Jakubiak zrobił interes z Palikotem. Sprzedał mu browar. A koleżanka z partii tłumaczy, że to nic złego

Data: 2018-07-31 14:05:40
Autor: Lord Donald
Jakubiak zrobił interes z Palikotem. Sprzedał mu browar. A koleżanka z partii tłumaczy, że to nic złego
Jakubiak zrobił interes z Palikotem. Sprzedał mu browar. A koleżanka z partii tłumaczy, że to nic złego

Ostatnio media obiegła informacja o sprzedaniu przez posła Marka Jakubiaka browaru Januszowi Palikotowi. Agnieszka Ścigaj, wiceprzewodnicząca Kukiz'15 została zapytana przez Dorotę Kanię w Polskim Radiu 24 o tę transakcję. - Biznes rządzi się swoimi prawami - oceniła posłanka.

http://niezalezna.pl/232078-jakubiak-zrobil-interes-z-palikotem-sprzedal-mu-browar-a-kolezanka-z-partii-tlumaczy-ze-to-nic-zlego

Data: 2018-07-31 06:05:39
Autor: jacekbialy80
Jakubiak zrobił interes z Palikotem. Sprzedał mu browar. A koleżanka z partii tłumaczy, że to nic złego
   -- Jakubiak zrobił interes z Palikotem. Sprzedał mu browar. --

Ee tam - Radio Erywań...
Sprzedał nie browar, tylko ważny gazociąg  i nie Palikotowi, ale Putinowi!
Na pohybel jakubiakom...  Buuuu ha-ha!

JB

Data: 2018-07-31 12:39:56
Autor: Relatywizator rzeczywistości Dąs
użytkownik Lord Donald napisał:
[...]

Prawdopodobnie Dudeł przerżnie wyborki prezydenckie z Jakubiakiem,
o ile ten drugi wystartuje.

Data: 2018-07-31 21:23:13
Autor: Pajdak

Użytkownik "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości news:pjpjaj$1f3r$1gioia.aioe.org...
Jakubiak zrobił interes z Palikotem. Sprzedał mu browar. A koleżanka z partii tłumaczy, że to nic złego

Miał pieniądze to kupił. Kto ci zabrania?

http://nie.com.pl/304-miliony-glinski-tuczy-rydzyka/

CL

Data: 2018-08-01 09:31:49
Autor: Lord Donald
Jakubiak zrobił interes z Palikotem. Sprzedał mu browar. A koleżanka z partii tłumaczy, Ĺźe to nic złego
W dniu 31.07.2018 o 21:23, Pajdak pisze:

[...]

Doble Srajdak. Za przysłowiową złotówkę. ci się wydaje, że jak sprzedajesz się za centa frycowi, to złotówka za polskie przedsiębiorstwo to normalna cena. Ty to masz poczucie wartości, skoro sam u fryca sprzedajesz się  jak niewolnik szwabska dziwka.

Data: 2018-08-01 14:15:52
Autor: Pajdak
kacap "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości
[...]

Dobrze? Double? Co masz myśli zaśliniony dziadu!?

Za przysłowiową złotówkę. ci się wydaje, że jak sprzedajesz się za centa
frycowi,

Masz dziadzia coś z mózgiem. Byłeś u lekarza?

to złotówka za polskie przedsiębiorstwo to normalna cena.

PiS opchnął Stocznię Gdańską za 100 zł. Normalna cena ;-))

Ty to masz poczucie wartości,

A żebyś dziadzia wiedział. Mam, ale nie socjalistyczne jak ty.

skoro sam u fryca sprzedajesz się

Dziadzia, o sobie mówisz! Idź dziadzia do lekarza niech ci cos z tym łbem
zrobi.

jak niewolnik szwabska dziwka.

No widzisz dziadzia, w mózgu ci narobiło się tyle kisielu, że już nie wiesz
czy jesteś szwabską dziwką czy polską ciotą.  Popytaj swoich kolesi którym w
czasach DDR obciągałeś: w krzkakach, na budowie, w wychodku, w baraku i
cholera gdzie jeszcze. Widzisz dziadek, powinienieś coś ze sobą zrobić bo
jesteś na dobrej drodze do zdobycia tytułu przygłupa roku. ;-)))

CL

Data: 2018-08-01 00:41:21
Autor: Bruno Brunowski
W dniu wtorek, 31 lipca 2018 14:05:42 UTC+2 użytkownik Lord Donald napisał:
Jakubiak zrobił interes z Palikotem. Sprzedał mu browar. A koleżanka z partii tłumaczy, że to nic złego

Jakubiak chciał sprzedać, Palikot chciał kupić i się dogadali.
Możesz wytłumaczyć co w tym złego i skąd o święte oburzenie u pisiorków?

