Jakubie A.Krzewicki - pytanie z Twojej dziedziny

Data: 2011-06-08 10:40:36
Autor: raff
Jakubie A.Krzewicki - pytanie z Twojej dziedziny

" MH" <logiznam.SKASUJ@gazeta.pl> wrote in message news:ismbrf$rbk$1inews.gazeta.pl...
Z całym szacunkiem , Ty się na tym znasz..  Ja się znam tylko na sensownym
poplątaniu różnych drucików , tak by coś sensownego z tego wyszło. NIEEE !!
Nie jestem taki , jak co po niektórzy chcieliby tutaj o mnie napisać ...

Do rzeczy ..  Język zarówno w mowie i w piśmie zmienia się. Normalne !!

Swojego czasu , tutaj na psp sponiewierano mnie za pisownię "wogóle".
Hmm... Sprawdziłem ...  Istotnie , prawidłowo winno być "w ogóle".

Tu nie chodzi o to, ze zostales sponiewierany za jakis tam blad ortograficzny. Tylko o to, ze z moich obserwacji, ten konkretny blad robia niedouki ;)))

R.

Data: 2011-06-08 10:45:08
Autor: Leprechaun

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:isncid$u06$1news.onet.pl...

[...]

Właśnie Rafałku. Twoja szefowa zawsze twierdziła, żeś wyjątkowy MATOŁ!

BomBel

Jakubie A.Krzewicki - pytanie z Twojej dziedziny