Jakość paliwa czy styl jazdy?

Data: 2016-11-20 21:13:49
Autor: Rey48
Jakość paliwa czy styl jazdy?
Użytkownik "Bolko" <suryga@gmail.com> napisał w wiadomości

8 lat temu kupiłem pani księgowej lat 40+ mieszkającej
w małym miasteczku auto z przebiegiem 90 tys km.

Pierwsze co mi się "zepsuło" to przepustnica tzn trzeba było
ją wyczyścić bo była tak brudna.

Widocznie pani księgowa lat 40+ eksploatowała twoją przepustnicę
nie dbając o czystość, a może ty nie dbałeś o czystość swojej
przepustnicy.

Ostatnio zrobiłem kolejne 90 kkm i problem nigdy się nie powtórzył.
Ma ktoś teorie dlaczego?

Widocznie pani ksiegowa lat 40+ zaczęła dbac o czystość,
a moze ty zacząłeś dbac o czystość.

Jakość paliwa czy styl jazdy?

Raczej styl jazdy.

Jakość paliwa czy styl jazdy?