James, Wade i Bryant

Data: 2009-03-27 15:32:05
Autor: Tomasz Radko
James, Wade i Bryant
Ciekawa analizka, jak na ich efektywność wpływa podniesienie poziomu obrony opsów.

Wnioski? Gdybym był fanem Cavs zacząłbym się trochę bać :)

http://www.basketball-reference.com/blog/?p=1827

pzdr

TRad

Data: 2009-03-28 16:45:39
Autor: wiLQ
James, Wade i Bryant
Tomasz Radko napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Ciekawa analizka, jak na ich efektywność wpływa podniesienie poziomu obrony opsów.
Wnioski? Gdybym był fanem Cavs zacząłbym się trochę bać :)

Niby dlaczego?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-03-28 17:15:24
Autor: Tomasz Radko
James, Wade i Bryant
wiLQ pisze:
[...]

A jak sądzisz?

pzdr

TRad

Data: 2009-03-28 18:37:06
Autor: wiLQ
James, Wade i Bryant

A jak sądzisz?

Sadze, ze gdybym wiedzial co miales na mysli to bym nie pytal o
rozwiniecie tego tematu.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-03-28 19:12:25
Autor: wiLQ
James, Wade i Bryant

> rozwiniecie tego tematu.

Na pewno?

W tym przypadku tak. --
pzdr
wiLQ

Data: 2009-03-28 19:28:43
Autor: Tomasz Radko
James, Wade i Bryant
wiLQ pisze:
[...]

Dlaczego tylko w tym przypadku?

pzdr

TRad

Data: 2009-03-29 14:17:29
Autor: wiLQ
James, Wade i Bryant

A gdzie napisalem, ze tylko w tym przypadku?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-03-29 15:08:22
Autor: Tomasz Radko
James, Wade i Bryant
wiLQ pisze:
[...]

A nie napisałeś?

pzdr

TRad

Data: 2009-03-29 20:04:22
Autor: wiLQ
James, Wade i Bryant

A nie napisałeś?

Nie. Chcialem tylko Ci przypomniec, ze istnieje cos takiego jak krotka i
konkretna odpowiedz na zadane pytanie ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-03-29 20:29:29
Autor: Tomasz Radko
James, Wade i Bryant
wiLQ pisze:
[...]

Dlaczego chciałeś mi o tym przypomnieć?

pzdr

TRad

Data: 2009-03-29 20:36:16
Autor: wiLQ
James, Wade i Bryant
Tomasz Radko napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Chcialem tylko Ci przypomniec, ze istnieje cos takiego jak krotka i
> konkretna odpowiedz na zadane pytanie ;-)

Dlaczego chciałeś mi o tym przypomnieć?

Poniewaz watek sie zaczyna dluzyc, a w zadnym poscie nie odpowiedziales
na pytanie dlaczego zaczalbys sie troche bac gdybys byl fanem Cavs...

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-03-29 20:36:39
Autor: Tomasz Radko
James, Wade i Bryant
wiLQ pisze:
[...]

Dlaczego uważasz, że wątek zaczyna się dłużyć?

pzdr

TRad

Data: 2009-03-29 21:17:05
Autor: wiLQ
James, Wade i Bryant
> [...]

> na pytanie dlaczego zaczalbys sie troche bac gdybys byl fanem Cavs...

Dlaczego uważasz, że wątek zaczyna się dłużyć?

Poniewaz ma juz kilkanascie postow i tylko 2 zwiazane z tematem Jamesa,
Wade i Kobo. I moze nie byloby w tym nic dziwnego gdyby nie to, ze ja
akurat chcialbym podyskutowac na ten temat, ale jakos nie moge sie
dowiedziec co miales na mysli w pierwszym poscie.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-03-29 21:24:52
Autor: Tomasz Radko
James, Wade i Bryant
wiLQ pisze:
[...]

A jak sądzisz, dlaczego nie możesz się dowiedzieć?

pzdr

TRad

Data: 2009-03-29 21:53:53
Autor: wiLQ
James, Wade i Bryant
> [...]

> dowiedziec co miales na mysli w pierwszym poscie.

A jak sądzisz, dlaczego nie możesz się dowiedzieć?

Poniewaz nie rozwijasz swojej mysli tylko zadajesz pytania, ktorych
zwiazek z tematem nie jest dla mnie jasny.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-03-29 21:55:28
Autor: Tomasz Radko
James, Wade i Bryant
wiLQ pisze:
[...]

Dlaczego uważasz, że nie rozwijam swojej myśli?

pzdr

TRad

Data: 2009-03-29 22:01:34
Autor: wiLQ
James, Wade i Bryant

> zwiazek z tematem nie jest dla mnie jasny.

