Jakubiak przed II turą przestrzega wyborców przed Rafałem Trzaskowskim

Data: 2020-06-29 12:50:09
Autor: Lord Donald
Jakubiak przed II turą przestrzega wyborców przed Rafałem Trzaskowskim
Jakubiak przed II turą przestrzega wyborców przed Rafałem Trzaskowskim

,,Jedno, co Polsce przykrego może się zdarzyć, to Rafał Trzaskowski prezydentem" - oznajmił tuż po ogłoszeniu sondażowych wyników wyborów prezydenckich kandydat na prezydenta Marek Jakubiak. O swoim starcie w tych wyborach powiedział: ,,kropla drąży skałę".

Z sondażu Ipsos dla TVP, TVN i Polsat wynika, że w niedzielnych wyborach prezydenckich obecny prezydent Andrzej Duda uzyskał 41,8 proc. głosów, a kandydat KO Rafał Trzaskowski - 30,4 proc. Ci dwaj kandydaci zmierza się w II turze wyborów, która odbędzie się 12 lipca. Marek Jakubiak według tego sondażu uzyskał 0,5 proc. głosów.

W przemówieniu po ogłoszeniu sondażowych wyników podziękował za oddane głosy.

Ponad 100 tys. obywateli oddaje głos na człowieka, który nie jest pokazywany w mediach, nie ma mnie w artykułach prasowych.

- zaznaczył Jakubiak, kandydat Federacji dla Rzeczypospolitej.

Zwracając się do swych sympatyków dodał:

Pamiętajcie, kropla drąży skałę, pomalutku, jak ta ciuchcia, pójdziemy do przodu. Każdy obywatel jest ważny, a każdy oddany głos jest bardzo istotny. Przed nami II tura, zobaczymy, w Federacji będziemy się zastanawiali, co dalej.

- mówił.

Ocenił jednak, że ,,z całą pewnością jedno, co się Polsce przykrego może zdarzyć, to Rafał Trzaskowski prezydentem".

Ktokolwiek ma w swoim sercu trochę odpowiedzialności za los Rzeczypospolitej i chce powierzyć swój głos Trzaskowskiemu, to nich posłucha co mówił w kampanii prezydenckiej w Warszawie i co w Warszawie zrobił. Oprócz ideologii, która jest ciągle niepotrzebnie wtrącana w politykę, Trzaskowski niczego innego nie zrobił - nie ma tych żłobków, tych linii metra.

- podkreślił jednocześnie Jakubiak.

https://niezalezna.pl/337828-jakubiak-przed-ii-tura-przestrzega-wyborcow-przed-rafalem-trzaskowskim?fbclid=IwAR3gsUsJQYJbFNR7XLcvQcvLIoMDmMstM1fJ3Dk6aPyZxR6vgfjJ0rLNPRM

Data: 2020-07-07 02:05:11
Autor: Jacek Bialy
Jakubiak przed II turą przestrzega wyborców przed Rafałem Trzaskowskim
To czemu nie poszedł z Konfederacją?

JB

Jakubiak przed II turą przestrzega wyborców przed Rafałem Trzaskowskim