Jakość obrazu

Data: 2011-11-13 23:10:14
Autor: Cavallino
Jakość obrazu
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:

Drugi program to Canal+ (różne - zwykły, sport, GOL) - ogladając mecze
piłki nożnej na tafli boiska dzieje się dziwna rzecz.
Mianowicie jakość obrazu się zmienia w ten sposób że:
- mamy wyostrzenie
- kamera przesuwa się a jakość sukcesywnie się pogarsza
- po kilku sekundach obraz znowu się wyostrza i schemat się powtarza.

Czy to wina TESATU, moja, CANALu czy jeszcze jakiś innych okoliczności?

Obstawiam problemu tunera z prawidłowym działaniem kodeków.
Przy kiepskich kodekach na htpc dzieje się podobnie.

Data: 2011-11-13 22:52:47
Autor: Budzik
Jakość obrazu
Osobnik posiadający mail cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

czyli zgłaszać do kablówki jako awaria?
Myślisz ze coś poradzą?

--
Pozdrawia... Budzik
"TPSA - to ludzka rzecz okradać"

Data: 2011-11-14 20:52:27
Autor: Cavallino
Jakość obrazu
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:13112011.53750BD4budzik61.poznan.pl...
[...]

Jeśli jest to powtarzalne i dasz radę im to pokazać to tak.

Myślisz ze coś poradzą?

O ile mają drugi rodzaj tunera, albo ten egzemplarz jest uszkodzony.

Jakość obrazu