Jakość obsługi w bankach

Data: 2009-03-18 10:01:34
Autor: bradley.st
Jakość obsługi w bankach
Na stronie Pewnego Banku, znalazlem tabele z niezaleznym, a jakze ;),
porownaniem jakosci obslugi w bankach w Polsce. Pewien Bank zajal tam
miejsce drugie (na 23 mozliwe).

Nie mam absolutnie zadnego pojecia jak "obiektywna" jest ta ocena
pozostalych bankow, ale na pewno nie zgadza sie z subiektywnymi
opiniami moich znajomych z Polski (Nordea zdecydowanie nigdy nie byla
NAJGORSZYM bankiem w ich opinii, a Multibank nigdy nie bil na glowe
np. Deutsche).

Jestem dosyc sceptyczny i od razu przypomina mi sie "99% zwyciestwo
partii rzadzacej" (bo 100% to jednak bylaby przesada ;) )

Jak ten ranking ma sie do Waszych doswiadczen? Nie pytam o zaszczytna
druga pozycje, tylko o uszeregowanie pozostalych instytucji.

Linki ponizej. Ostrzegam, prowadza na strone Pewnego Banku.

http://tinyurl.com/cjchcz

http://www.aliorbank.pl/pl/o_banku/centrum_informacyjne/aktualnosci/wiadomosc?newsId=62,Alior-Bank-wsrod-liderow-jakosci-obslugi

Data: 2009-03-18 10:07:37
Autor: szczurwa
Jakość obsługi w bankach
On 18 Mar, 18:01, "bradley.st" <bradley...@gazeta.pl> wrote:

Na temat jakości obsługi w tymże banku nie chcę się wypowiadać, gdyż
musiałbym zacząć przeklinać. Pierwszy z brzegu przykład: "Nie możemy
wydac panu karty, ponieważ zajmujący się procedurą doradca uczy się do
obrony pracy magisterskiej..." To jest profesjonalizm ?

Data: 2009-03-18 10:11:49
Autor: bradley.st
Jakość obsługi w bankach
On 18 Mar, 13:07, szczurwa <szczu...@gmail.com> wrote:

Na temat jakości obsługi w tymże banku nie chcę się wypowiadać, gdyż
musiałbym zacząć przeklinać.

Wlasnie tego chce uniknac!
Nie chce pytac o Pewien Bank, ale o uszeregowanie pozostalych w tym
"niezaleznym raporcie".

Data: 2009-03-18 10:18:45
Autor: szczurwa
Jakość obsługi w bankach
On 18 Mar, 18:11, "bradley.st" <bradley...@gazeta.pl> wrote:

Myślę, że Millenium zasługuje na lepszą lokatę, podobnie jak nie
lubiany przeze mnie Pekao SA. Ostatnio sporo zmieniło się tam IMO na
lepsze. Wydaje mi się, że również ING zostało tutaj niedoszacowane.

Data: 2009-03-18 21:23:21
Autor: kashmiri
Jakość obsługi w bankach
szczurwa <szczurwa@gmail.com> had the courage to write:
[...]

No poczekaj jeszcze dzień czy dwa.....

k.

Data: 2009-03-18 10:26:26
Autor: szczurwa
Jakość obsługi w bankach
On 18 Mar, 18:23, "kashmiri" <xkashmi...@gmail.com> wrote:

No poczekaj jeszcze dzień czy dwa.....

k.

W moim przypadku trwało to prawie dwa miesiące..;-)

Data: 2009-03-18 21:29:16
Autor: kashmiri
Jakość obsługi w bankach
[...]

Może po prostu masz "pecha chronicznego"?

k.

Data: 2009-03-18 10:33:23
Autor: szczurwa
Jakość obsługi w bankach
On 18 Mar, 18:29, "kashmiri" <xkashmi...@gmail.com> wrote:

Może po prostu masz "pecha chronicznego"?

Pewnie jestem uczulony na alior..;-)

Data: 2009-03-18 10:32:11
Autor: bradley.st
Jakość obsługi w bankach
On 18 Mar, 13:23, "kashmiri" <xkashmi...@gmail.com> wrote:
szczurwa <szczu...@gmail.com> had the courage to write:

> [...]
> wydac panu karty, ponieważ zajmujący się procedurą doradca uczy się do
> obrony pracy magisterskiej..." To jest profesjonalizm ?

