Jakość obrazu na plaźmie :(

Data: 2009-06-10 07:11:49
Autor: @dams
Jakość obrazu na plaźmie :(
W chwili obecnej mam podłączoną konsolę x360 do 42'' plazmy fullhd panasonic i nie wiem jak temat ugryźć bo "statyczna" jakość obrazu jest super natomiast jeżeli w takim np call of duty zaczynam biec / obracać się etc to nie wiem co jest grane ale jakość jest wtedy kiepska - z bialego zaczyna wystawać jakiś żółty - gdy się zatrzymuję bądź poruszam wolno jest ok...

to samo jest przez komponent jak i kabel hdmi

1000000 kombinacji w ustawieniach i nie widzę żadnej poprawy - czy ktoś spotkał się z czymś takim?

pozdrawiam
@dams

Data: 2009-06-10 09:10:37
Autor: Dape
Jakość obrazu na plaźmie :(
@dams pisze:

1000000 kombinacji w ustawieniach i nie widzę żadnej poprawy - czy ktoś spotkał się z czymś takim?

pozdrawiam
@dams

Ja miałem coś takiego jak podłączyłem X-a w firmie do bardzo starego LCD na PVA - on miał czas reakcji chyba 16ms (gray to gray), po podłączeniu do innego(ten sam producent, kupione razem ale za to TN - 2 ms) efektu już nie było.

D.

Data: 2009-06-10 11:14:53
Autor: kamil
Jakość obrazu na plaźmie :(

"@dams" <adamswawa@gmail.com> wrote in message news:h0nfao$3n9$1inews.gazeta.pl...
[...]

Jaki twoja plazma ma czas reakcji? Ew. podaj model, sprawdzimy.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-06-10 14:18:34
Autor: Mirek Ptak
Jakość obrazu na plaźmie :(
Dnia 2009-06-10 13:42,  *@dams* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

Jaki twoja plazma ma czas reakcji? Ew. podaj model, sprawdzimy.

42PZ8ES

I wszystko jasne - srebrna ;)

NMSP :)

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2009-06-10 16:12:22
Autor: doslaw
Jakość obrazu na plaźmie :( [ot]
Mirek Ptak pisze:
Dnia 2009-06-10 13:42,  *@dams* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

Jaki twoja plazma ma czas reakcji? Ew. podaj model, sprawdzimy.

42PZ8ES

I wszystko jasne - srebrna ;)

ale przeciez czerwone są szybsze... ;)

Data: 2009-06-10 16:21:28
Autor: Terror
Jakość obrazu na plaźmie :( [ot]
Dnia 10-06-2009 o 16:12:22 doslaw <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl>  napisał(a):

Mirek Ptak pisze:
[...]

Czarne!! Czarne są najszybsze!!

--
Terror | B12 | X360 | PSP | GG: 52182 | GT: T3rror PL
t3rror.eu

Data: 2009-06-10 18:03:16
Autor: Marian
Jakość obrazu na plaźmie :( [ot]

Mirek Ptak pisze:
[...]

a czerwonoczarne samsungi jakie sa?

Data: 2009-06-10 21:41:38
Autor: Mithos
Jakość obrazu na plaźmie :( [ot]
Marian pisze:
a czerwonoczarne samsungi jakie sa?

"Na pohybel czarnym i czerwonym".
"Na pohybel wszystkim"

:D

--
Mithos

Data: 2009-06-15 11:35:45
Autor: Terror
Jakość obrazu na plaźmie :( [ot]
Dnia 10-06-2009 o 21:41:38 Mithos <fake@adres.pl> napisał(a):

Marian pisze:
a czerwonoczarne samsungi jakie sa?

"Na pohybel czarnym i czerwonym".
"Na pohybel wszystkim"

"I za to mogę wypić"
;)

Data: 2009-06-10 16:49:36
Autor: Korsarz
Jakość obrazu na plaźmie :(
Jaki twoja plazma ma czas reakcji? Ew. podaj model, sprawdzimy.

