Jan Paweł II powiedział: Brońcie krzyża......

Data: 2010-07-12 14:13:35
Autor: Charlie delta
Jan Paweł II powiedział: Brońcie krzyża......
"Brońcie krzyża, nie pozwólcie, aby Imię Boże było obrażane w waszych
sercach, w życiu rodzinnym czy społecznym. Dziękujmy Bożej Opatrzno¶ci
za to, że krzyż powrócił do szkół, urzędów publicznych i szpitali.
Niech on tam pozostanie! Niech przypomina o naszej chrze¶cijańskiej
godno¶ci i narodowej tożsamo¶ci, o tym, kim jeste¶my i dok±d
zmierzamy, i gdzie s± nasze korzenie. Niech przypomina nam o miło¶ci
Boga do człowieka, która w krzyżu znalazła swój najgłębszy wyraz."

Data: 2010-07-12 23:46:39
Autor: Chlorek potasu

"Charlie delta" <charlie.delta.trader@gmail.com> wrote in message news:48ebfbe7-80f0-4a7c-846e-116fed2f46bbr27g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

Pytanie z innej beczki, dlaczego przestępcy tacy jak Wojtyła nie zostali skazani na pozbawienie wolno¶ci, nie rozpoczęto nawet procesu. A wiele zarzutów się znajdzie:

1. Wyłudzanie pieniędzy od podatników polskich na utrzymywanie sekty i transfer finansów do obcego kraju (Watykanu)
2. Ukrywanie przestępstw swoich pracowników
3. Defraudacja pieniędzy sponsorów (nagminne postępowanie Teresy z Kalkuty)

Co gorsze żaden przestępca o tak dużym wpływie organizacji przestępczej nie został os±dzony, Hitler popełnił samobójstwo, Stalina chroniło własne państwo a nasz wspaniały polski przestępca nie zd±żył stan±ć przez s±dem.

--
Franc

Data: 2010-07-12 23:57:51
Autor: marfi
Jan Paweł II powiedział: Brońcie krzyża......
Użytkownik "Chlorek potasu" <33sas1@3cd2ss.com> napisał w wiadomo¶ci news:i1g2g4$5cq$1news.onet.pl...

  Widzę, że atak pojebów na grupę się wzmaga :)

--
marfi

Data: 2010-07-13 00:36:35
Autor: SlawcioD
marfi pisze:
Użytkownik "Chlorek potasu" <33sas1@3cd2ss.com> napisał w wiadomo¶ci

 Widzę, że atak pojebów na grupę się wzmaga :)

pogoda sprzyja temu zjawisku ;)

pozdrawiam
SlawcioD

Data: 2010-07-13 00:35:14
Autor: Charlie delta
On 12 Lip, 23:46, "Chlorek potasu" <33s...@3cd2ss.com> wrote:
"Charlie delta" <charlie.delta.tra...@gmail.com> wrote in message

> [...]

został os±dzony, Hitler popełnił samobójstwo, Stalina chroniło własne
państwo a nasz wspaniały polski przestępca nie zd±żył stan±ć przez s±dem.

bohaterze

jeżeli opatrzno¶ć będzie dla ciebie łaskawa, pozwoli ci wrócić do
krzyża

i to bedzie wielka łaska

Data: 2010-07-13 00:19:11
Autor: Andrzej Adam Filip
Charlie Delta: Jan Paweł II nie powiedział nic o wpływie krzyża na WIG20
Charlie delta <charlie.delta.trader@gmail.com> pisze:
"Brońcie krzyża, nie pozwólcie, aby Imię Boże było obrażane w waszych
sercach, w życiu rodzinnym czy społecznym. Dziękujmy Bożej Opatrzności
za to, że krzyż powrócił do szkół, urzędów publicznych i szpitali.
Niech on tam pozostanie! Niech przypomina o naszej chrześcijańskiej
godności i narodowej tożsamości, o tym, kim jesteśmy i dokąd
zmierzamy, i gdzie są nasze korzenie. Niech przypomina nam o miłości
Boga do człowieka, która w krzyżu znalazła swój najgłębszy wyraz."

O ile wzrośnie WIG20 jak się wstawi do budynku giełdy:
a) dziesięciometrowy krzyż łaciński
b) krzyĹĽ grecki
c) półksiężyc muzułmański/muzułmańską salę modlitewną

Szczególnie interesowałby mnie wynik operacji "c".

--
Andrzej Adam Filip : Twoje pieniÄ…dze. Twoje ryzyko. TwĂłj zysk *albo* strata.
Czym budzi siÄ™ szacunek? WĹ‚adzÄ…? - Nie! SĹ‚owami.

Data: 2010-07-13 00:45:32
Autor: Joachim
Andrzej Adam Filip pisze:
[...]

A moĹĽe:

d) GwiazdÄ™ Dawida?

J.

Data: 2010-07-13 08:48:25
Autor: mwojc
Dnia 13-07-2010 o 00:19:11 Andrzej Adam Filip <anfi@xl.wp.pl> napisał(a):

[...]

ObowiÄ…zkowy krzyĹĽ na piersi kaĹĽdego maklera pod karÄ… grzywny! A co!

Pzdr,
--
Marek

Data: 2010-07-13 07:11:49
Autor: Ritchie
Charlie Delta: Jan Paweł II nie powiedział nic o wpływie krzyża na WIG20
e by=C5=82o obra=C5=BCane w waszych
=99d=C3=B3w publicznych i szpitali.
j najg=C5=82=C4=99bszy wyraz."

Charlie, 'krzyz' jest tu pewna metafora i nie chodzi tu do konca o dwie deski zbite gwozdziem. A tak w ogole, to gdzie jest nadzor budowlany? Krzyz zostal postawiony bez wymaganego zgloszenia, wiec powinien zostac rozebrany zgodnie z prawem Chyba, ze robimy precedens i kazda samowola budowlana moze byc zalegalizowana poprzez umieszczenie krzyza np. na dachu ;) --

Jan Paweł II powiedział: Brońcie krzyża......