Jakośćdzwięku w słuchawce - E63 a E51?

Data: 2009-10-08 16:00:32
Autor: E51
Jakośćdzwięku w słuchawce - E63 a E51?
czy ktoś porównywał może jakość dzwięku podczas rozmowy w E63 i E51? Mam teraz E51 ale zastanawiam się na kupnem E63.

Data: 2009-10-08 18:05:59
Autor: Maciek
Jakośćdzwięku w słuchawce - E63 a E51?
Użytkownik "E51" <news_groupsWYTNIJTO@op.pl> napisał

czy ktoś porównywał może jakość dzwięku podczas rozmowy w E63 i E51? Mam teraz
E51 ale zastanawiam się na kupnem E63.

Tak samo, przy czym w E51 często brzęczał wyświetlacz.
Mam E63 od pół roku i jestem zadowolony do tego stopnia, że różnicę zauważyłem dopiero w E52 - tu jest z kolei idealnie.

Maciek.

Data: 2009-10-09 20:08:26
Autor: E51
[...]

Dzieki wielkie.
W mojej E51 brzeczy wyswietlacz. Jakos to specjalnie nie przeszkadza ale przyjemniej bylby bez brzeczenia:-) --

Jakośćdzwięku w słuchawce - E63 a E51?