Jaksa! A potrafisz powiedzieć: "kurwa"

Data: 2010-08-16 21:34:03
Autor: Eulalia Browarek
Jaksa! A potrafisz powiedzieć: "kurwa"
???

Hańba! Hańba!! Hańba !!! I Targowica!

Zennon

Data: 2010-08-16 23:45:28
Autor: Jaksa
Jaksa! A potrafisz powiedzieć: "kurwa"

Użytkownik "Eulalia Browarek" <tyskie@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomości news:i4casb$ipj$1tioat.net...
???

Hańba! Hańba!! Hańba !!! I Targowica!

Zennon

Potrafię Zenuś, potrafię, niech cię o to głowa nie boli.

Ciebie niech boli głowa o to abyś zamieszkał w jakimś
lepszym miejscu, niż blokowisko. Czego ci i życzę.

Co prawda nie staniesz się przez to elitą, mój ty młody
wykształcony i z dużego miasta szanowny wyborco PO,
ale przynajmniej opuścisz szeregi klasy niższej.

Jaksa

Data: 2010-08-16 23:59:20
Autor: Jaksa

Użytkownik "Eulalia Browarek" <tyskie@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomości news:i4cbmv$iub$1tioat.net...

> [...]
> wykształcony i z dużego miasta szanowny wyborco PO,
> ale przynajmniej opuścisz szeregi klasy niższej.

Czego ty chcesz ode mnie, chuju?

Jaksa

Data: 2010-08-16 22:04:55
Autor: Eulalia Browarek

Użytkownik "Jaksa" <Jaksa@podole.pl> napisał w wiadomości news:i4ccdn$nsd$1news.eternal-september.org...

> [...]

> wykształcony i z dużego miasta szanowny wyborco PO,
> ale przynajmniej opuścisz szeregi klasy niższej.

Jesteś bardzo męski, kiedy używasz takich wyrazów ;) To się nazywa koprolalia i należy do zachowań obsesyjno-kompulsywnych ;)

Data: 2010-08-17 00:12:32
Autor: Jaksa

Użytkownik "Eulalia Browarek" <tyskie@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomości news:i4ccm7$j8k$1tioat.net...

Użytkownik "Jaksa" <Jaksa@podole.pl> napisał w wiadomości

> Czego ty chcesz ode mnie, chuju?
>
> Jaksa

Jesteś bardzo męski, kiedy używasz takich wyrazów ;) To się nazywa

Co jest, ty też jesteś pedałem?

Ta grupa roi się od zboczeńców, Grześ Z. Edek, Wycirowski, teraz ty.
Teraz dopiero skojarzyłem że twój damski nick może mieć coś na rzeczy.

Jaksa

Data: 2010-08-16 22:18:08
Autor: Eulalia Browarek
> [...]

Ta grupa roi się od zboczeńców, Grześ Z. Edek, Wycirowski, teraz ty.
Teraz dopiero skojarzyłem że twój damski nick może mieć coś na rzeczy.

Koprolalia zaczyna się zwykle w wieku ok.7 lat. Może mieć podłoże psychiczne, ale może też być objawem chorobowym. Chłopcy w tym wieku lubią powtarzać brzydkie wyrazy dodając sobie w ten sposób męskości. Jeśli Twój przypadek ma podłoże psychiczne, to terapia z dobrym psychologiem spokojnie Cię z tego wyciągnie. Jeśli to objaw chorobowy i masz jeszcze jakieś inne natręctwa, to niestety może to być objaw, co najmniej kilku chorób i bez leczenia farmakologicznego się nie obejdzie.

Zennon

Data: 2010-08-17 00:24:14
Autor: Jaksa

Użytkownik "Eulalia Browarek" <tyskie@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomości news:i4cdev$jdi$1tioat.net...

> [...]

natręctwa, to niestety może to być objaw, co najmniej kilku chorób i bez
leczenia farmakologicznego się nie obejdzie.

To jesteś pedałem Zenuś, czy nie jesteś?

Dzięki za tę cenną garść wiedzy medycznej, nie wiedziałem
że nadużywanie niecenzuralnych wyrazów jest świadectwem
choroby umysłowej, raczej zakładałem że jest to skutek braku
biegłości w mowie i znajomości wystarczającej ilości słów
by moć nimi wyrazić emocje czy opinie.

Jaksa

Data: 2010-08-16 22:29:19
Autor: Eulalia Browarek
[...]

Przyślij do mnie swoją córkę, to sprawdzi. Tylko niech się umyje przed wyjściem z domu.

[...]

Więc przyznajesz się do własnego prostactwa ?

Zennon

Data: 2010-08-17 01:09:18
Autor: Jaksa

Użytkownik "Eulalia Browarek" <tyskie@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomości news:i4ce3u$jij$1tioat.net...

> To jesteś pedałem Zenuś, czy nie jesteś?

Przyślij do mnie swoją córkę, to sprawdzi. Tylko niech się umyje przed
wyjściem z domu.

Jesteś więc pedofilem? Zmartwię cię, nie mam córki.
Ale planuję w następnych 5-10 latach.

> [...]
> biegłości w mowie i znajomości wystarczającej ilości słów
> by moć nimi wyrazić emocje czy opinie.

