Jakość obsługi w ASO

Data: 2011-07-09 23:01:47
Autor: Yogi\(n\)
Jakość obsługi w ASO
Znajomy oddał auto do naprawy blacharsko-lakierniczej do ASO, małolat chyba po blancie wyjechał mu z podporządkowanej. Po gwałtownym hamowaniu straty udało sie zminimalizować, ale do wymiany maska, błotnik, zderzak i reflektor. Naprawa bezgotówkowa, małolat był ubezpieczony, ASO nawet dość sprawienie się uwinęło, tj. po niecałych trzech tygodniach dostał auto po naprawie. Wygląda ładnie, lakier OK., spasowane poprawnie. Ale... po kilku kilometrach usłyszał dziwne stuki. Zatrzymał się i okazało sie, że matoły nie dokręcili kół...

--
Yogi(n)
http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasiukiewicz412010.jpg

Data: 2011-07-09 23:12:04
Autor: Olo
Jakość obsługi w ASO
W dniu 2011-07-09 23:01, Yogi(n) pisze:
[...]

dokręcili za lekko, jakby mu nie dokręcili to by z warsztatu nie wyjechał

Data: 2011-07-09 23:16:53
Autor: Yogi\(n\)
Jakość obsługi w ASO
Użytkownik "Olo" <alexhawk@usuntentekst_onet.pl> napisał w wiadomości news:ivag75$fo8$2news.onet.pl...
[...]

Nie *dokręcili*, śruby dały się odkręcić palcami. Zatem *przykręcili* palcami a nie *dokręcili* kluczem.

Data: 2011-07-09 23:21:57
Autor: Olo
Jakość obsługi w ASO
W dniu 2011-07-09 23:16, Yogi(n) pisze:
[...]

no bywa bywa, mi kiedyś pan szanowny mechanik zapomniał jednej śruby od wahacza dokręcić , to jest masakra :)

Data: 2011-07-10 00:34:48
Autor: .Peeter
Jakość obsługi w ASO
"Olo" wrote:
no bywa bywa, mi kiedyś pan szanowny mechanik zapomniał jednej śruby od wahacza dokręcić , to jest masakra :)

Mnie kiedyś przy okazji wymiany tulei tylnej belki kazali się autem przejechać
przed ustawianiem geometrii, przejechałem z 50 metrów w obie strony, wróciłem
i zapytałem co tak z tyłu napier...a. Odpowiedzieli, że belki do budy nie przykręcili
i to w dodatku celowo, "żeby się ułożyło". Auć.

Pozdrawiam
..Peeter

Data: 2011-07-09 23:25:20
Autor: Paweł W.
Jakość obsługi w ASO

kilometrach usłyszał dziwne stuki. Zatrzymał się i okazało sie, że matoły
nie dokręcili kół...

I co z tym zrobił?

p.

Data: 2011-07-09 23:25:21
Autor: notveryoldman
Jakość obsługi w ASO
W dniu 2011-07-09 23:01, Yogi(n) pisze:

nic

A wiesz, jak powinien wyglądać Twój wspaniały news? Nie? To Ci powiem:

W warsztacie NAZWA, w mieście MIASTO, który jest ASO marki MARKA, po naprawie blacharsko-lakierniczej okazało się, że pracownicy wykonujący naprawę nie dokręcili nakrętek|śrub w kołach, i te się po kilku kilometrach odkręciły. Nie polecam korzystania z ASO NAZWA MARKA w MIASTO, bo grozi to śmiercią lub kalectwem.

To, co napisałeś, to jest wodolejstwo starej baby w maglu, na które w ogóle szkoda pasma w sieci...

--
notveryoldman

Data: 2011-07-09 23:52:28
Autor: PH
Jakość obsługi w ASO
W dniu 2011-07-09 23:25, notveryoldman pisze:
To, co napisałeś, to jest wodolejstwo starej baby w maglu, na które w
ogóle szkoda pasma w sieci...

Przeczytaj sobie losowy post np. z pl.pregierz tego oszołoma.

