Jakość iPlus

Data: 2009-09-29 15:30:44
Autor: Wincynty
Jakość iPlus
zanim podpiszesz umowę wypożycz sobie modem z salonu - kiedyś była taka możliwość - pewnie jest i teraz... i sprawdź usługę w miejscu gdzie głównie będziesz korzystał z tego. Niestety pokrycie kraju jest bardzo różne i nie ma jednej sieci która wszędzie będzie super. Ja na wczasach miałem plusa i erę a i tak były miejsca gdzie jedyny dotęp do netu to było orange... na szczęście miałem modem bez locka i mogłem szarżować kartami

Jakość iPlus