Jan Dudzinski na CZARNEJ LISCIE CDWS

Data: 2010-10-26 12:01:26
Autor: Hesham Gabr
Jan Dudzinski na CZARNEJ LISCIE CDWS
Strona www.sharmdiver.pl sprzedajaca NIELEGALNIE kursy oraz wycieczki nurkowe,
znalazla sie niedawno na Czernej Liscie CDWS (organizacji podlegajacej pod
Egipskie Ministerstwo Turystyki, kontrolujace dzialalnosc wodna i podwodna w
Egipcie)

Na podstawie dokumentow, ktore zweryfikowalo CDWS, JAN DUDZISNKI zostal DODANY
do CZARNEJ LISTY przy jego wlasnej stronie WWW.SHARMDIVER.PL.

http://cdws.travel/diving/black-list-dive-centers.aspx Poza tym, JAN DUDZINSKI unika zaplacenia KAR wzgledem Egispkiego Min. Pracy za
lata, ktore przepracowal w Sharm el Sheikh bez stosownych pozwolen.

Obecnie JAN DZUDZINSKI przebywa NIELEGALNIE w Egipcie, NIE POSIADA pozwolenia na
prace, NIE POSIADA zgody Rzadu Egipskiego na wykonywanie zawodu instruktora i
przewodnika podwodnego. Jego strona www.sharmdiver.pl dziala calkowicie N I E L E G A L N I E.

Nurkujac z Janem Dudzinskim nurkujecie na wlasne ryzyko (juz nawet pomijajac
jego umiejetnosci), a w razie zdarzenia badz wypadku (tfu, tfu), ten czlowiek
zniknie tak samo jak zniknela jego strona po dodaniu jej do Czarnej Listy CDWS.  --

Data: 2010-10-26 12:06:50
Autor: PesTYcyD
W dniu 2010-10-26 12:01, Hesham Gabr pisze:
Jego strona www.sharmdiver.pl dziala calkowicie N I E L E G A L N I E.

Pomijając wszystkie inne oczywiste kwestie, to według ciebie na czym polega nielegalność działania strony internetowej?

Data: 2010-10-26 14:43:43
Autor: DŻejKej
Jan Dudzinski na CZARNEJ LISCIE CDWS
polega nielegalność działania strony internetowej?

nie dyskutj z trollem

jk

Data: 2010-10-26 14:46:16
Autor: DŻejKej
Jan Dudzinski na CZARNEJ LISCIE CDWS
Na podstawie dokumentow, ktore zweryfikowalo CDWS, JAN DUDZISNKI zostal DODANY
do CZARNEJ LISTY przy jego wlasnej stronie WWW.SHARMDIVER.PL.

dodano go jako "online operator" anie jako INSTRUKTOR kretynie!!!!!
Jako Instruktor Janek działał, działa i będzie działał wspólnie z innymi bazami (jest jednej współwłaścicielem)

jk

Data: 2010-10-26 17:45:41
Autor: Hesham Gabr
> [...]

Jako Instruktor Janek działał, działa i będzie działał wspólnie z innymi bazami (jest jednej współwłaścicielem)

 Tak, oczywiscie wiem. Lekarz kazal przytakiwac... Poza tym Jan Dudzinski jest
CDWS Chair Member, Egyptian Tourism High Commissioner, Vice President of Emperor
Dive Club, i co tam jeszcze ta jego chora glowa sobie uroji (np. te ekskluzywne
safarii, to byl szczyt schizy)...

Co z tego, ze Jan Dudzinski jest SSi INSTRUCTOR? On nie moze w Egipcie wykonywac
zawodu! Skoro to pikus, to prosze kazdego aby sprobowal wyjechac do Ameryki by pracowac
w swoim wyuczonym zawodzie.

Nie zmienia to faktu, ze Jan Dudzinski przy najblizszej okazji jest do wykopania
z Egiptu i zyje jak nurek smietnikowy nawet bez takiej podstawowej rzeczy jak
kontrakt na wyjanjem glupiego mieszkania na Hadabie (wkopal Polke i teraz spi na
jej pryczy, bo dolozyl sie do rentu, a nie stac bylo tego krezusa od 7miu
bolesci na glupi depozyt). Dzizus jaki ty Jasiu jestes zalosny... Jak zuzyta
prezerwatywa, ktorych ty Jasiu nawet nie uzywasz bo nie masz jak, gdzie i z kim....

Data: 2010-10-26 18:40:35
Autor: DŻejKej
Jan Dudzinski na CZARNEJ LISCIE CDWS
prezerwatywa, ktorych ty Jasiu nawet nie uzywasz bo nie masz jak, gdzie i z kim....

lol. Mysłałem że to kokurencja Jankowi zazdrości LUXusowych Safarii i exkluzywnych PRIVAT KURSES, ale wygląda na to że raczej powodzenia u kobiet....
Odbił ci jakąś że ujadasz biedaku?

jk

Jan Dudzinski na CZARNEJ LISCIE CDWS