Więc przyznajesz się do własnego prostactwa ?

Prostactwa? Łapiduchem nie jestem, nie znam się również
na chorobach odbytu, czy na ten temat również możesz
coś ciekawego powiedzieć, znaczy, jako profesjonalista?

Jaksa

Data: 2010-08-16 23:24:04
Autor: Eulalia Browarek

Data: 2010-08-17 01:09:18
Autor: Jaksa

Data: 2010-08-16 23:28:11
Autor: Eulalia Browarek

Użytkownik "Jaksa" <Jaksa@podole.pl> napisał w wiadomości news:i4cgmf$7q3$1news.eternal-september.org...

> [...]

wyjściem z domu.

Jesteś więc pedofilem? Zmartwię cię, nie mam córki.

Chyba nie sądziłeś, że Twoja zużyta stara mnie zainteresuje. O ile wogóle jakąś kobietę posiadasz.

> [...]

na chorobach odbytu, czy na ten temat również możesz
coś ciekawego powiedzieć, znaczy, jako profesjonalista?

Teraz to Ciebie ciągnie w stronę pedalskich tematów. Kobity nie masz, dzieci nie masz....

p.s doczytaj sobie jeszcze w internecie o "projekcji"

Data: 2010-08-17 01:31:21
Autor: Jaksa

Użytkownik "Eulalia Browarek" <tyskie@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomości news:i4chib$kg2$1tioat.net...

> [...]

> Jaksa

Teraz to Ciebie ciągnie w stronę pedalskich tematów. Kobity nie masz, dzieci

Zmartwię cię ponownie Zenuś. Kobiety mam dwie.
I to takie, że dałbyś sobie rękę z nogą uciąć...
Kto powiedział że wszystkim będzie dane po równo?

W stronę pedalskich tematów mnie nie ciągne,
ale chciałbym wiedzieć z kim mam do czynienia.

Jaksa

Data: 2010-08-16 23:39:36
Autor: Eulalia Browarek
> [...]

nie masz....

Zmartwię cię ponownie Zenuś. Kobiety mam dwie.
I to takie, że dałbyś sobie rękę z nogą uciąć...

Tylko? ;)))) 2 plastiki z dyskoteki Galaxy Star ;) O czym z nimi rozmawiasz? O gównie, kurwach, chujach i wypierdalaniu?

Kto powiedział że wszystkim będzie dane po równo?

No właśnie ;)))))

W stronę pedalskich tematów mnie nie ciągne,

Projektujesz ;)

ale chciałbym wiedzieć z kim mam do czynienia.

No więc swoich emoidiotek mi broń Boże na testy nie przysyłaj !!! Nawet gdyby miały być obie naraz ;)))))

Data: 2010-08-17 01:47:42
Autor: Jaksa

Użytkownik "Eulalia Browarek" <tyskie@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomości news:i4ci7n$kks$1tioat.net...

> Zmartwię cię ponownie Zenuś. Kobiety mam dwie.
> I to takie, że dałbyś sobie rękę z nogą uciąć...

Tylko? ;)))) 2 plastiki z dyskoteki Galaxy Star ;) O czym z nimi rozmawiasz?

Na stałe Zenek, na stałe!

A disco-małolaty dobre są dla starzejących się facetów
albo dla urozmaicenia na jedną noc. To jest moja opinia.

Twoja córka chadza na disco? Huhu hu :)

O gównie, kurwach, chujach i wypierdalaniu?

Rozumiem Zenek, że jesteś reprezentantem klasy niższej, z blokowisk,
ale wiesz co, mimo wszystko rozczarowujesz swoja paletą zainteresowań!

> [...]

> ale chciałbym wiedzieć z kim mam do czynienia.

No więc swoich emoidiotek mi broń Boże na testy nie przysyłaj !!! Nawet

Ja ci nic nie przysyłam, pytam sie jeno, czy jesteś zenek pedałem.
Oczekuje biblijnego wyznania -> tak lub nie.

Jaksa

Data: 2010-08-17 00:08:39
Autor: Eulalia Browarek
Jaksa! A potrafisz powiedzieć: "kurwa"
Tylko? ;)))) 2 plastiki z dyskoteki Galaxy Star ;) O czym z nimi rozmawiasz?

Na stałe Zenek, na stałe!

Dalej cienko ;))))

A disco-małolaty dobre są dla starzejących się facetów
albo dla urozmaicenia na jedną noc. To jest moja opinia.

Może jeszcze będą z Ciebie ludzie ;)))

Twoja córka chadza na disco? Huhu hu :)

Pudło ;)))

O gównie, kurwach, chujach i wypierdalaniu?

Rozumiem Zenek, że jesteś reprezentantem klasy niższej, z blokowisk,
ale wiesz co, mimo wszystko rozczarowujesz swoja paletą zainteresowań!

Nawiązałem do Twojego bogatego słownictwa, którego tak chętnie używasz w rozmowach. Ale widzę wyraźną poprawę bo użyłeś trudnego słowa "paleta" ;) Rozumiem, że rozwozisz je wózkiem widłowym, te palety ;))))

[...]

Jak już się ożenisz, to przyślij młodą żonkę na testy ;) Na słowo i tak mi nie uwierzysz, więc po co się strzępić.