Jakże zabrakło ze strony PiS pod adresem PO tego jednego słowa - przepraszamy za tę zbrodnię..

Data: 2010-10-28 04:15:04
Autor: muto2100
Jakże zabrakło ze strony PiS pod adresem PO tego jednego słowa - przepraszamy za tę zbrodnię..
Data: 2010-10-28 13:41:49
Autor: Bogdan Idzikowski
Jakze zabraklo ze strony PiS pod adresem PO tego jednego slowa - przepraszamy za te zbrodnie..

Uzytkownik "muto2100" <maniekxxx@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:983cb4e2-6bb7-4404-81ed-a1241345cf05l20g2000yqm.googlegroups.com...
http://www.wpolityce.pl/view/3246/_Jakze_zabraklo_ze_strony_PiS_pod_adresem_PO_tego_jednego_slowa___przepraszamy_za_te_zbrodnie____.html

Zalosne. Kaczynski nie pozwoli sobie odebrac tej zbrodni. Po - przestancie kluczyc. A wszyscy niech wezma na wstrzymanie. Na koniec sledztwa. Wprawdzie, jesli w sledztwie okaze sie, ze nie wszystko bylo po mysli PiS-u. to pisiacy powiedza, ze bylo zmanipulowanie i dalej bedziecie mogli sie napi...ac.

--
J. Kaczynski - "musimy uzyskac wlasciwa odpowiedz"
"Jak nie wyladuje(my), to mnie zabije(ja)"

Jakże zabrakło ze strony PiS pod adresem PO tego jednego słowa - przepraszamy za tę zbrodnię..