Jan Bilyk vel Tcvel

Data: 2009-08-15 00:28:08
Autor: awe
Jan Bilyk vel Tcvel
Data: 2009-08-15 00:29:32
Autor: awe
Jan Bilyk vel Tcvel
Nic nie stoi na przeszkodzie. Problem w tym, ze Jan B. czyli Bilyk vel
Tzva dobrze o tym wie i wie o tym od
dosyc dawna. Jezeli chodzi o kojarzenie, to faktycznie internetowa
kupa nie chce aby kojarzono go z jego
druga pozainternetowa bilykowa osobowoscia. Skąd wiadomo, że Jan Bilyk
to Tzva Adonai ?

1. nie ma znaczenia ile razy Tzva zmieni swoja ksywke, dla czytelnikow
tego forum, jego styl wypowiedzi
i zboczone zainteresowania sa bardzo latwo rozpoznawalne. Ta sam
zasada dotyczy osob ktore Jana Bilyka
znaja lub znaly.
2. Nerwowa reakcja Tzva na publikacje na tym forum zdjecia Jana Bilyka
w gronie znajomych, nie jest kwestia
przypadku, a raczej naturalnym odruchem zaskoczonego kupy po
ujrzeniu swojej geby w miejscu dla niego
najmniej porzadanym.
3. Nagle usuniecie wszelkich sladow obecnosci Jana Bilyka w internecie
nastepnego dnia po publikacji w
pl.soc.polityka jego danych osobowych, rowniez nie jest kwestia
przypadku.
4. Ta sama obsesja Tzva i Bilyka na punkcie Zydow, nie jest kwestia
zbiegu okolicznosci
5. Uczeszczanie w tym samym czasie, do tego samego wroclawskiego
liceum przez Tzva i Bilyka nie jest
zwyklym zbiegiem okolicznosci
6. Ten sam rodzaj pracy (informatyka) przez Tzva i Bilyka nie jest
zwyklym zbiegiem okolicznosci
7. Wakacyjne wyjazdy Tzva i Bilyka do Izraela nie sa zwyklym zbiegiem
okolicznosci
8. Nagla ucieczka Jana Bilyka z forum naszej-klasy nastepnego dnia po
publikacji jego danych osobowych
w pl.soc.polityka nie jest zwyklym zbiegiem okolicznosci.
9 Uzywajac falszywych adresow ISP, Tzva Adonai jest przekonany ze w
ten sposob nie ma mozliwosci
sprawdzenia skad nadaje. Blad.

http://omgili.com/newsgroups/pl/soc/polityka/507f2750-9852-40d4-89ba-15f5c269b820k37g2000hsfgooglegroupscom.html

Data: 2009-08-15 00:31:51
Autor: awe
Jan Bilyk vel Tcvel
Z tego samego linku co wyzej

"Ta teoria ma jedna powazna dziure. Bilyk vel Tzva swoj profil zalozyl
duzo,
duzo wczesniej, umiescil w nim kilka aktualnych zdjec, korespondowal
ze
znajomymi z klasy, ludzie go znaja, wiedza od niego czym sie zajmuje,
wiedz ze pracuje w Warszawie, wiedza ze osoba z profilu to Bilyk a nie
jakis
tam przypadkowy "osobnik". Kiedy ktos z naszego klasowego grona
zwrocil
uwage na wystepy Bilyka w pl.soc.polityka, ludzie zaczeli czytac te
jego
brednie, zadawac mu pytania, no i Bilyk nagle bez slowa wyczyscil swoj
profil
i zniknal. Tzva jest dosyc plodny, czesto pisze o sobie, wsrod tej
masy bzdur
mozna znalezc prywatne szczegoly ktore znane sa wylacznie ludziom
ktorzy
go dobrze znaja, dlatego dla mnie, analizowanie czy Bilyk to Tzva
jest
wywazaniem otwartych juz drzwi.

Po raz kolejny wywazanie otwartych drzwi. Ta zgadke rozwiazano juz
dosyc
dawno w dosyc prosty sposob. Wystarczylo porownac IP Bilyka w e-
mailowej
korespondencji ze znajomymi, z IP Tzva z poczatkow jego dzialnosci w
pl.soc.polityka i mam potwierdzenie.
"

Data: 2009-08-15 00:36:14
Autor: raff
Jan Bilyk vel Tcvel
awe pisze:
[...]

Ja mam inny pomysl.

Wystarczy Bilykowi spuscic wpierdol. Jak Kupa zamilknie na jakis czas, to Bilyk.

R.

