Jakubiak o Zbigniewu Ziobru od meblów - kłamca!

Data: 2010-08-30 22:06:52
Autor: Jarek od kżyża
Jakubiak o Zbigniewu Ziobru od meblów - kłamca!
Elżbieta Jakubiak w rozmowie z "Wprost" nie zostawia na swoim partyjnym koledze suchej nitki. "Zbigniew Ziobro nie miał żadnej alternatywnej wizji kampanii wyborczej. Opowiadanie, że on mógłby doprowadzić do zwycięstwa... Równie dobrze mogę powiedzieć, że ja będę wysoką brunetką" - powiedziała posłanka PiS.

 ten sposób odpowiedziała na zarzuty Zbigniewa Ziobry w stosunku do sztabu wyborczego kierowanego przez Joannę Kluzik-Rostkowską. Zdaniem Elżbiety Jakubiak niektórzy członkowie PiS popełnili błąd, bo...udali się na urlopy. W ten sposób, według niej, bardziej radykalni przedstawiciele partii przejęli kontrolę nad wydarzeniami.
"Tamta grupa zadziałała profesjonalnie. Przeczekali kampanię i zajęli pozycje. A myśmy nie zadziałali profesjonalnie. Zapomnieliśmy, że ta gra

nigdy się nie kończy" - przyznała Jakubiak we "Wprost".

Posłanka szczegółowo opisała w rozmowie

z tygodnikiem jaką rolę rzeczywiście spełniał Zbigniew Ziobro w kampanii z roku 2005.

"Ziobro nie miał żadnych założeń. Nie wiedział, co robić" - mówi o udziale byłego ministra sprawiedliwości w kampanii wyborczej Jarosława Kaczyńskiego.

"Byłam szefem gabinetu prezydenta Warszawy Lecha Kaczyńskiego i bardzo dobrze wiem, kto był w sztabie i jak to się odbywało. Ziobro był szefem tylko na papierze. Dawał twarz różnym koncepcjom, ale nie słyszałam, żeby mówił Lechowi Kaczyńskiemu, co ma mówić w czasie wieców" - powiedziała Jakubiak.

Zbigniew Ziobro w wywiadzie dla "Rzeczpospolitej" stwierdził, że sztab Joanny Kluzik-Rostkowskiej nie słuchał jego rad. "Niech nie kłamie. Niech nie opowiada takich rzeczy, bo to jest nieuczciwe. Tego Zbyszkowi nie wolno robić" - odpowiada Jakubiak.

Odrzuca ona sugestie, że w kampanii wyborczej PiS powinien skoncentrować się na tragedii w Smoleńsku. "Nie można uczciwie wygrać kampanii, mówiąc o śmierci najbliższych przyjaciół. Znam żony i mężów wszystkich, którzy tam zginęli. Dla mnie mówienie w kampanii wyborczej o tej tragedii to jak zbezczeszczenie ich zwłok" - powiedziała we "Wprost" Elżbieta Jakubiak.

http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/300245,poslanka-pis-niech-ziobro-nie-klamie.html

Przemysław Warzywny

--

"Obrońcy" krzyża, który jest tylko symbolem, popierani przez Kaczyńskiego, media Rydzyka i znaczną część kleru zrobili z drewnianego krzyża bożka, ważniejszego od Jezusa w Najświętszym Sakramencie czekającego w tabernakulum kościoła św. Anny. Po to żeby postawić pomnik jeszcze jednego bożka - Lecha Kaczyńskiego."

Data: 2010-08-30 22:25:17
Autor: matusm

Użytkownik "Jarek od kżyża" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:i5h311$7o4$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ta Pani widac  przekwita wiec należy  zrozumiec jej burze  hormonow

Chcialaby a tu nie ma  chetnych tylko zostaje,,,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

Jakubiak o Zbigniewu Ziobru od meblów - kłamca!