Jakubiak to cyniczna funkcjonariuszka, ktora

Data: 2010-12-03 22:19:32
Autor: u2
Jakubiak to cyniczna funkcjonariuszka, ktora
W dniu 2010-12-03 21:49,  obserwator pisze:
 Bo przyszło mi nagle do głowy, że tak naprawdę
mógł być w tym pałacu zupełnie sam.

W hameryce mówią jeśli chcesz mieć przyjaciela w Białym Domu to weź ze
sobą psa :)

Data: 2010-12-04 10:39:09
Autor: cytryna
Jakubiak to cyniczna funkcjonariuszka, ktora
W dniu 2010-12-03 21:49,  obserwator pisze:
>  Bo przysz³o mi nagle do g³owy, ¿e tak naprawdê
> móg³ byæ w tym pa³acu zupe³nie sam.

W hameryce mówi± je¶li chcesz mieæ przyjaciela w Bia³ym Domu to we¼ ze
sob± psa :)

W Wasiawie gulgoczą, chcesz mieć przyjaciela w PO to weź ze sobą worek i łom.

--

Jakubiak to cyniczna funkcjonariuszka, ktora