Data: 2009-08-15 01:26:32
Autor: Jerzy Tabortowski
Jan Bilyk vel Tcvel
Wystarczy Bilykowi spuscic wpierdol. Jak Kupa zamilknie na jakis czas, to Bilyk.

DOBRY pomysł :)

Data: 2009-08-15 02:06:36
Autor: Panslavista
Jan Bilyk vel Tcvel

Użytkownik "Jerzy Tabortowski"
<Jerzy.Tabortowski@gazeta_wyborcza_gowno_prawda.edd.pl> napisał w wiadomości
> Wystarczy Bilykowi spuscic wpierdol. Jak Kupa zamilknie na jakis czas,
> to Bilyk.

DOBRY pomysł :)

E tam!

Wrogom i zdrajcom południowoamerykańską rybkę do fujary...

Data: 2009-08-15 02:22:07
Autor: Panslavista
Jan Bilyk vel Tcvel

http://www.frazpc.pl/b/222565

Data: 2009-08-15 00:34:43
Autor: Lorn
Jan Bilyk vel Tcvel
awe pisze:

[cut]

Nie kombinuj... :>

Data: 2009-08-15 14:06:24
Autor: jadrys
Jan Bilyk vel Tcvel
awe pisze:
http://nasza-klasa.pl/profile/20169409/gallery/album/2/1

Ktory to Bilyk? http://nasza-klasa.pl/school/4046/59/photos/1

http://www.bilyk.info

No i tu troche na ten temat
http://omgili.com/newsgroups/pl/soc/polityka/507f2750-9852-40d4-89ba-15f5c269b820k37g2000hsfgooglegroupscom.html

awe

A Ty coś się tak do Niego przyczepił? Podoba Ci się ?  To może wyślij do niego maila z wyznaniem...

Data: 2009-08-15 23:30:24
Autor: awe
Jan Bilyk vel Tcvel

Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h668c0$u9n$2news.onet.pl...
awe pisze:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- --
to juz twoja dzialka nie moja
awe

Data: 2009-08-16 13:49:06
Autor: jadrys
Jan Bilyk vel Tcvel

awe pisze:

[...]

A niby dlaczego ja? Przecież On mnie wcale nie "kręci".. Co innego Ty, awe - co drugie Twoje słowo to Tzva..

Data: 2009-08-16 05:45:41
Autor: Antenka
Jan Bilyk vel Tcvel
A niby dlaczego ja? Przecież On mnie wcale nie "kręci".. Co innego Ty,

Mnie też nie kręci - kliknij tutaj :

http://img80.imageshack.us/img80/6861/3476578wn1.jp

To jest najaktualniejsze zdjęcie Jasia Biłyka - Tzvelka Aldony,
chłopczyka totalnie uzależnionego od netu i srającego na Polskę i
Polaków :)

Antenka

Data: 2009-08-16 15:16:54
Autor: jadrys
Jan Bilyk vel Tcvel
Antenka pisze:
[...]

Przestań, gdyby był ładną panienką , to może bym i spojrzał.. A co do jego zachowań w stosunku do polaków i polski? Wy prawiczki lubicie bardzo pochopnie oceniać innych.. Ocenę zawsze należy zaczynać od siebie.

Data: 2009-08-16 15:43:25
Autor: Panslavista
Jan Bilyk vel Tcvel
Antenka pisze:

> [...]

jego zachowań w stosunku do polaków i polski? Wy prawiczki lubicie
bardzo pochopnie oceniać innych.. Ocenę zawsze należy zaczynać od siebie.

Ciekawe tylko, dlaczego to hołota chce być krzywym zwierciadłem dla
Polaków?!

Data: 2009-08-16 20:34:11
Autor: jadrys
Jan Bilyk vel Tcvel

Antenka pisze:

[...]

Masz na myśli prawicową hołotę?

Data: 2009-08-16 20:48:51
Autor: Panslavista
Jan Bilyk vel Tcvel

> Ciekawe tylko, dlaczego to hołota chce być krzywym zwierciadłem dla
> Polaków?!

Masz na myśli prawicową hołotę?

Obcą hołotę.

Data: 2009-08-16 21:18:06
Autor: jadrys
Jan Bilyk vel Tcvel
Panslavista pisze:
[...]

Gdzieś, kiedyś słyszałem opinię  że każdy Polak (Słowianin) rodzi się komunistą. Dopiero później pod wpływem złego wychowywania i propagandy zaczyna błądzić..

