Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Jan Pawe艂 II albo Korwin - wyb贸r nale偶y do ciebie

Jan Pawe艂 II albo Korwin - wyb贸r nale偶y do ciebie

Data: 2015-04-27 21:40:59
Autor: zdumiony
Jan Pawe艂 II albo Korwin - wyb贸r nale偶y do ciebie
http://www.centrumjp2.pl/wikijp2/index.php?title=Pracodawca

"Papie偶 Jan Pawe艂 II naucza, 偶e prawo do pracy jest dzisiaj swoistym gwarantem godno艣ci cz艂owieka, bez kt贸rej nie m贸g艂by si臋 on realizowa膰 ani w wymiarze osobowym, ani w wymiarze spo艂ecznym. Wzywa do tworzenia takich warunk贸w na rynku pracy, przez kt贸re ludzie pracy mog膮 si臋 w pe艂ni realizowa膰 i czynnie uczestniczy膰 w 偶yciu swoich spo艂eczno艣ci [6]. Dokonuj膮c analizy zale偶no艣ci spo艂ecznych i wzywaj膮c wszystkie podmioty 偶ycia do wsp贸艂dzia艂ania w sprawiedliwym dost臋pie do dobra wsp贸lnego, podkre艣la wa偶no艣膰 relacji pracownik 鈥 pracodawca. Nawi膮zuj膮c do wielkiego poprzednika 鈥 Leona XIII, przypomina, 偶e przedsi臋biorstwo winno stanowi膰 wsp贸lnot臋 os贸b, kt贸re odkrywaj膮 swoje potrzeby i wsp贸lnym wysi艂kiem je zaspokajaj膮. Wzrastaj膮ce w艣r贸d wsp贸艂czesnego 艣wiata pracy bezrobocie powinno uwra偶liwia膰 na postawy moralne pracodawc贸w, jak i pracownik贸w. Tylko we wzajemnym wsp贸艂dzia艂aniu istnieje miejsce na sprawiedliwo艣膰 i mi艂o艣膰 mi艂osiern膮....."

Data: 2015-04-27 22:16:52
Autor: zdumiony
Jan Pawe艂 II albo Korwin - wyb贸r nale 偶y do ciebie
Szkoda 偶e Pokolenie JP2 zast膮pi艂o pokolenie by艂ych gimnazjalist贸w - pokolenie JK-M,
jak pisze Cezary Michalski
http://forum.gazeta.pl/forum/w,95165,127727978,127727978,Wolnorynkowa_prognoza_pogody_dla_Pokolenia_JK_M.html

"Wolnorynkowa prognoza pogody dla Pokolenia JK-M
....
Nie ma bowiem w Polsce 偶adnego Pokolenia JP2, a ju偶 szczeg贸lnie nie ma go na polskiej prawicy. Jest wy艂膮cznie Pokolenie JK-M (Lisicki, Ziemkiewicz, Wildstein, Magierowski, Pospieszalski, bohaterowie powie艣ci Andrzeja Horuba艂y 艂膮cznie z ich autorem鈥ink. Mistrzem od my艣lenia dzisiejszej polskiej prawicy nie jest 艣.p. starowinka Wojty艂a z jego s艂abiutkim, moralizuj膮cym zrz臋dzeniem: 鈥濻olidarno艣膰, to znaczy jedni drugich brzemiona no艣cie鈥 (parafraza Listu do Galat贸w wypowiedziana przez polskiego papie偶a w czasie mszy dla 艣wiata pracy w 1987 roku, w Gda艅sku), ale Korwin-Mikke ze swoim chamskim neoliberalizmem dla ku艂ak贸w (nie b臋d臋 obra偶a艂 ch艂op贸w, nie b臋d臋 obra偶a艂 ch艂op贸w, nie b臋d臋 obra偶a艂鈥ink, z ideologi膮, kt贸ra niegdy艣 tak mocno przem贸wi艂a do m艂odego ku艂aka Ziemkiewicza, 偶e na ca艂e 偶ycie sta艂 si臋 艣lepo wierz膮cym obro艅c膮 鈥瀝ynku鈥 przed 鈥瀙a艅stwem鈥, wyznawc膮 i propagatorem prostej i chwytliwej ideologii: podatki to kradzie偶, nie dajcie sobie odebra膰 swoich cia膰k贸w, swoich i waszej 鈥瀝odziny na swoim鈥, 偶adnej dziesi臋ciny, 偶adnych podatk贸w, zus贸w i srus贸w, no chyba 偶e krusy鈥 Tak wygl膮da teoria i praktyka ekonomiczna polskiej prawicy z 鈥濺zepy鈥, oboj臋tnie, czy b臋dzie zarz膮dza艂 ni膮 Pawe艂 Lisicki, czy Tomasz Wr贸blewski. Co najwy偶ej pod Wr贸blewskim Wencel nie b臋dzie prowadzi艂 nieko艅cz膮cej si臋 dyskusji z Pereir膮 o po偶ytkach mitu smole艅skiego dla 偶ycia Polak贸w (wiem, 偶e dla niekt贸rych to b臋dzie istotny uszczerbek w szerokiej palecie polskich debat intelektualnych, dla mnie to akurat b臋dzie jedyny zysk z nadchodz膮cej zmiany)...."

