Jan Olszewski zaczął paplać...

Data: 2010-09-07 11:51:17
Autor: matusm
Jan Olszewski zaczął paplać...

Użytkownik "dK" <caria@wp.pl> napisał w wiadomości news:4c853912$0$27036$65785112news.neostrada.pl...
http://www.naszdziennik.pl/index.php?dat=20100906&typ=my&id=my12.txt

"Moje zaskoczenie wynikało stąd, że Jarosław był ostatnią osobą, z którą żegnałem się, wyjeżdżając z Warszawy. Podobnie jak wielu ludzi z opozycji nie mieszkał wtedy u siebie, aby uniknąć stosowanych wówczas powszechnie represji zatrzymywania przez Milicję Obywatelską na 48 godzin. Po upływie tego terminu zaraz po opuszczeniu aresztu w jednej z komend milicji ponownie zatrzymywano na kolejne 48 godzin i przewożono do innej komendy. Sam Zbigniew Romaszewski spędził w ten sposób w sierpniu 1980 roku w kolejnych aresztach około 2 tygodni. Dlatego Jarek, aby uniknąć zatrzymania, przebywał w mieszkaniach zaprzyjaźnionych osób, między innymi w moim. Stąd moje zaskoczenie jego nagłym objawieniem się w Stoczni Gdańskiej. Dopiero po chwili przypomniałem sobie, że ma brata bliźniaka, o którym wiedzieliśmy, że jest działaczem opozycji w Trójmieście. W ten sposób poznałem przyszłego prezydenta RP Lecha Kaczyńskiego. Dzięki niemu mogłem niemal natychmiast dotrzeć do Lecha Wałęsy i przedstawić mu okoliczności i cel mego przyjazdu."

Oj Pan Olszewski się wkopał.....

Pan Olszewski nie mieszkał u siebie, bo unikał w ten sposób aresztowń. A jednocześnie inny ukrywający się Jarosław K mieszkał u Jana Olszewskiego.
Albo SB było doszczętnie głupie ...... albo któryś (lub nawet obaj!) z tych panów nie musiał się obawiać SB!

dK

Jak zwał; tak zwał ale nadal,,,,,,,,,,,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

Jan Olszewski zaczął paplać...