Jan Hartman - yd, ktry zosta prawdziwym Polakiem

Data: 2013-02-08 08:32:14
Autor: mkarwan
Jan Hartman - yd, ktry zosta prawdziwym Polakiem
Data: 2013-02-08 11:51:22
Autor: Grzegorz Z.
Jan Hartman - yd, ktry zosta prawdziwym Polakiem
mkarwan napisa:

Z listw anusa tchrzliwie ukarwanicego si za anonymizerem:

"skocz mu na koniec i possij"

"a chuj ci do tego"

"zaloza licznik na dupe"

"wyruchaj jakas malpe albo koze"

"skocz mi hujku obsrany"

"huja do dupy"

"spierdalaj"

"pierdolisz glupoty"

"jak sie nawzajem ruchaja, niech spierdalaja"

"wygodniej im jebac sie po szafach"

"niech sie jebia w szafach"

"niech sie zamkna w szafie i tam zajebia na smierc"

"dlatego trzeba wszystkich zydow pogonic najpierw od zloba apotem z Polski
a zatrudnic do tego wszystkich szabesgojow, zyd na taczkach, szabesgoj przy taczkach" news:ke0um0$me0$1speranza.aioe.org

"cwierc swego zycia spedzilem na wsi a te ciule opowiadaja mi co ja tam widzialem" news:kdkdji$mnc$6speranza.aioe.org

"co robisz zeby zachamowac zlo ?"

"a zaprzeczales zes wyjebany ?"

"teraz parchy beda cie jebac"

"przyglupy nie maja co robic i jebia glupoty"

"spierdalaj chlystku talmudzki"

"jebie cie raz za razem"

"lucek cie wyruchal ?"

"lucek go jebie kilka razy dziennie"

"bractwo pejsatych"

"glupi mosiek"

"chuja w dupe"

"chuj w dupe temu gierkow"

"cwiara kurwa i gitara"

"glupstwa jebiesz popaprancu talmudzki"

"zostal wyruchany od tylu"

--
"We are controlling the transmission"

Data: 2013-02-08 16:21:50
Autor: mkarwan
Jan Hartman - yd, ktry zosta prawdziwym Polakiem
Uytkownik "Grzegorz Z." <torri@higginson.org> napisa w wiadomoci news:kf2lb9$qct$1dont-email.me...

Z listw Grzegorza Z. tchrzliwie ukrywajcego si za anonymizerem

"Przeciez juz nalezalem do seminarium duchownego, a wyrzucili mnie za
pedalstwo"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/9ebda8b1607f6a0a?hl=pl

"Tak, ja i mj partner."
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a50eb25dd7f6ac48?hl=pl
"Wespl w zespl z moim partnerem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/41d9cacf48e44dea?hl=pl

"zrob mi laske "
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7d1d01735b978bc6?hl=pl
"Grzesia" zamw sobie na telefon.
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/73a10437251c4fe5?hl=pl

"Serdecznie zydw nie znosze"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/2de9105554d4e52e?hl=pl
"spierdalaj Zydu"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/58f9dc37842a482b?hl=pl

"Nie lubie dzieci"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/b96c58e80aad45aa?hl=pl

" Jestem prawnikiem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c5466853818aaf10?hl=pl

"Masz cos nie tak z tym lbem!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/ec882cfb6109439a?hl=pl

"Za kazdy taki post powinno ci sie wyrywac pare tysiecy wlosw i wybijac
jeden zab."
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/6f969fb2ae0ae03d?hl=pl

"Zajebiemy dzisiaj mkarwana"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3abdd1aa0c174ac3?hl=pl

"Co za skurwysyn"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/6eed6f87eb6c04a0?hl=pl

"stado moherskiego bydla wychodzacego z kosciola"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/342e7d3b837d07b3?hl=pl

"Watykanskie totemy won z Polski!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a472c27183b8834e?hl=pl

"Mj oficer prowadzacy rwniez tak uwaza"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/f99857d114119f2a?hl=pl

"i huj :)"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/6064ad8733dd4618?hl=pl

"O kurwa!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/13170d7cc479cda3?hl=pl

"Rozjebalo mnie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/0da237172c7c09a5?hl=pl

"O zesz kurwa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/735c8000b655b53a?hl=pl

"Co ty kurwa "
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a7305c3c70f25a21?hl=pl
"Jebany"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/ec14c8342075f1fb?hl=pl
"Pierdolisz od rzeczy"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/d9d7d637e72a5ad4?hl=pl
"ale wez nie pierdol"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/e664a994ded103f6?hl=pl

"Gwno prawda"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/523a66587e2da510?hl=pl

"A teraz spierdalajcie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3aca36a9157ed006?hl=pl
"Obys zdychal dlugo i bolesciach"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7b99cac811db7ebb?hl=pl
"Ty popierdolona kurwo!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/51fafb78319eebaa?hl=pl
"Spierdalaj pedale!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b3e042ca774655b8?hl=pl

"Alez ja jestem skurwielem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/a0796e4133375fa8?hl=pl
"najebany jak swinia"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/1c1566508a8e386c?hl=pl

