Jakubiak: Joachim strasznie żałuje, że nie jest z nami.

Data: 2010-12-13 21:04:31
Jakubiak: Joachim strasznie żałuje, że nie jest z nami.
On Mon, 13 Dec 2010 14:10:44 +0100, Azor jest pedałem <Brońmy RP przed
pisem@...pl> wrote:

 Joachim (Brudziński - red.) strasznie żałuje, że nie jest z nami i to jest jego wielki problem. [...]

 juz bierze mnie obrzydzenie od tekstow jakubiak. zalosna kobiecina.

Jakubiak: Joachim strasznie żałuje, że nie jest z nami.