Przypuszczasz ze szczurwawowy doradca obroni sie do piatku? :)

Data: 2009-03-18 21:38:37
Autor: kashmiri
Jakość obsługi w bankach
bradley.st <bradley.st@gazeta.pl> had the courage to write:

Qrka, odpowiedź miała iść do @bradley.st!

Data: 2009-03-18 10:52:10
Autor: bradley.st
Jakość obsługi w bankach
On 18 Mar, 13:38, "kashmiri" <xkashmi...@gmail.com> wrote:

Qrka, odpowiedź miała iść do @bradley.st!

bradley.st siedzi cicho, czeka na rezultaty i sie nie wypowiada. :) Na
razie.

Natomiast jesli bedzie powod, to bradley.st obrzuci Pewien Bank gnojem
rowno i po calosci. :D

Data: 2009-03-18 22:01:13
Autor: Krzysztof Halasa
Jakość obsługi w bankach
szczurwa <szczurwa@gmail.com> writes:

[...]

Szczerze mowiac, wolalbym cos takiego niz "bo system dzis ma zly humor"
itp. Ciekawe tylko czy po (skutecznej) obronie doradca wciaz bedzie
doradzal w tym samym banku.
--
Krzysztof Halasa

Data: 2009-03-18 18:15:06
Autor: MarekZ
Jakość obsługi w bankach
Użytkownik "bradley.st" <bradley.st@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:437334ac-f114-4e3e-8933-c24b7ec90478v39g2000yqm.googlegroups.com...

Linki ponizej. Ostrzegam, prowadza na strone Pewnego Banku.

http://www.aliorbank.pl/pl/o_banku/centrum_informacyjne/aktualnosci/wiadomosc?newsId=62,Alior-Bank-wsrod-liderow-jakosci-obslugi

Bzdury jakieś.

marekz

Data: 2009-03-18 10:30:51
Autor: bradley.st
Jakość obsługi w bankach
On 18 Mar, 13:15, "MarekZ" <marekz_us...@irc.pl> wrote:

Bzdury jakieś.

No wlasnie... Bo tak mnie zastanowilo... Spodziewlem sie, ze kiedy
wejde na strone banku, ktory zajal pierwsze miejsce, to ta informacja
bedzie w najbardziej widocznym punkcie. A tam nic...

Gdyby nie ta Nordea jako "najgorszy z najgorszych" pewnie nawet bym
nie zwrocil uwagi.

Data: 2009-03-18 18:39:07
Autor: blad
Jakość obsługi w bankach
UĹźytkownik "MarekZ"
[...]

całość raportu jest na
http://jakoscobslugi.pl/downloads/raport_jakosc_obslugi_w_polsce_2008.pdf
kilka banków nie załapała się na ocenę ze względu na zbyt małą liczbę głosów
(np. Toyota Bank, Volkswagen Bank. )
- o Fortisie już nawet nikt nie wspomniał, ale dla mnie to najlepsza
obsługa jak sam się przez internet obsługuję :-)
*** blad ***

Data: 2009-03-18 10:47:18
Autor: bradley.st
Jakość obsługi w bankach
On 18 Mar, 13:39, "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> wrote:

całość raportu jest nahttp://jakoscobslugi.pl/downloads/raport_jakosc_obslugi_w_polsce_2008...

Fajne! Dzieki za calosc! Znam moze jakies 20% firm tam wymienionych :D
("Apteka Magiczna"? "Bricomarche"?meble "Kler"? - WTF?)

No a jesli Wrangler wygrywa jako marka "Odzieży jeansowej" to ja
dziekuje za taki raport. :D

Data: 2009-03-18 11:03:45
Autor: BK
Jakość obsługi w bankach
On 18 Mar, 18:47, "bradley.st" <bradley...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

("Apteka Magiczna"? "Bricomarche"?meble "Kler"? - WTF?)

No a jesli Wrangler wygrywa jako marka "Odzieży jeansowej" to ja

Sorry to, ze nie znasz jakiejs firmy to nie znaczy, ze to jakas lipa.

Kler to akurat solidna firma i naprawde bardzo dobre meble.

Data: 2009-03-18 11:14:05
Autor: bradley.st
Jakość obsługi w bankach
On 18 Mar, 14:03, BK <bkapuscin...@gmail.com> wrote:
Sorry to, ze nie znasz jakiejs firmy to nie znaczy, ze to jakas lipa.