Data: 2015-04-28 08:05:46
Autor: niebieski
Jan Pawe艂 II albo Korwin - wyb贸r nale 偶y do ciebie
On 27.04.2015 22:16, zdumiony wrote:
Szkoda 偶e Pokolenie JP2 zast膮pi艂o pokolenie by艂ych gimnazjalist贸w -
pokolenie JK-M,
jak pisze Cezary Michalski
http://forum.gazeta.pl/forum/w,95165,127727978,127727978,Wolnorynkowa_prognoza_pogody_dla_Pokolenia_JK_M.html


"Wolnorynkowa prognoza pogody dla Pokolenia JK-M
...
Nie ma bowiem w Polsce 偶adnego Pokolenia JP2, a ju偶 szczeg贸lnie nie ma
go na polskiej prawicy. Jest wy艂膮cznie Pokolenie JK-M (Lisicki,
Ziemkiewicz, Wildstein, Magierowski, Pospieszalski, bohaterowie powie艣ci
Andrzeja Horuba艂y 艂膮cznie z ich autorem鈥ink. Mistrzem od my艣lenia
dzisiejszej polskiej prawicy nie jest 艣.p. starowinka Wojty艂a z jego
s艂abiutkim, moralizuj膮cym zrz臋dzeniem: 鈥濻olidarno艣膰, to znaczy jedni
drugich brzemiona no艣cie鈥 (parafraza Listu do Galat贸w wypowiedziana
przez polskiego papie偶a w czasie mszy dla 艣wiata pracy w 1987 roku, w
Gda艅sku), ale Korwin-Mikke ze swoim chamskim neoliberalizmem dla ku艂ak贸w
(nie b臋d臋 obra偶a艂 ch艂op贸w, nie b臋d臋 obra偶a艂 ch艂op贸w, nie b臋d臋
obra偶a艂鈥ink, z ideologi膮, kt贸ra niegdy艣 tak mocno przem贸wi艂a do m艂odego
ku艂aka Ziemkiewicza, 偶e na ca艂e 偶ycie sta艂 si臋 艣lepo wierz膮cym obro艅c膮
鈥瀝ynku鈥 przed 鈥瀙a艅stwem鈥, wyznawc膮 i propagatorem prostej i chwytliwej
ideologii: podatki to kradzie偶, nie dajcie sobie odebra膰 swoich cia膰k贸w,
swoich i waszej 鈥瀝odziny na swoim鈥, 偶adnej dziesi臋ciny, 偶adnych
podatk贸w, zus贸w i srus贸w, no chyba 偶e krusy鈥 Tak wygl膮da teoria i
praktyka ekonomiczna polskiej prawicy z 鈥濺zepy鈥, oboj臋tnie, czy b臋dzie
zarz膮dza艂 ni膮 Pawe艂 Lisicki, czy Tomasz Wr贸blewski. Co najwy偶ej pod
Wr贸blewskim Wencel nie b臋dzie prowadzi艂 nieko艅cz膮cej si臋 dyskusji z
Pereir膮 o po偶ytkach mitu smole艅skiego dla 偶ycia Polak贸w (wiem, 偶e dla
niekt贸rych to b臋dzie istotny uszczerbek w szerokiej palecie polskich
debat intelektualnych, dla mnie to akurat b臋dzie jedyny zysk z
nadchodz膮cej zmiany)...."



