Jamal czy Benjamin Button?

Data: 2009-03-26 15:32:11
Autor: Ajgor
Jamal czy Benjamin Button?

Użytkownik " jacques" napisał w wiadomości

Ciekawi mnie który z głośnych ostatnio filmów wywarł na was większe wrażenie i
dlaczego?
"Slumdog. Milioner z ulicy" czy "Ciekawy przypadek Benjamina Buttona" ?
Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi.

Button nudny jak flaki z olejem. Nie wiem, co ludzie w nim widza. Slumdog o wiele ciekawszy i wciagajacy.

Data: 2009-05-03 13:40:00
Autor: Jan Werbiński
Jamal czy Benjamin Button?
Użytkownik "Ajgor" <niepod@m.pl> napisał w wiadomości news:gqg3lk$492$1news.dialog.net.pl...
Button nudny jak flaki z olejem. Nie wiem, co ludzie w nim widza. Slumdog o wiele ciekawszy i wciagajacy.

Dokładnie. Slumdog jest super!

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Jamal czy Benjamin Button?