Jakubiak kontra Kaczyńska i dlaczego tchórz Macierewicz nie był na miejscu katastrofy.

Data: 2010-12-27 15:05:32
Autor: the_foe
Jakubiak kontra Kaczyńska i dlaczego tchórz Macierewicz nie był na miejscu katastrofy.
W dniu 2010-12-27 14:18, Azor jest pedałem pisze:

"Czekam, aż będzie podsumowujący zespół i wtedy poproszę żeby został
przesłuchany Antoni Macierewicz, żeby opowiedział o swoim zachowaniu po
katastrofie smoleńskiej, bo dla mnie szef służb specjalnych powinien
mieć instynkt. Nigdy się nie zwalnia takiego człowieka z odpowiedzialności

, nawet jak się jest byłym szefem służb specjalnych to trzeba się umieć
zachować w sytuacji kryzysu państwa" - dodała posłanka.

Dla mnie od poczatku byle bardzo dziwne ze macierewicza nie bylo w tym samolocie. Musial dojezdzac pociagiem. Idac tokiem myslenia Macierewicza powinien on byc podejrzany ze cos wiedzial skoro bronil sie rekoma i nogami by nei leciec tym samolotem.

--
the_foe

Data: 2010-12-27 15:22:10
Autor: Azor jest pedałem
Jakubiak kontra Kaczyńska i dlaczego tchórz Macierewicz nie był na miejscu katastrofy.

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał

[...]

Antek to psychol, który ma odwagę oskarżać wszystkich o wszystko, ale lecieć samolotem to już nie bardzo.

Przemysław Warzywny

--

"Donald Tusk po trwającej przez całe pięć lat twardej walce politycznej rzucił na kolana najgroźniejszego konkurenta, Jarosława Kaczyńskiego. Odebrał mu całą władzę i pozbawia właśnie ostatnich medialnych okienek na świat."

Jakubiak kontra Kaczyńska i dlaczego tchórz Macierewicz nie był na miejscu katastrofy.