Jakubiak: Hofman to typowy aparatczyk PRL.

Data: 2011-05-17 09:00:44
Autor: Przemysław W
Jakubiak: Hofman to typowy aparatczyk PRL.
Hofman to typowy aparatczyk. Adam odnalazłby się w PRL ze swoim językiem, stylem bycia i traktowaniem wyzwań w polityce - powiedziała w Poranku TOK FM Elżbieta Jakubiak, posłanka partii Polska Jest Najważniejsza. Oceniła krytykę ze strony dawnych kolegów z PiS jako głos sfrustrowanych ludzi.
Dominika Wielowieyska przywołała opinie posłów Prawa i Sprawiedliwości o PJN. Joachim Brudziński mówi o nowopowstałej partii, że przypomina kabaret, a Adam Hofman się naśmiewa, że Elżbieta Jakubiak i Joanna Kluzik -Rostkowska dały się uwieść Michałowi Kamińskiemu, który wyszedł z PiS tylko dlatego, że szukał posady w dyplomacji unijnej i potrzebował do tego poparcia PO.

- To jest głos sfrustrowanych ludzi. Jeśli byliśmy nikim ważnym dla PiS-u, to skąd ten żal i agresja? Ja nic PiS-owi nie zabrałam. Weszłam do tej partii, dałam wszystko, co najlepsze, po czym wyszłam z niej, nic im nie zabierając: ani ich władzy, ani pieniędzy, ani szyldu, ani pomysłu na funkcjonowanie w polityce. Oczekuję tylko szacunku do konkurenta politycznego.

Ja Joachima osobiście lubię, uważam go za rodzaj romantycznego rycerza. Imponuje mi swoją siłą żeglarza, kogoś, kto nie bał się wielkiego morza. Będę miała do niego uczucie sympatii, niezależnie od tego, że z jego sądami się nie zgadzam. Hofmana jednak trudno szanować za jego język. To jest typowy aparatczyk PRL-u. Gdyby był dzisiaj PRL, Adam odnalazłby się ze swoim językiem, stylem bycia i traktowaniem wyzwań w polityce.

"Komorowski powinien pozbawić się harcerskiego tonu"

Wielowieyska zauważyła, że sama Elżbieta Jakubiak przeszła ewolucję i złagodziła język wypowiedzi po wyjściu z PiS. Przypomniała jej własne słowa o prezydenturze Komorowskiego jako "czasie chaosu i śmieszności". - To wynikało z mojej rozmowy ze Stefanem Niesiołowskim w studio. To jego sposób potraktowania mnie wywołał tak ostrą reakcję - powiedziała Jakubiak, według której jednak prezydent nie traktuje polityki wystarczająco serio. - Oczekuję od Bronisława Komorowskiego, że pozbawi się tego harcerskiego tonu i zacznie myśleć o koncepcji państwa - powiedziała w Poranku TOK FM.

PJN wystartuje samodzielnie

Na politycznych salonach krąży pogłoska, że Elżbieta Jakubiak może będzie kandydować z list PSL. Posłanka stanowczo zaprzeczyła, krytykując lidera ludowców Waldemara Pawlaka. - Jest słabą postacią tego rządu, nieistniejąca przez ostatnie kilka lat. Pozycja wicepremiera ważna dla niego tylko w sensie nominacji, ale Pawlak nie jest decydentem w polskiej gospodarce. Jest jedynym wicepremierem, a jednocześnie z niewielkimi kompetencjami - ubolewała.

Jest już pewne, że PJN wystartuje do wyborów parlamentarnych pod własnym szyldem.

- W polityce potrzebna jest odwaga. Nie było łatwo wyjść z PiS. Wiedziałyśmy, że wychodzimy bez żadnych struktur, jesteśmy same we dwie w wielkim parlamencie. Wierzę w wygraną w tych wyborach. Władza, która jest teraz, naprawdę się nie podoba ludziom. Platforma wyczerpała świeżość myśli i nie ma żadnego celu - podsumowała Jakubiak.