Kler to akurat solidna firma i naprawde bardzo dobre meble.

Alez ja nie twierdze ze jesli "nie znam jakiejs firmy to znaczy, ze to
jakas lipa"!
Wrecz przeciwnie, twierdze ze Wrangler (firme znam) nie produkuje
odziezy najwyzszej jakosci.

Mowie tylko, ze wlasnie do mnie dotarlo ze nie mam pojecia jakie firmy
operuja na polskim rynku.
A "kler" mi sie raczej negatywnie kojarzy. I to niekoniecznie z
meblami. :)

Ewentualnie dotknietych przepraszam za moja ignorancje.

Data: 2009-03-18 11:20:24
Autor: BK
Jakość obsługi w bankach
On 18 Mar, 19:14, "bradley.st" <bradley...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

meblami. :)

Ewentualnie dotknietych przepraszam za moja ignorancje.

A ja niewiele wiem o wranglerze ale wlasnie powinies chyba jednak brac
poprawke na swoje braki w wiedzy na temat polskiej rzeczywistosci :)
"Kler" moze faktycznie sie kojarzyc, ale to od nazwiska rodziny, ktora
ta firme stworzyla ;)

Data: 2009-03-18 11:31:56
Autor: bradley.st
Jakość obsługi w bankach
On 18 Mar, 14:20, BK <bkapuscin...@gmail.com> wrote:

[...]

Alez ja "biore poprawke". I dlatego PYTAM, jesli o czyms nie mam
pojecia. :) No chyba, ze "branie poprawki" ma sie jakos inaczej
przejawiac?

"Niezalezny raport" od poczatku nie budzil mojego zaufania, a na
marketingowy BS mam uczulenie - pod kazda szerokoscia geograficzna.

Data: 2009-03-18 13:26:00
Autor: witek
Jakość obsługi w bankach
BK wrote:

[...]

A ja myślałem, że od grupy klientów którzy u nich te wypasione meble za kosmiczne sumy kupują.
W zasadzie to oni jedyni posiadają pomieszczenia o wielkości w których te meble się prezentują przyzwoicie.

Data: 2009-03-18 11:50:10
Autor: BK
Jakość obsługi w bankach
On 18 Mar, 19:26, witek <witek7...@gazeta.pl.invalid> wrote:

W zasadzie to oni jedyni posiadają pomieszczenia o wielkości w których
te meble się prezentują przyzwoicie.

Przesadzasz ;)

Data: 2009-03-18 19:30:22
Autor: MarekZ
Jakość obsługi w bankach
Użytkownik "bradley.st" <bradley.st@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:cf7a7a92-289a-405d-ab25-a0089799bee2d19g2000yqb.googlegroups.com...

Wrecz przeciwnie, twierdze ze Wrangler (firme znam) nie produkuje
odziezy najwyzszej jakosci.

Diesel i marki podobnego poziomu, szczególnie w tych wyższych liniach produktowych w PL zbyt wysokiego udziału w rynku nie mają. To badanie trzeba odnosić do realiów w PL a nie w US.

Data: 2009-03-18 11:44:11
Autor: bradley.st
Jakość obsługi w bankach
On 18 Mar, 14:30, "MarekZ" <marekz_us...@irc.pl> wrote:

Diesel i marki podobnego poziomu, szczególnie w tych wyższych liniach
produktowych w PL zbyt wysokiego udziału w rynku nie mają. To badanie trzeba
odnosić do realiów w PL a nie w US.

Nie mam absolutnie zadnego pojecia na temat produktow Diesel.

W raporcie widze "Wrangler: 4.67" i "Levi's: 2.00". Az takiej
dysproporcji nie ma -- chyba ze polski "Wrangler" rozni sie az tak
bardzo na korzysc od amerykanskiego "Wranglera".

Ewentualnie nie zrozumialem tego raportu i pokazuje on porownanie
jakosci obslugi w salonach firmowych, a nie jakosci produktow?

Data: 2009-03-18 11:49:10
Autor: BK
Jakość obsługi w bankach
On 18 Mar, 19:44, "bradley.st" <bradley...@gazeta.pl> wrote:

Ewentualnie nie zrozumialem tego raportu i pokazuje on porownanie
jakosci obslugi w salonach firmowych, a nie jakosci produktow?