Data: 2009-08-20 09:44:13
Autor: awe
Jan Bilyk vel Tcvel

Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h69m1k$qog$1news.onet.pl...
Panslavista pisze:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -
niech zgadne czy przypadkiem nie byl to Promyczek
awe

Data: 2009-08-20 11:37:12
Autor: jadrys
Jan Bilyk vel Tcvel

Panslavista pisze:

[...]

Nie, nie "Promyczek", jest to prawda widoczna dla każdego niezaślepionego propagandą.

Data: 2009-08-21 09:07:14
Autor: awe
Jan Bilyk vel Tcvel

Panslavista pisze:

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -
u mnie nikt nie urodzil sie komunista i nie znam w swoim srodowisku takich przypadkow.
awe

Data: 2009-08-21 01:31:26
Autor: Antenka
Jan Bilyk vel Tcvel
U mnie też nie, ale urodzili się bohaterscy narodowcy, którzy swoje
życie złożyli na ołtarzu Ojczyzny :((

Antenka

Data: 2009-08-21 12:32:44
Autor: jadrys
Jan Bilyk vel Tcvel
Antenka pisze:
U mnie też nie, ale urodzili się bohaterscy narodowcy, którzy swoje
życie złożyli na ołtarzu Ojczyzny :((

Antenka

Pytanie tylko - czy było warto?  Chyba Twoi czcigodni Antenaci nie walczyli o Polskę taką jaką mamy obecnie..

Data: 2009-08-21 06:54:17
Autor: Antenka
Jan Bilyk vel Tcvel
On 21 Sie, 12:32, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

> U mnie też nie, ale urodzili się bohaterscy narodowcy, którzy swoje
> życie złożyli na ołtarzu Ojczyzny :((

Pytanie tylko - czy było warto?  Chyba Twoi czcigodni Antenaci nie
walczyli o Polskę taką jaką mamy obecnie..

Antenaci? Też coś! Miarkuje się Jędrek, bo klapsa dostaniesz!  No,
nie, z pewnością nie walczyli o taki twór i pewnie w grobie się
przewracają...Janek - tak miał na imię ten zakatowany przez
hitlerowców we Wrocławskim więzieniu, miał tylko 26 lat chlip :((

Antenka

Data: 2009-08-21 10:15:28
Autor: jadrys
Jan Bilyk vel Tcvel

Panslavista pisze:

[...]

awe, nie wypieraj się. Być może nie rozumiesz tego co to jest komunista. Otóż wiedz że nie ma na świecie nic bardziej szlachetnego od komunisty,  spokojnie mógłbyś mówić z dumą - jestem komunistą. Byłbyś idolem dla ludzi niezaślepionych propagandowym chłamem. --

Data: 2009-08-21 11:13:07
Autor: Vic
Jan Bilyk vel Tcvel
jadrys пишет:
awe, nie wypieraj się. Być moĹźe nie rozumiesz tego co to jest komunista. Otóş wiedz Ĺźe nie ma na świecie nic bardziej szlachetnego od komunisty,  spokojnie mĂłgłbyś mĂłwić z dumą - jestem komunistą. Byłbyś idolem dla ludzi niezaślepionych propagandowym chłamem.

Awe nie jest moze komunista, ale na pewno jest lewakiem. A to dosc bliskie sobie pojecia, choc nie tozsame.

Komunisci i lewacy zazwyczaj razem zdobywaja wladze, nastepnie lewacy sa wytlukiwani do nogi przez komunistow :)
Generalnie komunisci posluguja sie lewakami jako narzedzmi, zanim zdobeda wladze.

--
plazoVic

Data: 2009-08-21 12:32:35
Autor: jadrys
Jan Bilyk vel Tcvel
Vic pisze:
jadrys пишет:
[...]

Niestety Vic, znasz komunistów tylko z fałszywej antykomuchowskiej propagandy.

Data: 2009-08-21 13:22:23
Autor: Panslavista
Jan Bilyk vel Tcvel

Vic pisze:
> jadrys ?????:

To tak jak parch - czyli każdy parch komunistą!

Data: 2009-08-21 13:34:50
Autor: jadrys
Jan Bilyk vel Tcvel
Panslavista pisze:
Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości

Vic pisze:

jadrys ?????:

[...]

Zupełne przeciwieństwo - Komuch od siebie, Parch do siebie.. tj. - komuch daje, parch bierze.

Data: 2009-08-21 16:30:08
Autor: awe
Jan Bilyk vel Tcvel

Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:h6lp5l$ie4$1mx1.internetia.pl...
jadrys ?????:
[...]

lepiej zajmij sie pedzeniem wina, bo jak cie czytam to krztusze sie ze smiechu. w moim wieku to jeszcze nie grozne, ale pisuja tu starsi ode mnie i kto wie....moze zabijesz kogos smiechem
awe

Data: 2009-08-21 16:28:53
Autor: awe
Jan Bilyk vel Tcvel
[...]

