Jakość pamięci USB i jej pojemność - pomóżcie

Data: 2009-05-31 18:10:23
Autor: blandz
Jakość pamięci USB i jej pojemność - pomóżcie
Cześć
Muszę wkrótce kupić sobie pamięć USB, takiego typowego pendrive'a.
Zdecydowałam się na rozmiar 32 lub 64 GB. Niby wszystko wiem, ale ostatnio
brat koleżanki nastraszył mnie, że jeśli źle wybiorę mogę mieć poważne
kłopoty. Chodzi podobno o to, że pamięci mają różną jakość nawet tego samego
producenta i trzeba wybrać dobrą, bo inaczej będzie wolno chodziła, będzie
miała wolny odczyt i zapis. Co prawda wszystkie duże pamięci mają standard
USB 2.0 ale i tak są w nich podobno duże różnice. Dużo złego słyszałam o
DataTraveler Kingstona ale za to dużo dobrego o jakiejś innej serii pamięci
Kingstona ale nie pamiętam nazwy.

Bardzo proszę, żeby mi ktoś doradził jaką pamięć, jakiej firmy i jaki model,
warto kupić żeby miała szybki zapis i odczyt. Czy lepiej kupić 32GB czy 64GB?
W sensie czy 64GB jest dużo droższe od 32 i lepiej może jeszcze nie kupować.
Nie znam się za bardzo na sprzęcie, dlatego naprawdę będę wdzięczna gdy mi
ktoś pomoże.

Kup sobie dysk zewnętrzny, kupowałem ostatnio 640GB za 280zł, chyba, że zależy Ci na rozmiarze (chcesz sobie wrzucić go do torebki albo coś). Za dobre 64GB pendrive zapłacisz więcej niż za ten dysk 640GB. Są jeszcze drogie.

Wpisz sobie na allegro dysk zewnętrzny. WD albo Pentagram, innych nie miałem więc się nie wypowiadam. Te co mam są bardzo dobre, wytrzymałe i szybkie.

Ja mam taki WD tylko, że 640GB i jest naprawde spoko. Tam masz 1TB.

A jeżeli chodzi o pendrive (malutki, odporny) to raczej nie odczujesz różnicy aż takiej, mam pendrive 2GB firmy Pentadrive i jest super. Wyprałem go, przejechal po nim samochod i spadł z 8 pietra na beton i działa. Jeszcze mam dobre wspomnienia z Sandiska tyle, że go zgubiłem. Odradzam Kingston Data Traveler. Może to tylko moje odczucia ale nie sprawdzał się mi.

Pozdrawiam

Jakość pamięci USB i jej pojemność - pomóżcie