[...]

Dziala i to zarowno BC jak i I+, Orange Free jak i PlayOnline. Tylko zalezy do czego chcialbys to wykorzystywac i w zasiegu jakiej technologii jestes.
Generalnie okresl do czego bedziesz to uzywac.
Poza tym przemysl czy nie kupic na probe - chyba kazdy operator oferuje mozliwosc sprawdzenia przez tydzien/miesiac i zwryfikowania czy sprawdzi sie w twoim przypadku.

--
darnok
"TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

Data: 2009-09-29 15:30:44
Autor: Wincynty
Jakość iPlus
zanim podpiszesz umowę wypożycz sobie modem z salonu - kiedyś była taka możliwość - pewnie jest i teraz... i sprawdź usługę w miejscu gdzie głównie będziesz korzystał z tego. Niestety pokrycie kraju jest bardzo różne i nie ma jednej sieci która wszędzie będzie super. Ja na wczasach miałem plusa i erę a i tak były miejsca gdzie jedyny dotęp do netu to było orange... na szczęście miałem modem bez locka i mogłem szarżować kartami

Data: 2009-09-29 15:41:57
Autor: K
Jakość iPlus
goto pisze:
[...]

zalezy od rejonu kraju w ktorym chcesz uzywac, w takim trojmiescie:
era - dno i dwa metry mulu, w dzien max 10kB/s w nocy 55 kB/s, pingi >200ms
orange - w porywach do 2Mbit/s w ciagu dnia, w nocy nie sprawdzalem.
plus - w dzien 2-3Mbit/s w nocy nawet 5Mbit/s
play - testowalem tylko play na karte, gdzie limit jest podobno do 1Mbita i ten MBit bez wzgledu na pore dnia da sie osiagnac, pingi max 200ms, bez problemu da sie uzywac zdalnego pulpitu.

testowane miasta: gdansk zaspa, gdansk glowny, gdynia centrum, gdynia grabowek, rumia, reda, wejherowo. dodatkowo ere testowalem tez w centrum wawy jakies dwa lata temu i max predkosc jaka dalo sie uzyskac przy pelnym zasiegu 3G to 5kB/s.

Data: 2009-09-30 00:03:18
Autor: buraxta
Jakość iPlus
K wrote:
[...]

Era, Gdańsk-Wrzeszcz - 7 mbit, transfery 100-300 kB/s

--
|=> GG: 421503
|=> buraxta@gmail.com

Data: 2009-09-30 12:01:01
Autor: K
Jakość iPlus
buraxta pisze:
K wrote:
[...]

no to 1-2,5MBit a nie 7. 7 to w reklamie, ale tak jak napisalem wszystko zalezy od rejonu.

Data: 2009-10-03 10:07:23
Autor: buraxta
Jakość iPlus
K wrote:
no to 1-2,5MBit a nie 7. 7 to w reklamie, ale tak jak napisalem wszystko zalezy od rejonu.

7 mbit odnosiło się do prędkości jaką wynegocjował modem przy połączeniu.

--
|=> GG: 421503
|=> buraxta@gmail.com

Data: 2009-10-01 13:19:31
Autor: SDD
Jakość iPlus

Użytkownik "K" <a@b.c> napisał w wiadomości news:h9t2s6$qf5$1mx1.internetia.pl...

play - testowalem tylko play na karte, gdzie limit jest podobno do 1Mbita i ten MBit bez wzgledu na pore dnia da sie osiagnac, pingi max

W kazdym Play (w abo tez) jest ten limit - zreszta IMHO jest on dla dobra wszystkich. Obciazenei jest bardziej rownomiernie rozlozone.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-09-29 21:46:10
Autor: Igor Adamiak
Jakość iPlus
http://www.iplus.pl/iplus-najlepszy-w-testach.html

I mogę to potwierdzić - lepiej działa na pewno od Ery.

IA

Data: 2009-10-18 13:18:59
Autor: ztomasz
Jakość iPlus
goto pisze:
[...]

Korzystalem i nie mialem zastrzezen. Co prawda w mojej miejscowosci byl zasieg jedna moze czasami 2 kreski i uzyskiwalem predkosci na poziomie 1,5Mb

--

Tomasz

Zarejestruj się i odbierz 2 zł na doładowanie oraz 3% zwrotu za każdą transakcję:-) https://www.blue.pl/?idAgent=MzI3NDc=&idBanner=LTE=

Jakość iPlus