Jakubiak jest beznadziejna

Data: 2010-06-14 20:20:10
Autor: awe
Jakubiak jest beznadziejna
Tak jak zawsze cenilem ja za profesjonalne przygotowanie, tak po wypadku w Smolensku siadla. Wlasnie Monika Olejnik ja magluje o invitro a ta pozwala sie wciagnac  w dyskusje ktora trwa prawie 6 minut. Czy JK jest za invitro czy nie. Dopiero pod koniec powiedziala na czym polega metoda invitro, jakby babsztyl nie mogl powiedziec tego wczesniej ze masa zarodkow jest po prostu niszczona i ze rodzice ktorym udalo sie miec dziecko maja w koncu telefon co robimy z reszta. Wyrzucamy czy zapladniamy nastepne.
awe

Data: 2010-06-14 20:25:49
Autor: Krzysztof
Jakubiak jest beznadziejna

robimy z reszta. Wyrzucamy czy zapladniamy nastepne.
awe
Wiesz co awe, ty to po prostu jestes zaklamany smarkacz, ktoremu leje sie mleko pod nosem i wydaje sie, ze zjadl wszystkie rozumy.
Pogadamy za minimum 10 lat , jak zalozysz rodzine, bedziesz miec dzieci (albo i nie bedziesz mogl miec). Chyba, ze bierzesz przyklad z idola i przez cale zycie bedziesz mieszkal u mamusi i bawil kota.

K.

Data: 2010-06-14 20:32:35
Autor: awe

Użytkownik "Krzysztof" <osiemk_usun@wp.pl> napisał w wiadomości news:hv5s7c$b8v$1inews.gazeta.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -
ale o co ci durniu chodzi? metode invitro mozna utrzymac tylko musi byc zachowana inna procedura. Nie zapladniamy od razu wielu zarodkow i tyle. Ja zdaje sobie sprawe ze zapladnia sie wiele zeby wybrac ten ktory sie dobrze rozwia, ale wszystko mozna racjonalnie przygotowac i zminimalizowac ewentualne problemy. Chocby w koncowej fazie niech juz zapladniaja wiecej - kiedy po jakims dluzszym czasie cos nie wyszlo.
Mam dziecko i nie mialem zadnych problemow. Jednakze to ze dana para nie moze miec dziecka wynika z bardzo wielu powodow i nie zawsze invitro jest tym ostatnim rozwiazaniem.
awe

Data: 2010-06-14 20:36:12
Autor: Krzysztof
[...]

A czy myslisz ,ze in vitro to tak przepisuja jak aspiryne ?
Sa to zazwyczaj ludzie po dlugim (wieloletnim) i bezskutecznym leczeniu. Koszta tez sa wysokie, malo kto sobie moze na to pozwolic. To tylko pis sobie uroil , ze to wszystko na pewno odbywa sie nieetycznie. Zaraz postawia kaplana , aby kazdy zarodek poblogoslawil.

K.

Data: 2010-06-14 20:42:16
Autor: awe

Użytkownik "Krzysztof" <osiemk_usun@wp.pl> napisał w wiadomości news:hv5sqr$dqp$1inews.gazeta.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- --
no wszystko pieknie i wspaniale, ale w pewnym momencie masz dziecko i pare zarodkow - i z kazdy taki zarodek to praktycznie czlowiek i trzeba bedzie ktoregos dnia to zniszczyc - kosciol ani katolicki posel nie moze akceptowac finansowania tego z budzetu, bo to tak jakby panstwo akceptowalo ten proceder. Invitro nie jest zakazane, problemem jest tylko finansowanie. O ile pamietam kosztuje to okolo 10 tys zl. Ten kto bardzo chce miec dziecko zrobi to na swoj wlasny koszt i na pelna odpowiedzialnosc.
awe

Data: 2010-06-14 21:44:41
Autor: .'heÂŽsk'.
Jakubiak jest beznadziejna
On Mon, 14 Jun 2010 20:36:12 +0200, "Krzysztof" <osiemk_usun@wp.pl>
wrote:

> [...]
Sa to zazwyczaj ludzie po dlugim (wieloletnim) i bezskutecznym leczeniu. Koszta tez sa wysokie, malo kto sobie moze na to pozwolic. To tylko pis sobie uroil , ze to wszystko na pewno odbywa sie nieetycznie. Zaraz postawia kaplana , aby kazdy zarodek poblogoslawil.

 awus szaleje? jak zwykle kiedy brak mu argumentow!  zajmuje stanowisko w sprawie o ktorej nie ma pojecia.
 zapytaj go o akumulator ;o)). --

 HeSk

Data: 2010-06-14 23:32:38
Autor: awe
[...]

nie tylko mysle ale wiem, masz kase to masz invitro, biznes is biznes
awe

Data: 2010-06-14 21:44:41
Autor: .'heÂŽsk'.
Jakubiak jest beznadziejna
On Mon, 14 Jun 2010 20:25:49 +0200, "Krzysztof" <osiemk_usun@wp.pl>
wrote:

> [...]
Pogadamy za minimum 10 lat , jak zalozysz rodzine, bedziesz miec dzieci (albo i nie bedziesz mogl miec). Chyba, ze bierzesz przyklad z idola i przez cale zycie bedziesz mieszkal u mamusi i bawil kota.

 awus szaleje? mam tych oszolomow w kf.  ich bandycki fanatyzm jest niepokojacy.

--

 HeSk

Data: 2010-06-14 23:33:42
Autor: awe

wrote:

> [...]
(albo i nie bedziesz mogl miec). Chyba, ze bierzesz przyklad z idola i przez
cale zycie bedziesz mieszkal u mamusi i bawil kota.

skalimowski  ty jestes dupa wolowa, chodzi taki po wsi z pampersa kal mu sie sypie i jeszcze uwaza ze ma cos do powiedzenia
awe

Data: 2010-06-14 21:19:21
Autor: u2
W dniu 2010-06-14 20:20, awe pisze:
Tak jak zawsze cenilem ja za profesjonalne przygotowanie, tak po wypadku w Smolensku siadla. Wlasnie Monika Olejnik ja magluje o invitro a ta pozwala sie wciagnac  w dyskusje ktora trwa prawie 6 minut.

Ale co chcesz od Olejnik i Jakubiak ? Jak Jakubiak przyjęła zaproszenie
do Stokrotki to wiadomo, że dyskusja będzie o wszystkim czyli o niczym.

Oprócz in vitro jest kilka innych metod leczenia bezpłodności. Dlaczego
z in vitro zrobiono polityczny temat to chyba oczywiste.

Data: 2010-06-14 23:34:20
Autor: awe

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c1680bb$0$17084$65785112news.neostrada.pl...
[...]

-- -- -- -- -
no dokladnie dlatego powinna ja olac i nie przychodzic do baby i koniec
awe

Data: 2010-06-15 00:08:52
Autor: Tomy M.
[...]

Nie z IN VITRO tylko z FINANSOWANIA TYCH ZABIEGÓW
Z KASY PAŃSTWA. Czy wy kurwa wszyscy nie widzicie
różnicy?

Tomy M.

Data: 2010-06-14 23:31:38
Autor: Tomy M.

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hv5rpd$eof$1news.onet.pl...
[...]

Też mnie dobiła. On występując u Olejnik podobnie
jak i inni zapomina że ta rozmowa jest skierowana
do widzów, a nie do Olejnik.
Powinna mówić do WIDZÓW i to ich przekonywać a nie
durną olejnik.

Dlaczego nie powiedziała po prostu:

  Metody in vitro są metodami "po trupach do celu"
O ile można zrozumieć desperację potencjalnych rodziców
z alergią na cudze dzieci (adoptowane sieroty) o tyle
chciłabym zadać Pani Moniko jedno pytanie telewidzom:

- Czy chcecie z naszych Państwowych pieniędzy opłacać
wypłatę palacza który pali płody w szpitalnym krematorium
tylko dlatego że garstce cwaniaków wydaje się że
ich kasę powinny dziedziczyć wyłącznie ich własne geny?

.... bo przecież ten palacz nie pracuje charytatywnie.

Tomy M.

Jakubiak jest beznadziejna