"Grzesia sobie zamw na telefon."
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b4e4b38e4442ae39?hl=pl

"Oj boli dzisiaj dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c3917633a7fad87a?hl=pl
"Mam kurwa w dupie"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/67d54e75ea2c4d92?hl=pl

"plwam na wasze sakramenta i na ten wasz koscil"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/380f491375cfb03f?hl=pl

"Niechaj bedzie przeklety Bg Ojciec i Syn, i Duch, i Matka Najswietsza, i
cale krlestwo niebieskie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/8ea0b3856782ccb4?hl=pl

"KURWA NIE MAM NIESTETY"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/fe62c85440eafc86?hl=pl

"No bo to kurwa smieszne jest! "
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c8a26f239ba3a8b5?hl=pl

"i co mi kurwa zrobisz"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/5b13a9c0633f8804?hl=pl
" kurwa jego mac"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7e073b9eaf1ab30c?hl=pl
"To kurwa co"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/a22abf0463bf28a6?hl=pl
"A zebys kurwa"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/f21d11f26a95e84c?hl=pl

"Huj i dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/0604810f57bf3c1a?hl=pl

"huj i dupa. Huj i dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/aab27b11aa3a4651?hl=pl

"A teraz wykurwiaj w podskokach"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/4d3fe7f2c006b740?hl=pl

"Jak bedziesz spierdalal"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/aadf7078fef1ca5d?hl=pl

Data: 2013-02-08 12:52:19
Autor: brat_olin
Jan Hartman - yd, ktry zosta prawdziwym Polakiem
Przemysaw M. <BronimyPiSprze...@gaztea.pl> wrote:
mkarwan napisa(a):

>http://lubczasopismo.salon24.pl/saszetka/post/479206,jan-hartman-zyd-...

Jeleni szuksz?

Przemek, co ty taki tense?

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2013-02-08 13:56:11
Autor: brat_olin
"mkarwan" <mkar...@poczta.onet.pl> wrote:

http://lubczasopismo.salon24.pl/saszetka/post/479206,jan-hartman-zyd-...

Hartman przejrzal.  To jest cudowne, CUDOWNE!

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2013-02-08 23:25:03
Autor: u2
Jan Hartman - Żyd, który został prawdz iwym Polakiem
W dniu 2013-02-08 22:56, brat_olin pisze:
[...]

Przejrzal, ale na zlosc prawdziwym Polakom...-;)

Data: 2013-02-08 15:16:43
Autor: brat_olin
u2 <u...@o2.pl> wrote:
brat_olin pisze:

> Hartman przejrzal. To jest cudowne, CUDOWNE!

Przejrzal, ale na zlosc prawdziwym Polakom...-;)

Eee tam.  Teraz go prawdziwi Zydzi wezma w obroty!

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2013-02-09 07:37:25
Autor: u2
W dniu 2013-02-09 00:16, brat_olin pisze:
Przejrzal, ale na zlosc prawdziwym Polakom...-;)

Eee tam.  Teraz go prawdziwi Zydzi wezma w obroty!

--
Smart questions to stupid answers

Prawdziwi zydzi nigdy by nie wywolywali skrajnie negatywnych emocji wobec siebie i/lub izraela...-;)

Data: 2013-02-08 17:18:19
Autor: u2
Jan Hartman - Żyd, który został prawdz iwym Polakiem
W dniu 2013-02-08 08:32, mkarwan pisze:
http://lubczasopismo.salon24.pl/saszetka/post/479206,jan-hartman-zyd-ktory-zostal-prawdziwym-polakiem

Hmmm, pomyślicie pewnie, że Chopin, Kopernik, Skłodowska albo choćby Małysz czy Kowalczyk.... eee nie, nic z tych rzeczy. Jan Hartman został „Prawdziwym Polakiem” z nienawiści. A konkretnie? Konkretnie to z nienawiści do Kościoła Katolickiego.
  Ale też swoją cegiełkę miał w tym wiekopomnym przeistoczeniu Jurek Owsiak.

  Ale po kolei.
  Jan Hartman nigdy nie lubił Orkiestry. Dziwne, ale dostrzegał to samo co wszyscy trzeźwo myślący.

Przez całe lata miałem alergię na WOŚP. Co za tandeta emocjonalna!

...... Polityczność WOŚP Jerzego Owsiaka polega na tym – i to mnie trochę zawsze wkurzało – że ta firma charytatywna była od początku ogromnie uprzywilejowana w stosunku do innych tego typu firm, co wyrażało się w nieporównanie większym dostępnie do mediów publicznych oraz oficjalnym poparciu wszelakich czynników państwowych.......

......... Najbardziej złościło mnie w WOŚP to, że nie wolno być poza, a tym bardziej przeciw. Bo, co, na dzieci nie dasz? Nieuczestniczenie odczuwałem jako wykluczenie i naznaczenie. Od publicznej krytyki się powstrzymywałem, by nie ściągnąć na siebie gniewu i nie zostać oskarżonym o defetyzm i negatywne wpływanie na zbiórkę pieniędzy. Kto by chciał mieć dziecięce serduszka na sumieniu?......