"Krytyka Polityczna 鈥 _lewicowe_ pismo spo艂eczno-polityczne ukazuj膮ce si臋 od 2002. Za艂o偶ycielem i redaktorem naczelnym pisma jest S艂awomir Sierakowski."

"Cezary Michalski (...) Aktualnie jest komentatorem Krytyki Politycznej"

To by by艂o na tyle :)

Data: 2015-04-28 08:11:47
Autor: niebieski
Jan Pawe艂 II albo Korwin - wyb贸r nale 偶y do ciebie
On 27.04.2015 21:40, zdumiony wrote:
http://www.centrumjp2.pl/wikijp2/index.php?title=Pracodawca

"Papie偶 Jan Pawe艂 II naucza, 偶e prawo do pracy jest dzisiaj swoistym
gwarantem godno艣ci cz艂owieka, bez kt贸rej nie m贸g艂by si臋 on realizowa膰
ani w wymiarze osobowym, ani w wymiarze spo艂ecznym. Wzywa do tworzenia
takich warunk贸w na rynku pracy, przez kt贸re ludzie pracy mog膮 si臋 w
pe艂ni realizowa膰 i czynnie uczestniczy膰 w 偶yciu swoich spo艂eczno艣ci [6].
Dokonuj膮c analizy zale偶no艣ci spo艂ecznych i wzywaj膮c wszystkie podmioty
偶ycia do wsp贸艂dzia艂ania w sprawiedliwym dost臋pie do dobra wsp贸lnego,
podkre艣la wa偶no艣膰 relacji pracownik 鈥 pracodawca. Nawi膮zuj膮c do
wielkiego poprzednika 鈥 Leona XIII, przypomina, 偶e przedsi臋biorstwo
winno stanowi膰 wsp贸lnot臋 os贸b, kt贸re odkrywaj膮 swoje potrzeby i wsp贸lnym
wysi艂kiem je zaspokajaj膮. Wzrastaj膮ce w艣r贸d wsp贸艂czesnego 艣wiata pracy
bezrobocie powinno uwra偶liwia膰 na postawy moralne pracodawc贸w, jak i
pracownik贸w. Tylko we wzajemnym wsp贸艂dzia艂aniu istnieje miejsce na
sprawiedliwo艣膰 i mi艂o艣膰 mi艂osiern膮....."


Niczego zaskakuj膮cego tu nie znalaz艂em i nie widz臋 tutaj sprzeczno艣ci miedzy JKM a JPII. Na si艂臋 szukasz usprawiedliwienia swojej chorej ideologii.

--
niebieski

Data: 2015-04-28 09:48:00
Autor: Roman Rumian
Jan Pawe艂 II albo Korwin - wyb贸r nale 偶y do ciebie
Panie "niebieski",

"zdumiony" nie rozumie jednej podstawowej sprawy, czyli solidarno艣ci spo艂ecznej w wersji chrze艣cija艅skiej i lewicowej.
W wersji chrze艣cija艅skiej jest ona DOBROWOLNA i INDYWIDUALNA, a w wersji lewicowej, jak膮 "zdumiony" forsuje powy偶ej jest PRZYMUSOWA i ZBIOROWA, obs艂ugiwana przez urz臋dnik贸w, kt贸rzy z regu艂y "maj膮 serca po lewej stronie" i musz膮 "godnie 偶y膰", skoro ju偶 tak humanistycznym dzie艂em si臋 zajmuj膮.

