Jan Jakub Krzewicka

Data: 2012-03-11 00:43:00
Autor: Jakub A. Krzewicki
Jan Jakub Krzewicka
niedziela, 11 marca 2012 00:19. carbon entity ' MH' <logiznam@NOSPAM.gazeta.pl>

Witam,

1) Jestem NAPRAWD臉 pe艂en podziwu!! W dyskusjach, owszem powo艂ujesz si臋 na
pewne cytaty, aczkolwiek je interpretujesz, polemizujesz z nimi. Twoi
Adwersarze,w szczeg贸lno艣ci jeden podpieraj膮 si臋 jedynie "linkami".

2) Jako raczej "艣cis艂y" w/g wykszta艂cenia i efekt贸w z tego wynikaj膮cych,
jestem PE艁EN PODZIWU i uznania dla Ciebie jako Humanisty..  Dlaczego?
艢cis艂e i m膮dre argumentacje !! (co prawda te偶 kiedy艣 chyba wymieniali艣my
odmienne pogl膮dy)

3) Hmm, z kim艣 si臋 nie zgodzi艂e艣.. Nie zgodzi艂e艣 si臋 z facetem, kt贸ry nie
zgadza si臋 z nikim, kto si臋 z nikm nie zgadza. I to by by艂o na tyle, jak
powiada艂 Profesor Stanis艂awski...

4) Hmm... Kto艣 napisze, 偶e s艂odz臋, 偶e chc臋 si臋 przypodoba膰 , i takie tam
pier.. A niech mu b臋dzie !!

MH

Jeszcze dwa lata temu by艂em obiektywnie strasznym trollem, nie do wytrzymania. A i wsp贸lcze艣nie zdarzaj膮 mi si臋 posty nier贸wne. Nie zdradz臋 jednak publicznie sekretu w jaki spos贸b wydoby艂em si臋 z chaosu pomieszania i ci臋偶kiej paranoi i sporo rzeczy u艂o偶y艂o mi si臋 logicznie w g艂owie, a nawet zdo艂a艂em wyda膰 w mi臋dzyczasie tomik wierszy. Moim zdaniem jeszcze nie wszystkie i jeszcze mam g贸r臋 pracy przedsob膮. Nie u艂atwiaj膮 mi tego bynajmniej rozm贸wcy kt贸rzy pr贸buj膮 konsekwentnie zrobi膰 ze mnie "ludowego dyab艂a", wystawiony na takie ataki kto inny z pewno艣ci膮 by si臋 za艂ama艂.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-03-11 09:57:07
Autor: Chiron
Jan Jakub Krzewicka

U偶ytkownik "Jakub A. Krzewicki"  napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:jjgou5$127$1@node2.news.atman.pl...

[...]

W moim odbiorze- masz za wiele powpychane do g艂owy, i cz臋sto z g艂owy odpowiadasz tam, gdzie tego robi膰 nie nale偶y. 艁atwo to zauwa偶am, bo przecie偶 to te偶 moja w艂asna wada:-)

[...]
Jak mi si臋 zdaje- s膮 2 mo偶liwo艣ci: rozm贸wca pisze co艣, co nijak ma si臋 do rzeczywisto艣ci. Tyle, 偶e takie rzeczy ma si臋 g艂臋boko gdzie艣- bo_nie_poruszaj膮_w_nas_niczego. Nie trzeba czyta膰 ani odpowiada膰- szkoda energii. Kogo艣 takiego w 偶aden spos贸b nie przekonasz do niczego- bo i tak nie odnosi si臋 do Ciebie, ale do swoich chorych o Tobie wyobra偶eniach.
No i...no i jeszcze druga mo偶liwo艣膰: pisz膮cy (bez wzgl臋du na to, kto to jest) pisze co艣, co w Tobie porusza pewne rzeczy, z kt贸rymi si臋 nie upora艂e艣, tylko je pochowa艂e艣 g艂臋boko. A wtedy- czy ja wiem? Wtedy chyba warto si臋 zaj膮膰 tym, co on tam poruszy艂.
Oczywi艣cie- pisz膮c pr贸buje przekaza膰 w艂asne do艣wiadczenia- to taki m贸j spos贸b na Twoje sprawy:-).

--

serdecznie pozdrawiam

Chiron