Jakubiak to cyniczna funkcjonariuszka, ktora

Data: 2010-12-03 22:08:57
Autor: Lorn
Jakubiak to cyniczna funkcjonariuszka, ktora
W dniu 2010-12-03 21:49,  obserwator pisze:
razem z JKR , Migalskim i Poncyljuszem - prowadzila fikcyjna kampanie
wyborcza.

Bo tylko idiota mógł uwierzyć w przemianę Jarusia. ;-p

Data: 2010-12-03 14:22:27
Autor: Hans Kloss
On 3 Gru, 22:08, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
W dniu 2010-12-03 21:49,  obserwator pisze:

> razem z JKR , Migalskim i Poncyljuszem - prowadzila fikcyjna kampanie
> wyborcza.

Bo tylko idiota m g uwierzy w przemian Jarusia. ;-p

Prawie ci się udało napisać coś z sensem. Poprawna wersja brzmi
bowiem: tylko idiota mógł uwierzyć w propagandę donka ;-p
J-23
PS. Zdrabniać ciągle "Jaruś" może IMO tylko pedał albo kobieta

Data: 2010-12-03 23:32:38
Autor: Lorn
W dniu 2010-12-03 23:22, Hans Kloss pisze:
[...]

To z Jarusia zrobiono pacynkę ;-P

PS. Zdrabniać ciągle "Jaruś" może IMO tylko pedał albo kobieta

Gdyby miał rodzinę, zasadził drzewo, które by nie uschło i spłodził syna... Byłby Jarek, a tak jest niedojrzały i zniewieściały Jaruś. ;-p

Data: 2010-12-03 14:37:15
Autor: Hans Kloss
Jakubiak to cyniczna funkcjonariuszka, ktora
On 3 Gru, 23:32, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:

 By by Jarek, a tak jest niedojrza y i zniewie cia y Jaru . ;-p

A więc  takiego zniewieściałego człowieka boicie się tak panicznie ze
tysiące ludzi zatrudniacie tylko po to aby go nieustannie opluwać?
To neptki z was i cienkie bolki.
J-23

Data: 2010-12-04 00:14:23
Autor: Lorn
W dniu 2010-12-03 23:37, Hans Kloss pisze:
[...]

Przecież on się sam opluwa i robi z siebie niezły kabaret... Nie trzeba nikogo zatrudniać ;-p

To neptki z was i cienkie bolki.

Powinniśmy przyspawać krzyż do ogrodzenia Jarusiowej posesji i urządzać sobie pielgrzymki? Heh albo z pochodniami maszerować mu pod oknami? To przecież wasza kołtuńska metoda zwrócenia na siebie uwagę ;-p

Data: 2010-12-03 15:22:52
Autor: Hans Kloss
Jakubiak to cyniczna funkcjonariuszka, ktora
On 4 Gru, 00:14, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:

Przecie on si sam opluwa i robi z siebie niez y kabaret... Nie trzeba
nikogo zatrudnia ;-p

Gdyby nie owe tysiące zatrudnione po to żeby cię o  owym rzekomym
"samoopluwaniu" na bieżąco informować  to nigdy byś się  o nim nie
dowiedział. Więc dlaczego kłamiesz platfonsie?
J-23

Data: 2010-12-04 00:31:27
Autor: Lorn
W dniu 2010-12-04 00:22, Hans Kloss pisze:
[...]

Rotfl... Czyli w imię prezesa każde media są kłamliwe, a to co wydobywa się z jego ust jest opacznie rozumiane? No to zatrudnijcie tysiące pomagierów prezesika, by tłumaczyć co ten *niby* napoleon miał na myśli .... Wynika z tego, że powinien słuchać Kluzikowej, ale cóż... Paranoiczna osobowość podpowiada mu, że jest zdrajcą. ;-p

Data: 2010-12-04 01:35:20
Autor: Hans Kloss
Jakubiak to cyniczna funkcjonariuszka, ktora
On 4 Gru, 00:31, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:

Rotfl... Czyli w imi prezesa ka de media s k amliwe, a to co wydobywa
si z jego ust jest opacznie rozumiane?

chodzi ci o  to słynne "Chciałbym, aby w moim pobliżu gdzieś
funkcjonowały osoby, które mogą być pasem transmisyjnym
do konkretnych środowisk politycznych lub segmentu wrażliwości
wyborczej" ?
Zatem podwójne pudło. Po pierwsze- istotnie debilizm klasy światowej,
niemniej mendia nie tyle zakłamały co raczej przemilczały owa perełkę
retoryki. Po drugie- bynajmniej nie prezes jest autorem tego
kwiatka ;)
J-23

Data: 2010-12-03 22:13:47
Autor: abc
Jakubiak to cyniczna funkcjonariuszka, ktora
razem z JKR , Migalskim i Poncyljuszem - prowadzila fikcyjna kampanie
wyborcza.

Bo tylko idiota mógł uwierzyć w przemianę Jarusia. ;-p

Demokracja polega na oszukiwaniu wyborców. Wygrywa ten kogo woli większość,
a większość to idioci, bo głosy meneli liczą się tak samo jak głosy
profesorów uniwersytetu.

Data: 2010-12-03 22:17:00
Autor: Lorn
W dniu 2010-12-03 22:13, abc pisze:
[...]

Księży z pedofilskim wynaturzeniem również...

Data: 2010-12-03 22:20:27
Autor: abc
[...]

Księży bez pedofilskiego wynaturzenia również.
P.S. Jesteś homofobem?

Data: 2010-12-03 22:28:53
Autor: Lorn
W dniu 2010-12-03 22:20, abc pisze:
[...]

Tacy też się znajdą. :>

P.S. Jesteś homofobem?

Nie jestem.

Data: 2010-12-04 08:16:47
Autor: Azor jest pedałem

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4cf95f1e$0$22798$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Jeśli głos księdza pedofila ma takie same znaczenie jak głos nie zboczonego księdza, to dlaczego głos menela ma mieć inne znaczenie, niż głos profesora uniwersytetu?
Jesteś obrońcom zboczeńców w sutannach?

Przemysław Warzywny

--

"Donald Tusk po trwającej przez całe pięć lat twardej walce politycznej rzucił na kolana najgroźniejszego konkurenta, Jarosława Kaczyńskiego. Odebrał mu całą władzę i pozbawia właśnie ostatnich medialnych okienek na świat."

Data: 2010-12-04 12:14:57
Autor: heÂŽsk
On Fri, 03 Dec 2010 22:08:57 +0100, Lorn <ateagina@poczta.fm> wrote:

W dniu 2010-12-03 21:49,  obserwator pisze:
> razem z JKR , Migalskim i Poncyljuszem - prowadzila fikcyjna kampanie
> wyborcza.

Bo tylko idiota mógł uwierzyć w przemianę Jarusia. ;-p

 oczywiscie.  wiec niech teraz ela z pawelkiem nie pitola,
 ze sa cacy, a reszta pis jest be. byla w tym stadzie wilkow
 i razem z nimi planowala rozszarpanie na strzepy hrabiego.
 ciekaw jestem czy bylaby taka "krytyczna" gdyby prezes pis
 zostal przypadkiem prezydentem. gotowalaby mu tluste rosolki,
 pod nos podsuwala kartacze i pozwala gladzic sie po glowie?

Jakubiak to cyniczna funkcjonariuszka, ktora