Jakub Krzewicki

Data: 2012-03-10 13:59:07
Autor: Obserwator
Jakub Krzewicki

Panie Krzewicki, juz raz panu pisalem, ze jestem agnostykiem i nie przekonuja mnie ludzie ktorzy potrafia pisac piekne elaboraty o tematyce religijnej.

Napisalem panu rowniez, ze interesuje mnie podejscie naukowe do istoty
ludzkiej i samego pojecia Boga. W Polsce tymi zagadnieniami zajmuje sie prof. Zbigniew Jacyna Onyszkiewicz - kierownika Zak³adu Fizyki Kwantowej UAM.

Podalem kiedys panu ten link:

*Metafizyka fizyki kwantowej a istota czlowieka*

http://www.youtube.com/watch?v=kEqURyW8VXY

Mimo moich sceptycznych pogladow, nie lekcewaze i takich informacji (podaje link ponizej):

*Bylem bioenergoterapeutom.*

http://www.youtube.com/watch?v=KfzzRB3M38w

Data: 2012-03-10 14:08:33
Autor:
Jakub Krzewicki

*Bylem bioenergoterapeutom.*

bioenergoterapeuta. Kiedy zmieni sie w koncu ta polska ortografie, z tymi zawijasami?

Data: 2012-03-10 15:16:37
Autor: Jakub A. Krzewicki
Jakub Krzewicki
sobota, 10 marca 2012 14:59. carbon entity ' Obserwator' <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl>

[...]

prof. Zbigniew Jacyna Onyszkiewicz - kierownika Zakładu Fizyki Kwantowej
UAM.

Podalem kiedys panu ten link:

*Metafizyka fizyki kwantowej a istota czlowieka*

http://www.youtube.com/watch?v=kEqURyW8VXY

Niech się Pan nie obawia, panteizm współczesny nie wtrąca się w sprawy badań naukowych w odróżnieniu od starożytnego. Nie słyszałem o neopoganach, którzy twierdzili, że ziemia jest płaska i stoi na dwóch żółwiach. Stworzył ktoś papierowego tygrysa i nim co większych tchórzy straszy.

Na odtrutkę polecam cieszącą się uznaniem międzynarodowym pozycję "Tao fizyki" Fritjofa Capry.

Mimo moich sceptycznych pogladow, nie lekcewaze i takich informacji
(podaje link ponizej):

*Bylem bioenergoterapeutom.*

http://www.youtube.com/watch?v=KfzzRB3M38w

Propaganda/apologetyka. Gość zmienił uzależnienie duchowe na inne. Polecam stronę p. Jana Witolda Suligi, tam się demaskuje takie chwyty.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-03-10 14:50:28
Autor: Obserwator
Jakub Krzewicki
Jakub A. Krzewicki <drukpakunley@gmail.org> napisa³(a): Na odtrutkê polecam ciesz±c± siê uznaniem miêdzynarodowym pozycjê "Tao fizyki" Fritjofa Capry.

**************************************
Odtrudka raczej panu jest potrzebna, ale ja panu nie zamiezrzam niczego
narzucac, tak jak usiluje pan to robic w stosunku do mnie.

Ps. a tak nawiasem piszac, ja na miejscu tej matki ktorej zdjecie jest  na
pana portalu, usunal bym zdjecie tego ciezko chorego dziecka.

Data: 2012-03-10 16:13:49
Autor: Jakub A. Krzewicki
Jakub Krzewicki
sobota, 10 marca 2012 15:50. carbon entity ' Obserwator' <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl>

Jakub A. Krzewicki <drukpakunley@gmail.org> napisa�(a):

Na odtrutk� polecam ciesz�c� si� uznaniem mi�dzynarodowym pozycj� "Tao
fizyki" Fritjofa Capry.

[...]

Tamto ogłoszenie jest prawdopodobnie przestarzałe, tylko jak Pan słusznie zauważył, nie miałem czasu go usunąć. W ogóle zaniedbałem oficjalny blog na rzecz innej aktywności edukacyjnej w Sieci.

PS. To znaczy kliknąć miałem czas, pomyśleć -- - już nie bardzo.

PS^2 Już usunięte tyko że nie mam w to miejsce co wstawić. Psiakość holender, mój blog się zwija:)