A to juz inna sprawa ;-)

Data: 2009-03-18 11:55:31
Autor: bradley.st
Jakość obsługi w bankach
On 18 Mar, 14:49, BK <bkapuscin...@gmail.com> wrote:
> [...]

> Ewentualnie nie zrozumialem tego raportu i pokazuje on porownanie
> jakosci obslugi w salonach firmowych, a nie jakosci produktow?

I jak to sie ma do uwagi: "Kler to akurat solidna firma i naprawde
bardzo dobre meble.", kolego spostrzegawczy? :D

Data: 2009-03-18 14:36:29
Autor: BK
Jakość obsługi w bankach
On 18 Mar, 19:55, "bradley.st" <bradley...@gazeta.pl> wrote:

> A to juz inna sprawa ;-)

I jak to sie ma do uwagi: "Kler to akurat solidna firma i naprawde
bardzo dobre meble.", kolego spostrzegawczy? :D

No przeciez nie twierdze, ze jestem nieomylny ;-))))

Data: 2009-03-18 19:49:07
Autor: kb
Jakość obsługi w bankach
bradley.st wrote:
W raporcie widze "Wrangler: 4.67" i "Levi's: 2.00". Az takiej
dysproporcji nie ma -- chyba ze polski "Wrangler" rozni sie az tak
bardzo na korzysc od amerykanskiego "Wranglera".

Ja z obslugi Levis'a zadowolony nie bylem - ale rzadko tam bywam.

Ewentualnie nie zrozumialem tego raportu i pokazuje on porownanie
jakosci obslugi w salonach firmowych, a nie jakosci produktow?

tak, raport obrazuje jakosc obslugi - a nie oferty/produktu

Data: 2009-03-19 13:57:26
Autor: ąćęłńóśźż
Jakość obsługi w bankach
W salonach levisa to panienki jakieś takie dziwne fucktycznie.....
JaC

-- -- -
"Levi's: 2.00"

Data: 2009-03-18 18:24:27
Autor: kb
Jakość obsługi w bankach
bradley.st wrote:

Jak ten ranking ma sie do Waszych doswiadczen? Nie pytam o zaszczytna
druga pozycje, tylko o uszeregowanie pozostalych instytucji.

Co do Aliora mam srednie zdanie - raczej na pewno nie zasluzyl na podium. Rowniez 9 miejsce mBanku wprawia mnie w zakłopotanie.

Moj osobisty ranking (od najlepszej obslugi):
BZWBK (kontakt mailowy, dobra obsluga w oddziale, narazie jestem zadowolony)
PeKaO SA (ale to glownie dlatego ze trafilem na super osobe przy kredycie hipotecznym)
Inteligo (ostatni na podium, za kontakt telefoniczny)

Alior
Dominet (chociaz za duzo papierow i czesc pisza recznie)
BGZ
ING
Eurobank (niekompetentna obsluga w Galeriach)
Polbank
mBank

i daleko PKO BP - za kolejki emerytow/rencistow

Ale i tak nie jest to jakis szerszy obraz - bo kazdy ma inne doswiadczenia - zalezy na jaka osobe sie trafi, takze specyfika oddzialu czasem mocno rzutuje na odczuciach.

Data: 2009-03-18 18:29:46
Autor: MK
Jakosc obslugi w bankach
"bradley.st" <bradley.st@gazeta.pl> wrote in message news:437334ac-f114-4e3e-8933-c24b7ec90478v39g2000yqm.googlegroups.com...
Na stronie Pewnego Banku, znalazlem tabele z niezaleznym, a jakze ;),
porownaniem jakosci obslugi w bankach w Polsce. Pewien Bank zajal tam
miejsce drugie (na 23 mozliwe).

Nalezy pamietac, ze badani Mystery Shopper sa prowadzone na podstawie ankiet przygotowanych przez banki, a co za tym idzie nie sa standaryzowane ani obiektywne.

MK

Data: 2009-03-18 10:39:59
Autor: bradley.st
Jakosc obslugi w bankach
On 18 Mar, 13:29, "MK" <ma...@interia.pl> wrote:

Nalezy pamietac, ze badani Mystery Shopper sa prowadzone na podstawie ankiet
przygotowanych przez banki, a co za tym idzie nie sa standaryzowane ani
obiektywne.

"Banki" (wszystkie 23), czy jeden "bank" (na przyklad Pewien)?