Uk艂ony

Roman Rumian

W dniu 2015-04-28 o 08:11, niebieski pisze:
On 27.04.2015 21:40, zdumiony wrote:
http://www.centrumjp2.pl/wikijp2/index.php?title=Pracodawca

"Papie偶 Jan Pawe艂 II naucza, 偶e prawo do pracy jest dzisiaj swoistym
gwarantem godno艣ci cz艂owieka, bez kt贸rej nie m贸g艂by si臋 on realizowa膰
ani w wymiarze osobowym, ani w wymiarze spo艂ecznym. Wzywa do tworzenia
takich warunk贸w na rynku pracy, przez kt贸re ludzie pracy mog膮 si臋 w
pe艂ni realizowa膰 i czynnie uczestniczy膰 w 偶yciu swoich spo艂eczno艣ci [6].
Dokonuj膮c analizy zale偶no艣ci spo艂ecznych i wzywaj膮c wszystkie podmioty
偶ycia do wsp贸艂dzia艂ania w sprawiedliwym dost臋pie do dobra wsp贸lnego,
podkre艣la wa偶no艣膰 relacji pracownik 鈥 pracodawca. Nawi膮zuj膮c do
wielkiego poprzednika 鈥 Leona XIII, przypomina, 偶e przedsi臋biorstwo
winno stanowi膰 wsp贸lnot臋 os贸b, kt贸re odkrywaj膮 swoje potrzeby i wsp贸lnym
wysi艂kiem je zaspokajaj膮. Wzrastaj膮ce w艣r贸d wsp贸艂czesnego 艣wiata pracy
bezrobocie powinno uwra偶liwia膰 na postawy moralne pracodawc贸w, jak i
pracownik贸w. Tylko we wzajemnym wsp贸艂dzia艂aniu istnieje miejsce na
sprawiedliwo艣膰 i mi艂o艣膰 mi艂osiern膮....."


Niczego zaskakuj膮cego tu nie znalaz艂em i nie widz臋 tutaj sprzeczno艣ci
miedzy JKM a JPII. Na si艂臋 szukasz usprawiedliwienia swojej chorej
ideologii.


Data: 2015-04-28 01:10:13
Autor: szklanynocnik
Jan Pawe II albo Korwin - wyb髍 nale縴 do ciebie
u縴tkownik Roman Rumian napisa:

"zdumiony" nie rozumie jednej podstawowej sprawy, czyli solidarno禼i spo砮cznej w wersji chrze禼ija駍kiej i lewicowej.
W wersji chrze禼ija駍kiej jest ona DOBROWOLNA i INDYWIDUALNA, a w wersji lewicowej, jak "zdumiony" forsuje powy縠j jest PRZYMUSOWA i ZBIOROWA,

A nad tym wszystkim jest w砤禼iciel, w jednym jak i drugim modelu.

W pierwszym modelu w砤禼iciel mo縠 p砤ci podatki w PL lub Luksemburgu.

Data: 2015-04-28 10:44:17
Autor: Joschi
Jan Pawe艂 II albo Korwin - wyb贸r nale偶y do ciebie
"Roman Rumian" <rumian_usun_to@agh.edu.pl> schrieb im Newsbeitrag news:mhndvf$gls$1news.agh.edu.pl...
Panie "niebieski",

"zdumiony" nie rozumie jednej podstawowej sprawy, czyli solidarno艣ci spo艂ecznej w wersji chrze艣cija艅skiej i lewicowej.
W wersji chrze艣cija艅skiej jest ona DOBROWOLNA i INDYWIDUALNA, a w wersji lewicowej, jak膮 "zdumiony" forsuje powy偶ej jest PRZYMUSOWA i ZBIOROWA, obs艂ugiwana przez urz臋dnik贸w, kt贸rzy z regu艂y "maj膮 serca po lewej stronie" i musz膮 "godnie 偶y膰", skoro ju偶 tak humanistycznym dzie艂em si臋 zajmuj膮.

Uk艂ony

Roman Rumian

Nie ma lewicowej solidarno艣ci obs艂ugiwanej przez urz臋dnik贸w. Gdyby taka by艂a, Polska b艂aby wolnym krajem i op艂ywaj膮cym w dobrobyt... Mamy pa艅stwo mafijne urz臋dnicze, antylewicowo艣膰...