Data: 2011-07-10 13:25:01
Autor: Armit
Jakość obsługi w ASO
Przeczytaj sobie losowy post np. z pl.pregierz tego oszołoma.

nie wymagaj od koliny za wiele

Janiana

Data: 2011-07-11 23:44:17
Autor: Yogi\(n\)
Jakość obsługi w ASO

Użytkownik "PH" <ph@w.ustach.pl> napisał w wiadomości news:ivaiis$mp1$1node2.news.atman.pl...
W dniu 2011-07-09 23:25, notveryoldman pisze:
To, co napisałeś, to jest wodolejstwo starej baby w maglu, na które w
ogóle szkoda pasma w sieci...

Przeczytaj sobie losowy post np. z pl.pregierz tego oszołoma.

Odezwał sie kmiot, dla którego Niesiołowski jest autorytetem.

Data: 2011-07-10 00:43:24
Autor: Krzysiek Kielczewski
Jakość obsługi w ASO
On 2011-07-09, notveryoldman <notveryoldman_no_spam@gazeta.pl> wrote:
[...]

Też tak uważam.

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2011-07-10 19:24:37
Autor: marcin
Jakość obsługi w ASO
Użytkownik "Krzysiek Kielczewski" <krzysiek.kielczewski@gmail.com> napisał w wiadomości
[...]

No to jedziemy:

słowa kluczowe: opinie Carman Carmen Poznań Serbska Solidarności - Piętnuję stację obsługi Carmen (d. Carman) w Poznaniu, ul. Serbska chwilowo al. Solidarności.

    Piętno motywuję tym, że po wymianie łożysk kół przednich w trakcie jazdy próbnej zignorowali nie cofające po zakończeniu hamowania zaciski tarcz hamulcowych. Efekt: dnia następnego powrót z trasy na półzaciśniętych hamulcach. Przyczyna: zgniecenie przewodów hamulcowych przez mechanika. Ponadto, nie dokręcono górnych śrub mocowania amortyzatorów przednich, co przy pracy amortyzatora w górę powodowało unoszenie się o około 1-2 cm kolumny amortyzatora, a w konsekwencji głośne łupanie w/w elementu podczas hamowania lub przejeżdżania wyboju oraz poczucie, że przód samochodu jeździ, tylko nie tak jak powinien...

    Za dwa dni, podczas usuwania usterki hamulców, kolejna ekipa mechaników nie zauważyła tego objawu. Objaw usunął sobie właściciel przy pomocy dwóch kluczy.

    Niedbalstwo i spychologia, klientowi przed urwali przewód od sprężarki klimy i kazali zapłacić za nowy (ALE WYMIANĘ PAN MA GRATIS !!) bo "ten przewód i tak był do wymiany". Odradzam.

    Kół nie dokręcili kiedyś z kolei w Norauto, z tym że nic nie łupało, sprawdziłem sobie sam kluczem, bo coś mnie tknęło. Zasadniczo unikam tego typu Mc Serwisów. To znaczy - dokręcili - ale w każdym kole 4 z 5 śrub. Przygoda z Carmanem - brata, przygoda z Norauto - moja.

pozdr

Data: 2011-07-10 19:35:43
Autor: marcin
Jakość obsługi w ASO
Użytkownik "marcin" <marSPAMcin1977@mail.ru> napisał w wiadomości news:4e19e060$0$2439$65785112news.neostrada.pl...

Sam sobie odpowiem bo mam dzisiaj nastrój pisarski. Bosch Service Poznań ul Śniadeckich. Audi A4 1.9tdi silnik przerywa i gaśnie co kilkadziesiąt kilometrów. Rozmowa z szefuniem ,opis objawów:

- panie daj pan na komputer
auto podjeżdża, podłączanie vagu
- o pan widzi, błąd alternatora , trzeba wymienić alternator ,bo pan ma jeszcze oryginalny
- to trzeba wymieniać bo oryginalny ? a co konkretnego z alternatorem ? nie ładuje ? diody ?
- tego panu nie powiem, ale to jest alternator, tego sie w zasadzie nie naprawia, damy panu dobry, boschowski     (TEN w aucie też jest boschowski))
- aha... to ja pomyślę, a niech pan mi powie - załoga się u was zmieniła ?
- załoga na urlopie, TERAZ MAM UCZNI !

Rozglądam się po warsztacie, 4 kolesi w dresach lat około 17 szarpie się z szyberdachem w Maździe 323......... wygląda to mało zachęcająco..... to ja może się jeszcze zastanowię.