Data: 2009-03-18 18:42:54
Autor: MK
Jakosc obslugi w bankach
"bradley.st" <bradley.st@gazeta.pl> wrote in message news:8743c3b3-52b8-41c2-aa83-b1dedf239dd7g38g2000yqd.googlegroups.com...

"Banki" (wszystkie 23), czy jeden "bank" (na przyklad Pewien)?

Kazdy bank przygotowuje ankiete pod swoje potzreby. Np. w przypadku jednego sa dawane ujemne punkty za kolejki, a inny nie bierze tego pod uwage, bo dla niego to normalnosc.

MK

Data: 2009-03-18 10:56:32
Autor: bradley.st
Jakosc obslugi w bankach
On 18 Mar, 13:42, "MK" <ma...@interia.pl> wrote:

Kazdy bank przygotowuje ankiete pod swoje potzreby. Np. w przypadku jednego
sa dawane ujemne punkty za kolejki, a inny nie bierze tego pod uwage, bo dla
niego to normalnosc.

Moment, nie lapie glebi tego procesu.

Sa 23 rozne ankiety, a jedyne co je laczy to punktacja od -5 do +5,
czy tez jeden bank opracowuje ankiete, w ktorej np. daje punkt za
"przydzielenie kazdemu klientowi opiekuna" i kolejny za "bezplatne
wyplaty z bankomatow" - bo to akurat ma w ofercie - i potem
"niezaleznie" testuje siebie i konkurencje?

Data: 2009-03-18 19:02:40
Autor: MK
Jakosc obslugi w bankach
"bradley.st" <bradley.st@gazeta.pl> wrote in message news:4ae76f26-3dc7-4079-a9a9-6053e57992c6c36g2000yqn.googlegroups.com...

[...]

Nie czytalem tego calego raportu, bo MSIE mi sie wywala przy probie jego otwarcia ;). Na stronie Aliora jest insormacja o tym, ze jest to badanie mystery shopper. Mialem kiedys okazje zapoznac sie z czyms takim i wiem, ze firma ktora zleca badanie sama moze ustalic elementy ankiety oraz ich punktacje. Takie badanie robi sie na cele wewnetrzne, wiec jesli jego przeprowadzenia nie oplacila firma je przygotowujaca to sadze, ze w ogole porownywac wyniki jednego banku z wynikami drugiego...

MK

Data: 2009-03-18 18:39:53
Autor: Wwieslaw
Jakość obsługi w bankach
bradley.st wrote:
Jak ten ranking ma sie do Waszych doswiadczen? Nie pytam o zaszczytna
 druga pozycje, tylko o uszeregowanie pozostalych instytucji.

Z tych gdzie mialem cos (probowac) zalatwic, albo wspierac w tym rodzine/znajomych:

1. Nordea
2. Citi
3. BZWBK SA
4. BPH
5. PKO BP
6. mBank
7. Polbank
8. AIG
9. Pekao
10. Raiffeisen
11. GE Money

Sila rzeczy, w roznych bankach zalatwialem rozne sprawy i trudno to bezposrednio porownac, ale taki sobie subiektywny ranking "za calkosztalt kontaktow". Np Nordea miala wiecej szans sie wykazac, kredyty, konto, karty itd... a BPH to jednorazowa, lokatowa znajomosc, wiec mimo ze nie mam mu nic do zarzucenia wyladowal nizej.

Wieslaw

Data: 2009-03-18 21:22:30
Autor: kashmiri
Jakosc obslugi w bankach
[...]

Czyli na skali od -5 do 5 ZADEN bank w polsce nie zdobyl nawet 3 pkt? I jeszcze tym sie chwala?

k.

Data: 2009-03-21 23:41:56
Autor: Beniowa
Jakosc obslugi w bankach

Uzytkownik "bradley.st" <bradley.st@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:437334ac-f114-4e3e-8933-c24b7ec90478v39g2000yqm.googlegroups.com...
Na stronie Pewnego Banku, znalazlem tabele z niezaleznym, a jakze ;),
porownaniem jakosci obslugi w bankach w Polsce. Pewien Bank zajal tam
miejsce drugie (na 23 mozliwe).
[ciach]
Jak ten ranking ma sie do Waszych doswiadczen? Nie pytam o zaszczytna
druga pozycje, tylko o uszeregowanie pozostalych instytucji.