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,9610671,Jakubiak__Hofman_to_typowy_aparatczyk_PRL.html

Przemek

"Wyjście jest tylko jedno. Radiu Maryja należy odebrać status nadawcy
społecznego, z którym od początku ma wspólnego tyle, co Jarosław Kaczyński
ze znajomością Śląska. Od Rydzyka usłyszymy znów świadectwa męczeństwa jego
rozgłośni, ale przecież: "Alleluja i do przodu".

Data: 2011-05-17 09:26:33
Autor: cytryna
Jakubiak: Hofman to typowy aparatczyk PRL.
ciach - GWno gospodyni domowej
[...]

Przemek czy Wacek różnie to nazywają, doprecyzował łysy skin-Hodys

**************************

Ejże, ejże gospodyni domowa, tylko bez przesady. Zabrałaś Elka mandat poselski i związaną z nim kasę. Tak więc zamiast ubijać ziemniaki dla nierogacizny ubijasz pośladki w studiach TV i na Czerskiej plując na dobrodzieja, który wyciągnął cię z czworaków. Ładnie to tak aparatczyco z PJN (Posada Jest Najważniejsza)?
A Wacek sie pręży od rana tylko wytrysk pasty mizerny.

Data: 2011-05-17 16:52:12
Autor: .
Dnia Tue, 17 May 2011 09:26:33 +0200, cytryna napisał(a):

[...]

Nie pomyliłeś grupy? Zboczenia podobne do twoich: pl.medycyna.dewiacje.

Dominik

Data: 2011-05-17 18:44:24
Autor: Przemysław W
Jakubiak: Hofman to typowy aparatczyk PRL.

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał

Ejże...

Co jest lampucero, wystraszyłaś się tego co sama napisałaś? Powtarzam pytanie: na jakiej podstawie twierdzisz, że Ziobru jest pedałem?

Data: 2011-05-17 10:25:01
Autor: Leprechaun

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:iqt6eu$n0q$1inews.gazeta.pl...
[...]

Stowarzyszenie paprotek jakim jest PJN, a zwłaszcza dwie paprotki najwyraźniej nie podlewane od dawna budzą jedynie politowanie. Nie zmienia to faktu, że Hofman zachowuje się jak służący prezesa PiS. Ładne towarzystwo, nie ma co! Warte siebie. Czekam kiedy skoczą sobie do gardeł.

BomBel

Data: 2011-05-17 14:28:54
Autor: Przemysław W
Jakubiak: Hofman to typowy aparatczyk PRL.

Użytkownik "Leprechaun" <brudy@pralnia.tw> napisał

[...]

Paprotek? Paprotka kojarzy się z czymś kruchym delikatnym, a bardziej chamskiej urody od tej, której właścicielką jest Jakubiak można ze świecą szukać. Bez powodzenia.

Data: 2011-05-17 21:37:57
Autor: cytryna
> [...]

Paprotek? Paprotka kojarzy się z czymś kruchym delikatnym, a bardziej chamskiej urody od tej, której właścicielką jest Jakubiak można ze świecą szukać. Bez powodzenia.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -

My jesteśmy chłopcy króla Sasa
Mamy przemki aż d

Data: 2011-05-17 21:41:29
Autor: cytryna
> [...]

Paprotek? Paprotka kojarzy się z czymś kruchym delikatnym, a bardziej chamskiej urody od tej, której właścicielką jest Jakubiak można ze świecą szukać. Bez powodzenia.

Mamy przemki aż do pasa.
Jak tam z twoją chorobą kawalerską, koniec trzeciego stadium - zęby szczękają w portrecie - jest najgroźniejszy. Ziobru czeka abyś go mocno cmoknął w tylne policzki, koniecznie przez bibułkę.

Data: 2011-05-18 08:58:55
Autor: Leprechaun

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości news:524f.000004cd.4dd2cf69newsgate.onet.pl...

> [...]

w portrecie - jest najgroźniejszy. Ziobru czeka abyś go mocno cmoknął w tylne

http://www.youtube.com/watch?v=HaDZ9AV_BmI

BomBel

Jakubiak: Hofman to typowy aparatczyk PRL.