Plazma i czas reakcji? ^^ To wspolczynnik bardziej istotny w ekranach LCD, niz w Plazmie (tutaj chyba prawie kazda ma jakies 1ms czy cos w tym guscie)

Data: 2009-06-10 11:52:36
Autor: dziki
Jakość obrazu na plaźmie :(
Użytkownik "@dams" <adamswawa@gmail.com> napisał w wiadomości news:h0nfao$3n9$1inews.gazeta.pl...

1000000 kombinacji w ustawieniach i nie widzę żadnej poprawy - czy ktoś spotkał się z czymś takim?

ja tez mam 42" plazme Panasonica tyle ze hd ready i takich baboli nie mam. Sygnal z PieCa idzie mi jakims tanim kabelkiem hdmi.

pozdrawiam,
dziki.

Data: 2009-06-10 19:42:04
Autor: Bartek
Jakość obrazu na plaźmie :(
Był 10 czerwiec (środa) gdy o godz. 7:11 @dams napisał/a:

1000000 kombinacji w ustawieniach i nie widzę żadnej poprawy - czy ktoś spotkał się z czymś takim?

Owszem, chyba od jakis 3 lat wlasciwie na kazdym forum hdtv gdzie sa omawiane plazmy panasa jest i o tym mowa. Nic nie czytales przed kupnem?
Chyba od PV60 sie to zaczelo. Niektorzy ten zolty odcien czasem widza, niektorzy nie.
BTW ot chocby: http://www.youtube.com/watch?v=tSqWOW1cOYY

--
Pozdrawiam, Bartek
PS3 baribal73_PL | X360 baribal73 PL

Data: 2009-06-10 22:25:02
Autor: @dams
Jakość obrazu na plaźmie :(

Użytkownik "Bartek" <xgb.pupr@fvr.qbjvr> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:1szkbtay7bqpm.8ujeb1yb4i5f.dlg@40tude.net...
[...]

jest na to jakies rozwiazanie - strasznie mnie to wk...... czy to podlega gwarancji i jak ten żółty cień się nazywa fachowo?

pzdr

Data: 2009-06-10 22:28:26
Autor: @dams
Jakość obrazu na plaźmie :(

[...]

czy problem dotyczy samego xboxa czy rowniez ps3?

Data: 2009-06-10 22:49:38
Autor: Bartek
Jakość obrazu na plaźmie :(
Był 10 czerwiec (środa) gdy o godz. 22:28 @dams napisał/a:

czy problem dotyczy samego xboxa czy rowniez ps3?

Obu. Na PS3 widzialem to np. w Uncharted w ciemnych pomieszczeniach, na iksie np. w Gears of War.
Ale to jakis rok temu gdy to w koncu dojrzalem u siebie. Z tydzien nie dawalo spokoju, pozniej juz nie zauwazalem tego w ogole (mam pv70).

Data: 2009-06-10 22:51:25
Autor: @dams
Jakość obrazu na plaźmie :(

Użytkownik "Bartek" <xgb.pupr@fvr.qbjvr> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:1jn5qel2yjmhd$.1mvz5sc6zvszr$.dlg@40tude.net...
[...]

widzę że będę musial sie przyzwyczaic do tego - moze zobacze co w serwisie na to powiedza bo w takim cod to akurat trochę przeszkadza

pzdr

Data: 2009-06-12 13:37:00
Autor: MrJiNks
Jakość obrazu na plaźmie :(
@dams pisze:

[...]

Dlaczego Wy jeszcze plazmy kupujecie?;/ Poza Kuro Pioneera czy jakoś tam to na dzień dzisiejszy nic fajnego w plazmach nie widzę;/

JiNx

Data: 2009-06-12 14:39:53
Autor: @dams
Jakość obrazu na plaźmie :(

Użytkownik "MrJiNks" <mrjinks@blabla.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:h0tf6v$e62$1@nemesis.news.neostrada.pl...
@dams pisze:

[...]

plazme kupilem kilka miesiecy temu i pod wzgledem odbioru tv analogowej oraz cyfrowej kablowki upc bije na glowe lcd ktore mam (sony bravia) roznica jakosci na moje oko to jakies 30%

pzdr

Data: 2009-06-12 23:22:25
Autor: Piotr KUCHARSKI
Jakość obrazu na plaźmie :(
[...]