Przyczyną objawu okazała się listwa na pompie wtryskowej. Smutne, że taki "drogi i dobry" wg. powszechnej opinii warsztat usiłuje spławiać klientów "na komputer". Nadmiar popytu szkodzi jak widać.....

pozdr

Data: 2011-07-10 21:33:31
Autor: Cavallino
Jakość obsługi w ASO
Użytkownik "marcin" <marSPAMcin1977@mail.ru> napisał w wiadomości news:4e19e2fb$0$2440$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nie dalej jak 4 lata temu tez miałem u nich przygody - gazownik podejrzewał wariującą cewkę w Megane, a oni mieli to potwierdzić i zdiagnozować która, lub wykluczyć.
Niby wykluczyli, ale tak że problemy nie ustały, ustały dopiero po wymianie na czuja jednej z cewek przez gazownika.

Tak więc u nich nic nowego.

Data: 2011-07-11 16:53:28
Autor: radekp@konto.pl
Jakość obsługi w ASO
Sun, 10 Jul 2011 19:24:37 +0200, w
<4e19e060$0$2439$65785112@news.neostrada.pl>, "marcin" <marSPAMcin1977@mail.ru>
napisał(-a):

No to jedziemy:

No to jedziem:
Norauto Wrocław Karkonowska

Grzeje się felga, a auto przyhamowuje. Diagnoza jasna -- hamulec nie odbija,
zapewne tłoczek.

Zostawiam i zlecam od razu wymianę tarcz oraz przyjrzenie się temu.
Odbieram z wymienionym przewodem hamulcowym hmmm, jakoś sceptyczny jestem.
Wyjazd z warsztatu, felga znowu ciepła. Wracam, zostawiam.

Odbieram następnego dnia, hamulec już sprawny.

Wiozę do znajomego warsztu na wymianę rozrządu. Facet bierze auto na podnośnik,
wymienia rozrząd, odpala auto. Auto chodzi, po chwili leci coś metalowego z
auta, które gaśnie. Znajomy robi się blady...
Okazało się, że przy naprawie mechanik z Norauto musiał tak nap*** młotkiem, że
trafił w koło zębate od zapłonu i oderwał jeden ząb. Ale to pikuś, bo
postanowił to sam naprawić, więc przykleił to na "kropelkę".

A ponieważ klej był równie dobry jak mechanik, to przetrwał zaledwie kilka km
jazdy...

Data: 2011-07-11 17:02:37
Autor: Bartłomiej Zieliński
Jakość obsługi w ASO
Użytkownik radekp@konto.pl napisał:
Norauto Wrocław Karkonowska

A Norauto to jest ASO? :->

Data: 2011-07-11 17:14:14
Autor: marcin
Jakość obsługi w ASO
Użytkownik "Bartłomiej Zieliński" <Bartlomiej.Zielinski@polsl.pl> napisał w wiadomości news:ivf3ad$hit$1polsl.pl...
Użytkownik radekp@konto.pl napisał:
Norauto Wrocław Karkonowska

A Norauto to jest ASO? :->

No pewnie !! ASO Auchan ;PP

Ja tego typu McSerwisów nie lubię no ale cóż zdarza się czasem sobota./niedziela a auto potrzebuje szybkiej naprawy i nie zawsze są warunki/umiejętności/narzędzia żeby usterkę usunąć. Ale fakt ,posty niezgodne z topikiem ,"trzeba zgłosić do moderatora tego forum" ;)))

pozdr

Data: 2011-07-11 17:43:41
Autor: Cavallino
Jakość obsługi w ASO
[...]

Carman to też nie ASO, Bosch również.

Data: 2011-07-11 23:43:37
Autor: Yogi\(n\)
Jakość obsługi w ASO
Użytkownik "notreallywiseman" <notveryoldman_no_spam@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:4e18c74d$0$2438$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2011-07-09 23:01, Yogi(n) pisze:

nic

A wiesz, jak powinien wyglądać Twój wspaniały news? Nie? To Ci powiem:

Oo, dzięki tato za radę. Gdyby to i się przydarzyło, to nie omieszkałbym. Zamieściłbym nawet telefon i link do strony. Właściciel auta sam o zrobi, jeżeli uzna za stosowne.