Jakość pamięci USB i jej pojemność - pom óżcie

Data: 2009-05-31 20:07:48
Autor: Korsarz
Jakość pamięci USB i jej pojemność - pom óżcie
Muszę wkrótce kupić sobie pamięć USB, takiego typowego pendrive'a.
Zdecydowałam się na rozmiar 32 lub 64 GB. Niby wszystko wiem, ale ostatnio

Polecam pendrive firmy OCZ. Mam taki jeden - 16GB, jeden z najszybszych w tej kategorii, zarowno w zapisie jak i odczycie, chociaz zazwyczaj te na USB 2.0 maja odczyt dosc dobry, za to kuleja w zapisie.

Data: 2009-05-31 20:11:41
Autor: qwerty
Użytkownik "Korsarz" <293jh@70sdd.eu> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:gvuh1l$oth$1@inews.gazeta.pl...
Polecam pendrive firmy OCZ. Mam taki jeden - 16GB, jeden z najszybszych w tej kategorii, zarowno w zapisie jak i odczycie, chociaz zazwyczaj te na USB 2.0 maja odczyt dosc dobry, za to kuleja w zapisie.

Dokładnie jaki?
Osobiście mam raly2 i prędkość zapisu jest 2x mniejsza od deklarowanej.

Jakość pamięci USB i jej pojemność - pom óżcie