Jan Olszewski zaczął paplać...

Data: 2010-09-06 21:19:22
Autor: rAzor
Jan Olszewski zaczął paplać...
Darz bór! Użytkownik... he he - dK raczył napisać:
http://www.naszdziennik.pl/index.php?dat=20100906&typ=my&id=my12.txt

"Moje zaskoczenie wynikało stąd, że Jarosław był ostatnią osobą, z którą
żegnałem się, wyjeżdżając z Warszawy. Podobnie jak wielu ludzi z
opozycji nie mieszkał wtedy u siebie, aby uniknąć stosowanych wówczas
powszechnie represji zatrzymywania przez Milicję Obywatelską na 48
godzin. Po upływie tego terminu zaraz po opuszczeniu aresztu w jednej z
komend milicji ponownie zatrzymywano na kolejne 48 godzin i przewożono
do innej komendy. Sam Zbigniew Romaszewski spędził w ten sposób w
sierpniu 1980 roku w kolejnych aresztach około 2 tygodni. Dlatego Jarek,
aby uniknąć zatrzymania, przebywał w mieszkaniach zaprzyjaźnionych osób,
między innymi w moim. Stąd moje zaskoczenie jego nagłym objawieniem się
w Stoczni Gdańskiej. Dopiero po chwili przypomniałem sobie, że ma brata
bliźniaka, o którym wiedzieliśmy, że jest działaczem opozycji w
Trójmieście. W ten sposób poznałem przyszłego prezydenta RP Lecha
Kaczyńskiego. Dzięki niemu mogłem niemal natychmiast dotrzeć do Lecha
Wałęsy i przedstawić mu okoliczności i cel mego przyjazdu."
===============================

Oj Pan Olszewski się wkopał.....

Pan Olszewski nie mieszkał u siebie, bo unikał w ten sposób aresztowń. A
jednocześnie inny ukrywający się Jarosław K mieszkał u Jana Olszewskiego.
Albo SB było doszczętnie głupie ...... albo któryś (lub nawet obaj!) z
tych panów nie musiał się obawiać SB!

dK

Te, głupek zanim coś wpastujesz, albo skomentujesz - NAJPIERW TO PRZECZYTAJ. Ze zrozumieniem. Boszsz, przecież te platfonsy to same przygłupy.
--
"..because *this time* is all you have..."

Jan Olszewski zaczął paplać...