Data: 2015-04-28 11:20:34
Autor: zdumiony
Jan Pawe艂 II albo Korwin - wyb贸r nale 偶y do ciebie
W dniu 2015-04-28 o 09:48, Roman Rumian pisze:
"zdumiony" nie rozumie jednej podstawowej sprawy, czyli solidarno艣ci
spo艂ecznej w wersji chrze艣cija艅skiej i lewicowej.
W wersji chrze艣cija艅skiej jest ona DOBROWOLNA i INDYWIDUALNA, a w wersji
> ....bleee wolnosciowy be艂kot

Inaczej m贸wi膮c:
"Ko艣ci贸艂 nie mo偶e nam narzuca膰 systemu ekonomicznego; system ten to dzie艂a Wielkich Ekonomist贸w Szko艂y Austriackiej. Ko艣ci贸艂 niech lepiej zajmie si臋 偶ycie wewn臋trznym. Do krucht!"
Tymczasem Ko艣ci贸艂 opowiada艂 si臋 stanowczo przeciw lichwie.
Wy m贸wicie: chodzi o to by powiedzie膰 lichwiarzowi 偶e lichwa jest niemoralna, ale prawnie tego nie zabronimy. Jeste艣cie band膮 zak艂ama艅c贸w!

Data: 2015-04-28 12:32:41
Autor: niebieski
Jan Pawe艂 II albo Korwin - wyb贸r nale 偶y do ciebie
On 28.04.2015 11:20, zdumiony wrote:
W dniu 2015-04-28 o 09:48, Roman Rumian pisze:
"zdumiony" nie rozumie jednej podstawowej sprawy, czyli solidarno艣ci
spo艂ecznej w wersji chrze艣cija艅skiej i lewicowej.
W wersji chrze艣cija艅skiej jest ona DOBROWOLNA i INDYWIDUALNA, a w wersji
 > ....bleee wolnosciowy be艂kot

Inaczej m贸wi膮c:
"Ko艣ci贸艂 nie mo偶e nam narzuca膰 systemu ekonomicznego; system ten to
dzie艂a Wielkich Ekonomist贸w Szko艂y Austriackiej. Ko艣ci贸艂 niech lepiej
zajmie si臋 偶ycie wewn臋trznym. Do krucht!"
Tymczasem Ko艣ci贸艂 opowiada艂 si臋 stanowczo przeciw lichwie.
Wy m贸wicie: chodzi o to by powiedzie膰 lichwiarzowi 偶e lichwa jest
niemoralna, ale prawnie tego nie zabronimy. Jeste艣cie band膮 zak艂ama艅c贸w!


To "inaczej m贸wi膮c", to znowu twoje urojenia. Je艣li Ko艣ci贸艂 opowiada si臋 np. przeciw lichwie, to obowi膮zkiem ka偶dego katolika jest nie bra膰 w tym udzia艂u. To nie oznacza jednak, tak jak ty to pojmujesz, 偶e ko艣ci贸艂 ka偶e egzekwowa膰 to pa艅stwu! To jest apel skierowany do wierz膮cych, a czy pos艂uchaj膮, czy nie to _ICH JEDNOSTKOWE DECYZJE_, z kt贸rych b臋d膮 ew. rozliczeni na s膮dzie ostatecznym. JPII nie m贸wi: "stw贸rzcie kolektywny system, kt贸ry zmusi wszystkich do mi艂o艣ci bli藕niego", lecz "kochaj bli藕niego, jak siebie samego".
Nie stawiaj wi臋c JPII w opozycji do JKM, bo oni m贸wi膮 to samo, tylko mo偶e z nieco innej strony.

--
niebieski

Data: 2015-04-28 12:46:10
Autor: zdumiony
Jan Pawe艂 II albo Korwin - wyb贸r nale 偶y do ciebie
W dniu 2015-04-28 o 12:32, niebieski pisze:
Nie stawiaj wi臋c JPII w opozycji do JKM, bo oni m贸wi膮 to samo, tylko
mo偶e z nieco innej strony.

Nie, dla ciebie bo偶kiem jest JKM

Data: 2015-04-28 13:11:16
Autor: niebieski
Jan Pawe艂 II albo Korwin - wyb贸r nale 偶y do ciebie
On 28.04.2015 12:46, zdumiony wrote:
W dniu 2015-04-28 o 12:32, niebieski pisze:
Nie stawiaj wi臋c JPII w opozycji do JKM, bo oni m贸wi膮 to samo, tylko
mo偶e z nieco innej strony.