A ja to mam chyba inna optyke: najslabszy element funkcjonowania banku, to element ludzki. Nalezy tak sobie ustawic wspolprace z bankiem, zeby nie musiec wspolpracowac z ludzmi. Ja od prawie 7 lat mam konto w Fortis Bank Polska S. A. Jest to moje podstawowe konto. W banku bylem przez ten czas trzy razy (1. zalozenie konta, 2. zmiana adresu, 3. zaswiadczenie ze stempelkiem, ze zaplacilem jakis-tam rachunek, bo akurat ktos potrzebowal), z czego ostatni raz w maju 2004. Przez telefon zalatwialem przez ten czas dwie sprawy - jakas reklamacje, jak mi dwa razy ta sama platnosci zczardzowali z karty [zalatwiona tego samego dnia, ale chyba po dwoch telefonach - chyba, bo bylo to w pazdzierniku 2003] i mialem problem z ich systemem Pl@net [zalatwiona od reki, przez kompetentna osobe, mimo, ze bylo to w srodku nocy - wrzesien 2004]. Acha - no i dzwonie raz na trzy lata, zeby aktywowac nowa debetowke. Bankomaty wszystkie, przelewy, stale zlecenia - gratis, miesieczna oplata za karte 1 zl, a oplata za konto 7 zl. Poki co Alior nie ma na tym polu nic ciekawego do zaoferowania.

Na przeciwleglym biegunie postawilbym Raiffeisena. Naotwierali tych nowych placowek i terez przez telefon niewiele mozna zalatwic Chociaz podoba mi sie, ze maja tez konto z darmowymi bankomatami. Jak mnie Multi zniecheci, to moze przeniose tam konto nr 2.

Pozdrawiam, Beniowa

Data: 2009-03-21 16:05:58
Autor: bradley.st
Jakosc obslugi w bankach
On 21 Mar, 18:41, "Beniowa" <prosze.o.odpowi...@in.public> wrote:

[...]

Tzn. na polu obslugi konta bez udzialu elementu ludzkiego z banku? Ale
z ich strony wynika, ze poza poczatkowa biurokracja, wszystko mozna
bedzie zrobic przez internet/telefon. Nie jest tak w rzeczywistosci?

Data: 2009-03-22 00:31:21
Autor: Beniowa
Jakosc obslugi w bankach

Uzytkownik "bradley.st" <bradley.st@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:93d56657-020e-4918-b74b-6770ef026b41o36g2000yqh.googlegroups.com...
[...]

Masz na mysli Alior ?
Nie wiem, czy tak jest, chodzilo mi raczej o to, ze jezeli co najwyzej oferuja to, co Fortis, to nie ma dla mnie sesnu zmieniac.

Pozdrawiam z tej strony Atlantyku :-), Beniowa

Data: 2009-03-21 17:10:52
Autor: szczurwa
Jakosc obslugi w bankach
On 21 Mar, 23:41, "Beniowa" <prosze.o.odpowi...@in.public> wrote:

A ja to mam chyba inna optyke: najslabszy element funkcjonowania banku, to
element ludzki. Nalezy tak sobie ustawic wspolprace z bankiem, zeby nie musiec wspolpracowac z ludzmi.
Pozdrawiam, Beniowa

Wyjątkowo trafne podejście, moim zdaniem. Praktyka zdaje się je
potwierdzać. W moim przypadku większość problemów to skutek
niekompetencji lub niedbalstwa bankowców.

Data: 2009-03-23 23:42:16
Autor: blad
Jakosc obslugi w bankach
Użytkownik "Beniowa"
[...]

w pełni podzielam opinie o Fortisie - ja mam u nich jeszcze od PPA Banku, chyba ponad 8 lat i caly czas jest to moje glowne konto.
Jako kanal komunikacji z bankiem najczesciej uzywam wewnetrznej poczty planet - cos czego Alior nie ma zupełnie (podobnie jak Raiffeisen), a kontakt telefoniczny uzywam tez jedynie do aktywacji karty

Zauwazcie, że Fortisu w omawianym rankingu nie wspominaja nawet w przypisach, że miał za mało klientów - jest pewnie poza konkurencją :-)
*** blad ***

Data: 2009-03-24 14:14:10
Autor: Pete
Jakosc obslugi w bankach
blad pisze:
Użytkownik "Beniowa"
[...]

pewnie dlatego, ze e-Pakiet jest wycofany ze sprzedazy. A pozostala oferta, jest - jak by nie mowic - slabiutka.

--
Pete

Jakość obsługi w bankach