........ To wszystko mnie wkurzało i jak przychodził w styczniu The Day, zawsze starałem się być jak najdalej od tej wrzawy. Skoro nie chciałem dawać, to tego dnia ulica była dla mnie pełna wrogów czyhających na mnie z puszkami, a każdy kosz na śmieci kazał mi się tłumaczyć ze mego odstępstwa od narodowej wiary. Nie dajesz, nie dajesz? Żałujesz? A może masz jeszcze do tego dorobioną jakąś głupią ideologię? Byłem bez szans.

....... Tego dnia społeczeństwo wydawało mi się zawsze szczególnie brzydkie. Zatopione w samouwielbieniu, bezkrytycznie zachłystujące się tanimi wzruszeniami, wśród których roztkliwienie z powodu wspólnego działania dla pięknego celu walczyło od lepsze z zadowoleniem z siebie, wartym tyle, co moneta wrzucona do puszki. .....

........ Poza tym zawsze byłem przekonany, że jako akcja na wpół państwowa, regularna i dająca pewien przewidywalny rezultat finansowy, z punktu widzenia budżetu służby zdrowia musi się jawić jako coroczny przychód,

  I zapewne tak by było dalej gdyby Jan Hartman ostatnio nie odkrył jednego, małego acz istotnego szczegółu. Takie samo spojrzenie na Orkiestrę ma Kościół Katolicki. Tyle że, hierarchowie w przeciwieństwie do Jana Harmana nie bali się o tym głośno mówić.

  Nagle Jan Hartman dostrzegł, że:

Absurdalna, bo nie mająca żadnych szans powodzenia, nagonka kościelna na Jurka Owsiaka, trwająca już dobrych parę lat........ uświadomiła mi, z jak poważną sprawą mamy tu do czynienia.

  I tu Jan Hartman doznał olśnienia. Wszak wróg mojego wroga jest moim przyjacielem. Na bok poszły wszelkie wcześniejsze zastrzeżenia i antagonizmy. Jest, jest, jest miejsce i czas by dokopać Kościołowi. By tak jak kiedyś młody Wałęsa w swojej bezsilnej nienawiści nasikać do kropielnicy. Przecież Orkiestra jest w swej wymowie antykościelna i przeciwna dotychczasowemu porządkowi rzeczy.

........ Nie ma w nim ani skrawka miejsca dla dziękczynień, mszy, kadzidła i Jana Pawła.
To naród sam znalazł sobie azyl, wysepkę na morzu wszechobecnego sacrum, zarządzanego niepodzielnie przez rzymskich kapłanów....

  Po dokonaniu tego niezwykłego odkrycia Janowi Hartmanowi objawiła się wizja „Prawdziwego Polaka”. Atyklerykała, lewaka i „postempowca”.

.....Stałem się prawdziwym Polakiem, czyniącym to, co czynią wszyscy Polacy. A dziś prawdziwy Polak mówi figa księżom i mając w głębokim poważaniu ich nienawiść do Owsiaka, ich zaklęcia i przestrogi, wrzuca sobie pieniążek (a lepiej papierek) do puszeczki. Nasza-ć to taca, narodowa, nie rzymska!

  I tak Jan Hartman został „Prawdziwym Polakiem”. Z nienawiści do Kościoła został.
  Z tej nienawiści to nawet poleciał wrzucić banknot do puszki. A znając przysłowiową szczodrość żydowską to jestem pełen szczerego podziwu.

  Hmmmm, miałem napisać komentarz na jego blogu, ale po namyśle zrezygnowałem. Po co, po co pisać mu prawdą, po co burzyć mu tę jego wspaniałą wizję „Prawdziwego Polaka” A co tam, niech się babcia cieszy...

  Może jedynie na złość Hartmanowi polecę wpłacić pewną sumę na Radio Maryja. Co prawda nie słucham i mam wiele uwag, ale będzie okazja do wypisania się z grupy hartmanowskich Polaków i co nieco zmoherzyć się.

http://hartman.blog.polityka.pl/2013/01/13/owsiaczyny-czyli-apostolat-swieckosci/

Data: 2013-02-08 18:18:10
Autor: pluton_
Jan Hartman - yd, ktry zosta prawdziwym Polakiem
Jan Hartman zosta
"Prawdziwym Polakiem" z nienawici. A konkretnie? Konkretnie to z
nienawici do Kocioa Katolickiego.

Ja bym nie wnikal w przyczyny. Nalezy sie cieszyc, ze przybyl nam oprawdziwy
Polak.

Nullification

Data: 2013-02-08 23:55:54
Autor: u2
W dniu 2013-02-08 18:18, pluton_ pisze:
Ja bym nie wnikal w przyczyny. Nalezy sie cieszyc, ze przybyl nam oprawdziwy
Polak.

te plutek, ale ty falszywy, typowa ubecka menda...-;)

Data: 2013-02-09 09:50:13
Autor: pluton_
> [...]

oprawdziwy
> Polak.

te plutek, ale ty falszywy, typowa ubecka menda...-;)

Ty za to jestes prawdziwy za nas dwoch.

Nullification

Jan Hartman - yd, ktry zosta prawdziwym Polakiem