-- -- -- -- -- -
znowu cos ci sie popierdolilo, ale zdarzylem sie juz przyzwyczaic
awe

Data: 2009-08-16 16:51:21
Autor: awe
Jan Bilyk vel Tcvel

Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h690sc$7jk$1news.onet.pl...
Antenka pisze:
[...]

-- -- -- -- -- -- -
 nie mam zadnych watpliwosci ze ten debilizm i iracjonalizm to idzie od tego zadupionego chlopa ktory byl tak malo zaradny ze wprowadzil sie w nedze i mieszkal w koncu ze swiniami. przyszedl czerwonoarmista i dal mu przywileje wiec ten kwiczal i sie prosil na posadach. wszystko stanelo na glowie...jedyna nadzieje ze to gowno w koncu zdechnie inaczej trzeba by pod sciane do rozwalki.
awe

Data: 2009-08-16 15:41:24
Autor: Panslavista
Jan Bilyk vel Tcvel

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości
[...]

Mocno nieaktualne, to już stary pryk.

Data: 2009-08-16 16:51:54
Autor: awe
Jan Bilyk vel Tcvel

Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał w wiadomości news:h692ds$2og$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

widzialem to zdjecie dawno temu, moze z 2 -3 lata temu.
awe

Data: 2009-08-16 08:12:46
Autor: Antenka
Jan Bilyk vel Tcvel
 widzialem to zdjecie dawno temu, moze z 2 -3 lata temu.

Aha

Antenka

Data: 2009-08-16 16:48:24
Autor: awe
Jan Bilyk vel Tcvel

awe pisze:

[...]

cos ci sie pojebalos, jak wychodzisz na dwor to siadaj gdzies w cienu bo slonce mocno grzeje
awe

Data: 2009-08-16 20:37:22
Autor: jadrys
Jan Bilyk vel Tcvel

awe pisze:

[...]

A jednak to ja nie wygłaszam  co chwila "odezwy" do Tzvy, tylko po to żeby zwrócić na siebie jego uwagę..

Data: 2009-08-17 00:10:45
Autor: awe
Jan Bilyk vel Tcvel

awe pisze:

[...]

znowu cos ci sie pojebalos
awe

Data: 2009-08-17 09:23:41
Autor: jadrys
Jan Bilyk vel Tcvel

awe pisze:

[...]

Ojejku, awe nie złość się.. Widać wyraźnie że sie podkochujesz w Tzvie, a miłość to fajna sprawa..

PS. tak jakoś po kościach wyczuwam że Ty też nie jesteś jemu obojętny..

Data: 2009-08-20 09:45:15
Autor: awe
Jan Bilyk vel Tcvel

-- -- -- -- -- -- -
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- --
tak, tak ty masz wyczucie kierowcy czolgu co to chcialby byc wirtuozem fortepianu
awe

Data: 2009-08-20 11:39:12
Autor: jadrys
Jan Bilyk vel Tcvel
awe pisze:
-- -- -- -- -- -- -
[...]

Sorry, ale nie będę się wtrącał w ten Wasz specyficzny związek. W ogóle zaczynam żałować że poruszyłem ten temat..

Data: 2009-08-21 09:08:27
Autor: awe
Jan Bilyk vel Tcvel

Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h6j5k0$vbv$4news.onet.pl...
awe pisze:
-- -- -- -- -- -- -
[...]

to pewnie chorobliwa zazdrosc i tlumiony homoseksualizm...moze daj se po garach.
awe

Data: 2009-08-21 10:15:04
Autor: jadrys
Jan Bilyk vel Tcvel
awe pisze:
Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h6j5k0$vbv$4news.onet.pl...

awe pisze:

-- -- -- -- -- -- -
[...]

Nie jestem gejem pod żadną postacią - ani tłumiona , ani nietłumioną. Ale jednak gdy patrzę na fotki Tzvy (przystojny facet) to  to jakoś tak gryzie mnie nutka zazdrości..

Data: 2009-08-21 11:14:13
Autor: Vic
Jan Bilyk vel Tcvel
jadrys пишет:
Nie jestem gejem pod Ĺźadną postacią - ani tłumiona , ani nietłumioną. Ale jednak gdy patrzę na fotki Tzvy (przystojny facet) to  to jakoś tak gryzie mnie nutka zazdrości..

