Jakubiak ostro o rządach PO: Jak was nazwać inaczej, jak nie złodzieje?

Data: 2017-04-11 21:43:22
Autor: Lord Donald
Jakubiak ostro o rządach PO: Jak was nazwać inaczej, jak nie złodzieje?
Jakubiak ostro o rządach PO: Jak was nazwać inaczej, jak nie złodzieje?

Mocna dyskusja w "Kawa na ławę". Do ostrej wymiany zdań między Markiem Jakubiakiem z Kukiz'15 a posłem PO Rafałem Trzaskowskim doszło na antenie TVN24.

https://dorzeczy.pl/kraj/26652/Jakubiak-ostro-o-rzadach-PO-Jak-was-nazwac-inaczej-jak-nie-zlodzieje.html

Jakubiak ostro o rządach PO: Jak was nazwać inaczej, jak nie złodzieje?