Jakość obrazu na plaźmie :(

Data: 2009-06-10 11:14:53
Autor: kamil
Jakość obrazu na plaźmie :(

"@dams" <adamswawa@gmail.com> wrote in message news:h0nfao$3n9$1inews.gazeta.pl...
W chwili obecnej mam podłączoną konsolę x360 do 42'' plazmy fullhd panasonic i nie wiem jak temat ugryźć bo "statyczna" jakość obrazu jest super natomiast jeżeli w takim np call of duty zaczynam biec / obracać się etc to nie wiem co jest grane ale jakość jest wtedy kiepska - z bialego zaczyna wystawać jakiś żółty - gdy się zatrzymuję bądź poruszam wolno jest ok...

to samo jest przez komponent jak i kabel hdmi

Jaki twoja plazma ma czas reakcji? Ew. podaj model, sprawdzimy.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-06-10 14:18:34
Autor: Mirek Ptak
Jakość obrazu na plaźmie :(
Dnia 2009-06-10 13:42,  *@dams* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

Jaki twoja plazma ma czas reakcji? Ew. podaj model, sprawdzimy.

42PZ8ES

I wszystko jasne - srebrna ;)

NMSP :)

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2009-06-10 16:12:22
Autor: doslaw
Jakość obrazu na plaźmie :( [ot]
Mirek Ptak pisze:
Dnia 2009-06-10 13:42,  *@dams* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

Jaki twoja plazma ma czas reakcji? Ew. podaj model, sprawdzimy.

42PZ8ES

I wszystko jasne - srebrna ;)

ale przeciez czerwone są szybsze... ;)

Data: 2009-06-10 16:21:28
Autor: Terror
Jakość obrazu na plaźmie :( [ot]
Dnia 10-06-2009 o 16:12:22 doslaw <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl>  napisał(a):

Mirek Ptak pisze:
[...]

Czarne!! Czarne są najszybsze!!

--
Terror | B12 | X360 | PSP | GG: 52182 | GT: T3rror PL
t3rror.eu

Data: 2009-06-10 18:03:16
Autor: Marian
Jakość obrazu na plaźmie :( [ot]

Mirek Ptak pisze:
[...]

a czerwonoczarne samsungi jakie sa?

Data: 2009-06-10 21:41:38
Autor: Mithos
Jakość obrazu na plaźmie :( [ot]
Marian pisze:
a czerwonoczarne samsungi jakie sa?

"Na pohybel czarnym i czerwonym".
"Na pohybel wszystkim"

:D

--
Mithos

Data: 2009-06-15 11:35:45
Autor: Terror
Jakość obrazu na plaźmie :( [ot]
Dnia 10-06-2009 o 21:41:38 Mithos <fake@adres.pl> napisał(a):

Marian pisze:
a czerwonoczarne samsungi jakie sa?

"Na pohybel czarnym i czerwonym".
"Na pohybel wszystkim"

"I za to mogę wypić"
;)

Data: 2009-06-10 16:49:36
Autor: Korsarz
Jakość obrazu na plaźmie :(
Jaki twoja plazma ma czas reakcji? Ew. podaj model, sprawdzimy.

Plazma i czas reakcji? ^^ To wspolczynnik bardziej istotny w ekranach LCD, niz w Plazmie (tutaj chyba prawie kazda ma jakies 1ms czy cos w tym guscie)

Jakość obrazu na plaźmie :(