Gustow sie nie recenzuje, choc twoj gust z pewnoscia jest wyjatkowo specyficzny...

--
plazoVic

Data: 2009-08-21 12:35:08
Autor: jadrys
Jan Bilyk vel Tcvel
Vic pisze:
jadrys пишет:
[...]

Taki juĹź jestem - nawet w kompletnej szarzyĹşnie dostrzegam kolory.

Data: 2009-08-21 15:06:00
Autor: Vic
Jan Bilyk vel Tcvel
jadrys пишет:
Taki juĹź jestem - nawet w kompletnej szarzyĹşnie dostrzegam kolory.

Dla komunisty to bardzo przydatna cecha. W komunistycznych rajach jest tylko brud, smrod, nedza, ubostwo i szarzyzna... a zyc jakos trzeba

--
plazoVic

Data: 2009-08-22 02:40:44
Autor: awe
Jan Bilyk vel Tcvel

Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h6ll2j$pkt$1news.onet.pl...
awe pisze:
Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h6j5k0$vbv$4news.onet.pl...

awe pisze:

-- -- -- -- -- -- -
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
ty jestes chyba nienoramlny. owszem zakladam ze jest to mozliwe o ile jestes quasimodo
awe

Data: 2009-08-22 20:35:43
Autor: jadrys
Jan Bilyk vel Tcvel

awe pisze:

Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h6j5k0$vbv$4news.onet.pl...

awe pisze:

-- -- -- -- -- -- -
[...]

Chyba jestem nienormalny, ponieważ nie zwracam uwagi na fałszywa propagandę i przez to widzę prawdę..

Data: 2009-08-23 12:13:07
Autor: awe
Jan Bilyk vel Tcvel
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
[...]

opowiadajac glupoty? gdyby tak bylo nie glosowalbys na SLD lub PO. Masz problem na poziomie percepcji
awea

Data: 2009-08-24 12:28:57
Autor: jadrys
Jan Bilyk vel Tcvel
awe pisze:
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
[...]

Głosowałem raz w życiu.. Na sołtysa we wsi..

Data: 2009-08-22 03:06:06
Autor: MH
Jan Bilyk vel Tcvel
[ciach]

1. Skończyłeś studia ??
2. Poprawiłeś lufę z matmy , "ekonomisto" ??
3. Pytanko : jak sądzisz , czy twój idol zostanie preziem w następnej kadencji ??
4. Czy już wiesz co to jest "z akcentem" i "bez akcentu" ?? Spytaj się swoich ..

MH

P.S. Cholera , co jaki pisior to ma problemy.. Na innej grupie , jeden w zaparte
popierających awego skamlał jak to zrobić , żeby synek przeszedł z klasy do klasy.
Taak , ten geniusz też tu na grupie wychwala prezia.. Kto ?? Tyż pisior !! --

Data: 2009-08-22 18:55:07
Autor: awe
Jan Bilyk vel Tcvel

Użytkownik "MH" <logiznam1@op.pl> napisał w wiadomości news:7b4d.0000007a.4a8f447enewsgate.onet.pl...
[...]

MH znowu cos ci sie pojebalos. Pisalem wielokrotonie nie bierz tej viagry bo ci robi z mozgu burdel. Jestes cisnieniowcem.  Serce ci nie wytrzyma. Jak juz musisz to bierz ale pol tabletki i absolutnie nie wiecej. Potem tez nie uzywaj jej na tanich chinskich dziewuszkach tylko sztachnij sie na jakas modelke pierwsza klasa. Jak chcesz dam Ci namiary. Liczy sie jakosc, a nie ilosc. Jak masz problem to wal do mnie z problemami jak w dym. Kolegow na forach nie musisz prosic o porady, ja ci wyloze co i jak  profesjonalnie. Sztucce chyba umiesz trzymac prawidlowo? Bekanie i pierdzenie przy stole rzekomo oduczono cie na rocznym kursie dla lamag. Niestety nie udalo sie zetrzec napisu z czola "Uwaga Impotent nie zblizac sie" - ale przynajmniej cie zapamietano.
Chyba juz jestes slawny. Niedlugo dzieci beda prosily rodzicow o  fotke z pierwszym impotentem III RP. Jak wystawisz cennik to moze i ja dam ci zarobic...bedziesz bogaty.
No to hejka.

awe

Data: 2009-08-24 08:44:49
Autor: Vic
Jan Bilyk vel Tcvel
awe ďčřĺň:
[...]

Sie awe nastukal w klawiature... ale na pytania jakos zapomnial odpowiedziec... :)

--
plazoVic

Jan Bilyk vel Tcvel