Jakość opon a kraj produkcji

Data: 2016-03-30 16:00:41
Autor: Budzik
Jakość opon a kraj produkcji
Użytkownik Redi spam@no.please ...

Witam,

Czy w czasie postępującej globalizacji kraj produkcji opon ma znaczenie, tj. przekłada się na ich jakość? Ja bazując na własnym doświadczeniu mam mieszane odczucia w tym temacie... Dyrektorzy wielkich koncernów twierdzą, że kraj produkcji nie ma znaczenia, gdyż w każdym z krajów obowiązują te same, wysokie standardy. Tymczasem czytając po różnych forach motoryzacyjnych można odnieść wrażenie, że niestety ale nie do końca tak jest. Jakie są wasze wrażenia, czy zwracacie na to uwagę podczas zakupu opon?

pozdr.
Redi

W sensie opona michelin z jednego kraju i z innego?
Tylko jak kupuje do bolidu F - wtedy tak, bo te z tajwanu dobrze trzymaja tylko przez 12 okrazen, a potem graining i te sprawy.

Jakość opon a kraj produkcji