Jakość obrazu z DVD

Data: 2010-02-03 16:51:36
Autor: Ktos
Jakość obrazu z DVD
Hmmmm,
Też kupiłem LG (47H3010) i jestem bardzo zadowolony z jakości obrazu.

Tak w kolejności:

-HD (H264) -pliki mkv odtwarzane przez port USB telewizora-żyleta
(BTW: chyba mam wadę wzroku- nie widzę większej różnicy jakościowej między
materiałem 720p a 1080p :-)

-tuner SAT (po RGB, nie mam tunera z HDMI)- też dobrze, nawet programy SD.
Ważne, aby były z dobrym bitrate i w formacie 16:9.
(wszelkie próby przeskalowania  4:3 to porażka)
Praktycznie, z polskich stacji tylko kilka spełnia ten wymóg
(np.TVP1,TVP2,paczka TVN)

-płyty DVD - tutaj tak sobie (też po RGB)- tylko nieliczne płyty 8.5 GB  z
dobrym materiałem wyglądają dobrze.Reszta to padaka- jakość na poziomie
kanałów typu AXN.

-na końcu nazieny odbiór analogowy- głównie z powodu braku formatu 16:9
nawet na tych audycjach TVP, które via SAT są emitowane prawidłowo.

Odbiór SAT jest poprawny- w sumie lepiej, niż się tego mogłem spodziewać po
wielu postach. Rozczarowanie płytami DVD (być może kwestia odtwarzacza-
prosty, bez HDMI).

Jakość obrazu z DVD