Jakubiak jest beznadziejna

Data: 2010-06-14 20:25:49
Autor: Krzysztof
Jakubiak jest beznadziejna

robimy z reszta. Wyrzucamy czy zapladniamy nastepne.
awe
Wiesz co awe, ty to po prostu jestes zaklamany smarkacz, ktoremu leje sie mleko pod nosem i wydaje sie, ze zjadl wszystkie rozumy.
Pogadamy za minimum 10 lat , jak zalozysz rodzine, bedziesz miec dzieci (albo i nie bedziesz mogl miec). Chyba, ze bierzesz przyklad z idola i przez cale zycie bedziesz mieszkal u mamusi i bawil kota.

K.

Data: 2010-06-14 20:32:35
Autor: awe

Użytkownik "Krzysztof" <osiemk_usun@wp.pl> napisał w wiadomości news:hv5s7c$b8v$1inews.gazeta.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -
ale o co ci durniu chodzi? metode invitro mozna utrzymac tylko musi byc zachowana inna procedura. Nie zapladniamy od razu wielu zarodkow i tyle. Ja zdaje sobie sprawe ze zapladnia sie wiele zeby wybrac ten ktory sie dobrze rozwia, ale wszystko mozna racjonalnie przygotowac i zminimalizowac ewentualne problemy. Chocby w koncowej fazie niech juz zapladniaja wiecej - kiedy po jakims dluzszym czasie cos nie wyszlo.
Mam dziecko i nie mialem zadnych problemow. Jednakze to ze dana para nie moze miec dziecka wynika z bardzo wielu powodow i nie zawsze invitro jest tym ostatnim rozwiazaniem.
awe

Data: 2010-06-14 20:36:12
Autor: Krzysztof
[...]

A czy myslisz ,ze in vitro to tak przepisuja jak aspiryne ?
Sa to zazwyczaj ludzie po dlugim (wieloletnim) i bezskutecznym leczeniu. Koszta tez sa wysokie, malo kto sobie moze na to pozwolic. To tylko pis sobie uroil , ze to wszystko na pewno odbywa sie nieetycznie. Zaraz postawia kaplana , aby kazdy zarodek poblogoslawil.

K.

Data: 2010-06-14 20:42:16
Autor: awe

Użytkownik "Krzysztof" <osiemk_usun@wp.pl> napisał w wiadomości news:hv5sqr$dqp$1inews.gazeta.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- --
no wszystko pieknie i wspaniale, ale w pewnym momencie masz dziecko i pare zarodkow - i z kazdy taki zarodek to praktycznie czlowiek i trzeba bedzie ktoregos dnia to zniszczyc - kosciol ani katolicki posel nie moze akceptowac finansowania tego z budzetu, bo to tak jakby panstwo akceptowalo ten proceder. Invitro nie jest zakazane, problemem jest tylko finansowanie. O ile pamietam kosztuje to okolo 10 tys zl. Ten kto bardzo chce miec dziecko zrobi to na swoj wlasny koszt i na pelna odpowiedzialnosc.
awe

Data: 2010-06-14 21:44:41
Autor: .'heÂŽsk'.
Jakubiak jest beznadziejna
On Mon, 14 Jun 2010 20:36:12 +0200, "Krzysztof" <osiemk_usun@wp.pl>
wrote:

> [...]
Sa to zazwyczaj ludzie po dlugim (wieloletnim) i bezskutecznym leczeniu. Koszta tez sa wysokie, malo kto sobie moze na to pozwolic. To tylko pis sobie uroil , ze to wszystko na pewno odbywa sie nieetycznie. Zaraz postawia kaplana , aby kazdy zarodek poblogoslawil.

 awus szaleje? jak zwykle kiedy brak mu argumentow!  zajmuje stanowisko w sprawie o ktorej nie ma pojecia.
 zapytaj go o akumulator ;o)). --

 HeSk

Data: 2010-06-14 23:32:38
Autor: awe
[...]

nie tylko mysle ale wiem, masz kase to masz invitro, biznes is biznes
awe

Data: 2010-06-14 21:44:41
Autor: .'heÂŽsk'.
Jakubiak jest beznadziejna
On Mon, 14 Jun 2010 20:25:49 +0200, "Krzysztof" <osiemk_usun@wp.pl>
wrote:

> [...]
Pogadamy za minimum 10 lat , jak zalozysz rodzine, bedziesz miec dzieci (albo i nie bedziesz mogl miec). Chyba, ze bierzesz przyklad z idola i przez cale zycie bedziesz mieszkal u mamusi i bawil kota.

 awus szaleje? mam tych oszolomow w kf.  ich bandycki fanatyzm jest niepokojacy.

--

 HeSk

Data: 2010-06-14 23:33:42
Autor: awe

wrote:

> [...]
(albo i nie bedziesz mogl miec). Chyba, ze bierzesz przyklad z idola i przez
cale zycie bedziesz mieszkal u mamusi i bawil kota.

skalimowski  ty jestes dupa wolowa, chodzi taki po wsi z pampersa kal mu sie sypie i jeszcze uwaza ze ma cos do powiedzenia
awe

Jakubiak jest beznadziejna