Nie, dla ciebie bo偶kiem jest JKM



Nie, nie jest dla mnie 偶adnym bo偶kiem. Jest wolno艣ciowcem i od wielu lat ci臋偶ko pracuje, aby te idee rozpropagowa膰. Za to go szanuj臋, i tyle.
Widz臋 te偶 jego wady i wcale nie mam zamiaru ich przejmowa膰.

A ty, jak zwykle, jak ci wytkn膮艂em b艂臋dy w rozumowaniu, zamiast si臋 logicznie do tego odnie艣膰, uciekasz si臋 do tanich sztuczek i wyszydzasz mnie.

--
niebieski

Data: 2015-04-28 12:51:31
Autor: zdumiony
Jan Pawe艂 II albo Korwin - wyb贸r nale 偶y do ciebie
W dniu 2015-04-28 o 12:32, niebieski pisze:
pos艂uchaj膮, czy nie to _ICH JEDNOSTKOWE DECYZJE_, z kt贸rych b臋d膮 ew.

Pewnie, znie艣my karanie za kradzie偶 i morderstwo. Przecie偶 to moja jednostkowa decyzja aby nie kra艣膰 i nie mordowa膰, a B贸g nie m贸wi艂 "zr贸bcie pa艅stwo bez kradzie偶y i morderstwa"
Kiedy z was wreszcie oczadzenie minie?

Data: 2015-04-28 13:20:45
Autor: niebieski
Jan Pawe艂 II albo Korwin - wyb贸r nale 偶y do ciebie
On 28.04.2015 12:51, zdumiony wrote:
W dniu 2015-04-28 o 12:32, niebieski pisze:
pos艂uchaj膮, czy nie to _ICH JEDNOSTKOWE DECYZJE_, z kt贸rych b臋d膮 ew.

Pewnie, znie艣my karanie za kradzie偶 i morderstwo. Przecie偶 to moja
jednostkowa decyzja aby nie kra艣膰 i nie mordowa膰,

Ale robi膮c te rzeczy 艂amiesz wolno艣膰 innych. W naszym 艣wiecie to niedopuszczalne.

  a B贸g nie m贸wi艂
"zr贸bcie pa艅stwo bez kradzie偶y i morderstwa"

M贸wi艂: TY nie kradnij, TY nie zabijaj.

Kiedy z was wreszcie oczadzenie minie?

Tania demagogia.
Jest prawo i do jego egzekwowania powo艂ali艣my sobie pa艅stwo. Ty chcesz prawa, kt贸re ma zapewni膰 wszystkim utopijn膮 szcze艣liwo艣膰 przez ca艂e 偶ycie, my tzn. wolnosciowcy chcemy prawnie tylko poskromi膰 agresj臋 jednych wobec drugich. To, 偶e ci臋 nie kocham ma si臋 dla mnie sko艅czy膰 opresj膮 pa艅stwa na 偶膮danie ko艣cio艂a?

--
niebieski

Data: 2015-04-28 13:39:30
Autor: zdumiony
Jan Pawe艂 II albo Korwin - wyb贸r nale 偶y do ciebie
W dniu 2015-04-28 o 13:20, niebieski pisze:
M贸wi艂: TY nie kradnij, TY nie zabijaj.

Ty nie wykorzystuj bli藕nich lichw膮

偶ycie, my tzn. wolnosciowcy chcemy prawnie tylko poskromi膰 agresj臋

Ja chc臋 poskromi膰 agresj臋: lichw臋 i handel narkotykami

Data: 2015-04-28 17:19:44
Autor: niebieski
Jan Pawe艂 II albo Korwin - wyb贸r nale 偶y do ciebie
On 28.04.2015 13:39, zdumiony wrote:
W dniu 2015-04-28 o 13:20, niebieski pisze:
M贸wi艂: TY nie kradnij, TY nie zabijaj.

Ty nie wykorzystuj bli藕nich lichw膮

偶ycie, my tzn. wolnosciowcy chcemy prawnie tylko poskromi膰 agresj臋

Ja chc臋 poskromi膰 agresj臋: lichw臋 i handel narkotykami

Nie uszcz臋艣liwiaj ludzi na si艂臋. Sam mo偶e staniesz kiedy艣 w sytuacji, 偶e ta lichwa b臋dzie dla ciebie jedynym ratunkiem.
Jak ju偶 za艂atwicie narkotyki, to co dalej? Bo wiem, 偶e si臋 nie zatrzymacie, zbyt wielu b臋dzie z tej walki 偶y艂o.