--
Bruno

Data: 2018-08-01 09:50:07
Autor: Lord Donald
[...]

A no tak, to Jakubiak z Palikotem najpierw go sprywatyzowali za przysłowiową złotówkę podstawiając słupa w Austrii, ostatecznie podzielili łupy. Nikt by nie miał pretensji jakby sam ten browar założył Jakubiak czy Palikot, albo choćby słup z Austrii, a nie porostu go ukradli. No ale według ciebie to wzięli niczyje po PRL, taka mentalność takich jak ty.

Data: 2018-08-01 01:24:00
Autor: Bruno Brunowski
W dniu środa, 1 sierpnia 2018 09:50:09 UTC+2 użytkownik Lord Donald napisał:

> [...]
> A no tak, to Jakubiak z Palikotem najpierw go sprywatyzowali za przysłowiową złotówkę podstawiając słupa w Austrii, ostatecznie podzielili łupy. Nikt by nie miał pretensji jakby sam ten browar założył Jakubiak czy Palikot, albo choćby słup z Austrii, a nie porostu go ukradli. No ale według ciebie to wzięli niczyje po PRL, taka mentalność takich jak ty.

Łżesz mendo.

--
Bruno

Data: 2018-08-01 13:33:50
Autor: Pajdak
Użytkownik "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości news:pjronf$12c7$1gioia.aioe.org...
W dniu 01.08.2018 o 09:41, Bruno Brunowski pisze:
[...]

Dziadzia, browar tyski założył tusek? ;-)))

CL

Data: 2018-08-01 16:07:52
Autor: Lord Donald
W dniu 01.08.2018 o 13:33, Pajdak pisze:
[...]

Srajdak daj se spokój już z tą dedukcją. Do usranej śmierci już tylko debilem pozostaniesz. Lepiej doskonal się w dawaniu dupy u fryca, latka lecą nie młodniejesz a żreć trzeba. Do Polski już nie masz po co wracać, tylko dół z wapnem czeka takich jak ty a nie socjal i rehabilitacja.

Data: 2018-08-01 21:18:15
Autor: Pajdak
kacapiątko "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości
W dniu 01.08.2018 o 13:33, Pajdak pisze:

Dziadzia, browar tyski założył tusek? ;-)))

CL

Srajdak

Zaszczany dziadu!

daj se spokój już z tą dedukcją.

Jaką dedukcją? dziadzia, przecież to twój sposób myślenia! ;-)))

>Do usranej śmierci

W twoim przypadku to już wkrótce ;-))))

już tylko debilem pozostaniesz.

Dziadu zaśliniony, debila to ty widzisz w swoim lusterkku! ;-)))

Lepiej doskonal się w dawaniu dupy u fryca,

Dziadek, wierzę ci, że w tym rzemiosle byłeś best of the best!

latka lecą

Tobie już przestają ;-)))

nie młodniejesz

No widzisz dziadzia, czas twój dobiega końca ;-)))

a żreć trzeba.

Zębów już nie masz, protezę dzieciaki ukradły! Jak życ panie premierze!?
;-)))

Do Polski już nie masz po co wracać,

Ty na Ural już nie wrócisz. ;-)))

tylko dół z wapnem czeka

Skończysz jak ten kundel, pod płotem! Tam dobiegnie  twój los dziadzia! ;-))

takich jak ty

Dziadzia, wiem że razem z zenusiem byliście UB-ekami i tęsknicie za tamtymi
czasam ale was czas dziady dobiega końca. Zostanie po was tylko smród. ;-)))

a nie socjal

Dziadzia, na socjale jesteś? Uuuuu. Toś dziadem był i dziadem zostałeś!
;-)))

i rehabilitacja.

Tobie dziadzia już nic nie pomoże! Kop sobie i zenusiowi dół. Będzie czuli
sie rodzinnie! ;-)))

POdobało się dziadzia? Pisz dziadzia więcej w takim stylu. POsrańcy ci się
odwdzięczą! Może nawet parking pozwola ci pozamiatać, chodniki odsnieżyć!
Nie wiesz gdzie dziadzia? W puszczy noteckiej! ;-))))))))))))

CL

Jakubiak zrobił interes z Palikotem. Sprzedał mu browar. A koleżanka z partii tłumaczy, że to nic złego