Jan Bilyk vel Tcvel

Data: 2009-08-22 03:06:06
Autor: MH
Jan Bilyk vel Tcvel
[ciach]

1. Skończyłeś studia ??
2. Poprawiłeś lufę z matmy , "ekonomisto" ??
3. Pytanko : jak sądzisz , czy twój idol zostanie preziem w następnej kadencji ??
4. Czy już wiesz co to jest "z akcentem" i "bez akcentu" ?? Spytaj się swoich ..

MH

P.S. Cholera , co jaki pisior to ma problemy.. Na innej grupie , jeden w zaparte
popierających awego skamlał jak to zrobić , żeby synek przeszedł z klasy do klasy.
Taak , ten geniusz też tu na grupie wychwala prezia.. Kto ?? Tyż pisior !! --

Data: 2009-08-22 18:55:07
Autor: awe
Jan Bilyk vel Tcvel

Użytkownik "MH" <logiznam1@op.pl> napisał w wiadomości news:7b4d.0000007a.4a8f447enewsgate.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -
MH znowu cos ci sie pojebalos. Pisalem wielokrotonie nie bierz tej viagry bo ci robi z mozgu burdel. Jestes cisnieniowcem.  Serce ci nie wytrzyma. Jak juz musisz to bierz ale pol tabletki i absolutnie nie wiecej. Potem tez nie uzywaj jej na tanich chinskich dziewuszkach tylko sztachnij sie na jakas modelke pierwsza klasa. Jak chcesz dam Ci namiary. Liczy sie jakosc, a nie ilosc. Jak masz problem to wal do mnie z problemami jak w dym. Kolegow na forach nie musisz prosic o porady, ja ci wyloze co i jak  profesjonalnie. Sztucce chyba umiesz trzymac prawidlowo? Bekanie i pierdzenie przy stole rzekomo oduczono cie na rocznym kursie dla lamag. Niestety nie udalo sie zetrzec napisu z czola "Uwaga Impotent nie zblizac sie" - ale przynajmniej cie zapamietano.
Chyba juz jestes slawny. Niedlugo dzieci beda prosily rodzicow o  fotke z pierwszym impotentem III RP. Jak wystawisz cennik to moze i ja dam ci zarobic...bedziesz bogaty.
No to hejka.

awe

Data: 2009-08-24 08:44:49
Autor: Vic
Jan Bilyk vel Tcvel
awe ďčřĺň:
[...]

Sie awe nastukal w klawiature... ale na pytania jakos zapomnial odpowiedziec... :)

--
plazoVic

Jan Bilyk vel Tcvel