--
niebieski

Data: 2015-04-28 16:28:00
Autor: andal
Jan Pawe!牚+)獠<巛&呸冠曕E do ciebie
On Tue, 28 Apr 2015 17:19:44 +0200, niebieski wrote:

On 28.04.2015 13:39, zdumiony wrote:
W dniu 2015-04-28 o 13:20, niebieski pisze:
M贸wi艂: TY nie kradnij, TY nie zabijaj.

Ty nie wykorzystuj bli藕nich lichw膮

偶ycie, my tzn. wolnosciowcy chcemy prawnie tylko poskromi膰 agresj臋

Ja chc臋 poskromi膰 agresj臋: lichw臋 i handel narkotykami

Nie uszcz臋艣liwiaj ludzi na si艂臋. Sam mo偶e staniesz kiedy艣 w sytuacji, 偶e
ta lichwa b臋dzie dla ciebie jedynym ratunkiem.
Jak ju偶 za艂atwicie narkotyki, to co dalej? Bo wiem, 偶e si臋 nie
zatrzymacie, zbyt wielu b臋dzie z tej walki 偶y艂o.

http://michaeljournal.org/wyspa.htm

Data: 2015-04-28 18:43:29
Autor: zdumiony
Jan Pawe艂 II albo Korwin - wyb贸r nale 偶y do ciebie
W dniu 2015-04-28 o 17:19, niebieski pisze:
Nie uszcz臋艣liwiaj ludzi na si艂臋. Sam mo偶e staniesz kiedy艣 w sytuacji, 偶e
ta lichwa b臋dzie dla ciebie jedynym ratunkiem.

W korwinizmie na pewno

Data: 2015-04-28 12:22:52
Autor: niebieski
Jan Pawe艂 II albo Korwin - wyb贸r nale 偶y do ciebie
On 27.04.2015 21:40, zdumiony wrote:
http://www.centrumjp2.pl/wikijp2/index.php?title=Pracodawca

"Papie偶 Jan Pawe艂 II naucza, 偶e prawo do pracy jest dzisiaj swoistym
gwarantem godno艣ci cz艂owieka, bez kt贸rej nie m贸g艂by si臋 on realizowa膰
ani w wymiarze osobowym, ani w wymiarze spo艂ecznym. Wzywa do tworzenia
takich warunk贸w na rynku pracy, przez kt贸re ludzie pracy mog膮 si臋 w
pe艂ni realizowa膰 i czynnie uczestniczy膰 w 偶yciu swoich spo艂eczno艣ci [6].
Dokonuj膮c analizy zale偶no艣ci spo艂ecznych i wzywaj膮c wszystkie podmioty
偶ycia do wsp贸艂dzia艂ania w sprawiedliwym dost臋pie do dobra wsp贸lnego,
podkre艣la wa偶no艣膰 relacji pracownik 鈥 pracodawca. Nawi膮zuj膮c do
wielkiego poprzednika 鈥 Leona XIII, przypomina, 偶e przedsi臋biorstwo
winno stanowi膰 wsp贸lnot臋 os贸b, kt贸re odkrywaj膮 swoje potrzeby i wsp贸lnym
wysi艂kiem je zaspokajaj膮. Wzrastaj膮ce w艣r贸d wsp贸艂czesnego 艣wiata pracy
bezrobocie powinno uwra偶liwia膰 na postawy moralne pracodawc贸w, jak i
pracownik贸w. Tylko we wzajemnym wsp贸艂dzia艂aniu istnieje miejsce na
sprawiedliwo艣膰 i mi艂o艣膰 mi艂osiern膮....."

Ju偶 mu to ju偶 kiedy艣 m贸wi艂em, ale do zdumionego nic nie dociera. T艂umaczy艂em, 偶e nie pami臋tam z lekcji religii, 偶eby B贸g daj膮c nam wolno艣膰 wyboru, m贸wi艂 co艣 o stoj膮cym za tym kolektywie bior膮cym za te decyzje odpowiedzialno艣膰.