....a róşnica w cenie? :)

p.

Data: 2009-06-13 09:49:33
Autor: @dams
Jakość obrazu na plaźmie :(

Użytkownik "Piotr KUCHARSKI" <chopin@sgh.waw.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jT621cstIfccN34.chopin@akson.sgh.waw.pl...
[...]

...a róşnica w cenie? :)

myślę że podobnie ale jak ktoś ma np kablówkę analogową to po lcd przeżywa straszny zawód... ale to wszystko indywidualna sprawa ... nie warta większej dyskusji - oczywiście jeżeli ktoś kupuje tv do xboxa to zeby uniknac smug o ktorych wspomnialem lepiej wybrac lcd natomiast do tv analogowej badz cyfrowej upc zdecydowanie plazma

pzdr

Data: 2009-06-13 21:54:03
Autor: Mirek Ptak
Jakość obrazu na plaźmie :(
[...]

Owszem, nie :)
No chyba, że kablówka słaba. Do tej pory używam w drugim TV kablówki (Śląsk - Broker - teraz bodaj Stream) i obraz jest co najmniej dobry - podobnie zresztą jak na pierwszym (pierwszy to Sharp 42XD1E, a drugi to 32 LG 3000).
Wiem, ze na plaźmie było by lepiej, ale o zawodzie mowy nie ma.

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2009-06-14 09:29:16
Autor: @dams
Jakość obrazu na plaźmie :(
Owszem, nie :)
No chyba, że kablówka słaba. Do tej pory używam w drugim TV kablówki (Śląsk - Broker - teraz bodaj Stream) i obraz jest co najmniej dobry -

wszystko sprawa oczekiwań i wrażliwości na obraz, ja nie wspomniałem o jednej baaardzo denerwującej sprawie w mojej lcd bravi mianowicie jak patrzę na ekran z dołu to zupełnie nic nie widać - ale to wiadomo wszystko sprawa gustu i nie chcę rozkręcać kolejnego flejmiku lcd-plazma

pzdr

Data: 2009-06-15 08:10:18
Autor: Marcin Gardeła
Jakość obrazu na plaźmie :(
@dams wrote:
[...]

Jeśli skutki flejma miałyby być takie, że ktoś się przekona do rozwiazania dla niego lepszego to jestem za. Nazywamy się grupą dyskusyjną, right?
Ja jedynie wypowiem się o moim LCD bo z plazmą nie miałem do czynienia, Sharp D44E czy jakoś tak, 32' HD Ready, spodziewałem się fatalnego odbioru TV, a jakość telewizji z anteny siatkowej jest super, znaczy nie odstaje od jakości jaką miałem na CRT 29', tylko że ja od telewizji nie oczekuję niczego poza tym, że ma być, czasem.

--
Diobeu
NT650V Deauville '98

Data: 2009-06-12 16:34:09
Autor: Bartek
Jakość obrazu na plaźmie :(
Był 12 czerwiec (piątek) gdy o godz. 13:37 MrJiNks napisał/a:

Dlaczego Wy jeszcze plazmy kupujecie?;/ Poza Kuro Pioneera czy jakoś tam to na dzień dzisiejszy nic fajnego w plazmach nie widzę;/

Wazne, ze my widzimy i po prostu kupujemy by miec lepszy obraz :)

Data: 2009-06-14 11:44:08
Autor: MrJiNks
Jakość obrazu na plaźmie :(
Bartek pisze:
[...]

Też widzę, ale nie będę rozpoczynał flejma;d

JiNx

Data: 2009-06-18 18:18:00
Autor: Ra
Jakość obrazu na plaźmie :(
Bartek pisze:
[...]

o zielonym to słyszałem - najdłużej się wygasza ale zółty ?

Jakość obrazu na plaźmie :(