Dlaczego uważasz, że nie rozwijam swojej myśli?

A wg Ciebie to wyjasnia co miales na mysli?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-03-29 22:59:29
Autor: wiLQ
James, Wade i Bryant

A jak sądzisz?

Sadze, ze nie rozwijasz swojej mysli oraz, ze te pytania takze w tym nie
pomagaja. Czy Twoja ocena jest taka sama?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-03-29 23:05:07
Autor: Tomasz Radko
James, Wade i Bryant
wiLQ pisze:
[...]

Nie wiesz, jaka jest moja ocena?

pzdr

Trad

Data: 2009-03-29 23:13:13
Autor: wiLQ
James, Wade i Bryant

> pomagaja. Czy Twoja ocena jest taka sama?

Nie wiesz, jaka jest moja ocena?

Nie wiem. Dlatego pytam.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-03-29 23:29:40
Autor: Tomasz Radko
James, Wade i Bryant
wiLQ pisze:
[...]

Jesteś pewien, że nie wiesz, jaka jest moja ocena?

pzdr

TRad

Data: 2009-03-30 00:06:52
Autor: wiLQ
James, Wade i Bryant

Jesteś pewien, że nie wiesz, jaka jest moja ocena?

Moge podejrzewac, ale pewnosci nie mam. No i nawet jesli moje
podejrzenia sa trafne to wciaz nie wiedzialbym dlaczego tak uwazasz.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-03-30 00:18:46
Autor: Tomasz Radko
James, Wade i Bryant
wiLQ pisze:
[...]

Dlaczego nie ujawnisz swoich podejrzeń?

pzdr

TRAd

Data: 2009-03-30 00:33:23
Autor: wiLQ
James, Wade i Bryant

> podejrzenia sa trafne to wciaz nie wiedzialbym dlaczego tak uwazasz.

Dlaczego nie ujawnisz swoich podejrzeń?

Podejrzewam, ze wg Twojej oceny to co robisz jakos rozwija Twoja mysl i
zadawanie tych pytan jakos ma pomagac choc wciaz nie wiem jak.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-03-30 00:40:03
Autor: wiLQ
James, Wade i Bryant

> zadawanie tych pytan jakos ma pomagac choc wciaz nie wiem jak.

Ma pomagać?

No taka byla pierwotna teza, wiec do niej sie odnioslem.
Moje podejrzenia sa trafione czy nie?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-03-30 00:49:00
Autor: Tomasz Radko
James, Wade i Bryant
wiLQ pisze:
[...]

Jak sądzisz, jak będzie brzmiała moja odpowiedź?

pzdr

TRad

Data: 2009-03-30 16:31:49
Autor: wiLQ
James, Wade i Bryant

Data: 2009-03-30 16:44:15
Autor: Tomasz Radko
James, Wade i Bryant
wiLQ pisze:

[...]

Dlaczego nie wiesz?

pzdr

TRad

Data: 2009-03-30 17:06:03
Autor: wiLQ
James, Wade i Bryant

Dlaczego nie wiesz?

Poniewaz nie potrafie czytac w myslach, a z Twoich dotychczasowych
wypowiedzi moim zdaniem nie mozna sie tego dowiedziec.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-03-30 17:25:28
Autor: Tomasz Radko
James, Wade i Bryant
wiLQ pisze:
[...]

Dlaczego nie można się tego dowiedzieć?

pzdr

TRad

Data: 2009-03-30 17:36:24
Autor: wiLQ
James, Wade i Bryant
> [...]

> Poniewaz nie potrafie czytac w myslach, a z Twoich dotychczasowych
> wypowiedzi moim zdaniem nie mozna sie tego dowiedziec.

Poniewaz wpadles w petle zadawania pytan, ktore juz dawno nie maja
zwiazku z oryginalnym tematem. --
pzdr
wiLQ

Data: 2009-03-30 18:07:42
Autor: wiLQ
James, Wade i Bryant

> zwiazku z oryginalnym tematem. #SO1?

Tak.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-03-30 18:07:38
Autor: Tomasz Radko
James, Wade i Bryant
wiLQ pisze:
[...]

#SO1, że #SO1?

pzdr

TRad

Data: 2009-03-30 23:11:55
Autor: wiLQ
James, Wade i Bryant

#SO1, że #SO1?

Nie.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-03-30 23:29:33
Autor: wiLQ
James, Wade i Bryant

#SO1, że #SO1?

Ech. Rozczarowales mnie. Sadzilem, ze bedziesz bardziej kreatywny w
zadawaniu pytan, a poszedles po takiej paskudnej latwiznie...

--
pzdr
wiLQ

James, Wade i Bryant