--
niebieski

Data: 2015-04-28 12:39:20
Autor: aja
Jan Pawe艂 II albo Korwin - wyb贸r nale 偶y do ciebie
W dniu 2015-04-28 o 12:22, niebieski pisze:

T艂umaczy艂em, 偶e nie pami臋tam z lekcji religii, 偶eby B贸g daj膮c nam
wolno艣膰 wyboru, m贸wi艂 co艣 o stoj膮cym za tym kolektywie bior膮cym za te
decyzje odpowiedzialno艣膰.

Ha, ha, ha... ty my艣lisz o Bogu tylko w kategoriach
zas艂yszanych na lekcjach religii ? Przecie偶 to brednie
o bogu wymy艣lonym na u偶ytek tych偶e g艂osz膮cych.
Prawdziwego Boga, bezreligijnego, do tego nie mieszajcie!
--
aja

Data: 2015-04-28 13:03:47
Autor: aja
Jan Pawe艂 II albo Korwin - wyb贸r nale 偶y do ciebie
W dniu 2015-04-27 o 21:40, zdumiony pisze:
http://www.centrumjp2.pl/wikijp2/index.php?title=Pracodawca

"Papie偶 Jan Pawe艂 II naucza, 偶e prawo do pracy jest dzisiaj swoistym
gwarantem godno艣ci cz艂owieka, bez kt贸rej nie m贸g艂by si臋 on realizowa膰
ani w wymiarze osobowym, ani w wymiarze spo艂ecznym.

A sam, b臋d膮c papie偶em by艂 pracodawc膮 czy u kogo艣 pracowa艂 ?

Wzywa do tworzenia
takich warunk贸w na rynku pracy, przez kt贸re ludzie pracy mog膮 si臋 w
pe艂ni realizowa膰 i czynnie uczestniczy膰 w 偶yciu swoich spo艂eczno艣ci [6].

A kard.Marcinkus to czyim by艂 pracownikiem i jak si臋 realizowa艂 ?

http://antykapitalista19171959.salon24.pl/84887,zbrodnie-paula-marcinkusa

Dokonuj膮c analizy zale偶no艣ci spo艂ecznych i wzywaj膮c wszystkie podmioty
偶ycia do wsp贸艂dzia艂ania w sprawiedliwym dost臋pie do dobra wsp贸lnego,
podkre艣la wa偶no艣膰 relacji pracownik 鈥 pracodawca.

Sporo mo偶na by znale藕膰 przyk艂ad贸w, 偶e wiele 'wzywa艂' ale sam
si臋 do tego nie stosowa艂...


Nawi膮zuj膮c do
wielkiego poprzednika 鈥 Leona XIII, przypomina, 偶e przedsi臋biorstwo
winno stanowi膰 wsp贸lnot臋 os贸b, kt贸re odkrywaj膮 swoje potrzeby i wsp贸lnym
wysi艂kiem je zaspokajaj膮.

Ale w przedsi臋biorstwie KK tak nie jest. Tego rodzaju
pouczenia to zwyk艂e, bezwarto艣ciowe po艂ajanki dla
otumanionych i wskaz贸wki dla funkcyjnych cynik贸w.

Wzrastaj膮ce w艣r贸d wsp贸艂czesnego 艣wiata pracy
bezrobocie powinno uwra偶liwia膰 na postawy moralne pracodawc贸w, jak i
pracownik贸w. Tylko we wzajemnym wsp贸艂dzia艂aniu istnieje miejsce na
sprawiedliwo艣膰 i mi艂o艣膰 mi艂osiern膮....."

Powinno to, powinno tamto... jak koncert 偶ycze艅 dla wtajemniczonych.

--
aja

Data: 2015-04-28 15:38:24
Autor: Andrzej Lawa
tyfus albo cholera? dzi臋kuj臋, wol臋 zdrowie. ..
 

Jan Pawe艂 II albo Korwin - wyb贸r nale偶y do ciebie

Nowy film z video.banzaj.pl wi阠ej »
Redmi 9A - recenzja bud縠towego smartfona