Jan Pietrzak miażdży Koalicję Europejską: "Oni reprezentują niemieckie interesy"

Data: 2019-03-28 12:39:10
Autor: u2
Jan Pietrzak miażdży Koalicję Europejską: "Oni reprezentują niemieckie interesy"
https://wpolityce.pl/polityka/440011-pietrzak-miazdzy-ke-reprezentuja-niemieckie-interesy

Jan Pietrzak miażdży Koalicję Europejską: "Oni reprezentują niemieckie interesy. Przecież to jest wyraźne!". WIDEO

opublikowano: wczoraj ? aktualizacja: wczoraj

     Musimy wysłać dobrą, silną ekipę mądrych ludzi, dzielnych Polaków

- mówił Jan Pietrzak w programie ,,Minęła dwudziesta" na antenie TVP Info, komentując zbliżające się wybory do Parlamentu Europejskiego.

Znany satyryk ocenił działania ,,totalnej opozycji" i tzw. Koalicji Europejskiej, która stara się pokonać Prawo i Sprawiedliwość. Pietrzak nie szczędził mocnych słów.

     Oni reprezentują niemieckie interesy. Przecież to jest wyraźne! Oni idą szlakiem Tuska i Grasia

-- powiedział.

Gdy prowadzący program stwierdził, że to politycy wybierani w Polsce, Pietrzak odpowiedział:

     Na tym polega ta zmyłka. Wybieramy w Polsce ludzi, którzy potem służą niemieckim interesom.

Mówił też o tym, kto powinien reprezentować Polskę w Brukseli i Strasburgu.

     Musimy wysłać dobrą, silną ekipę mądrych ludzi, dzielnych Polaków, by pilnować tego, żeby UE nie przekształciła się w Rzeszę Niemiecką. Z Rzeszą Niemiecką mamy złe doświadczenia. Polacy wstępowali do Unii, a nie do Rzeszy Niemieckiej

https://twitter.com/TOPTVPINFO/status/1111000817744654336

-- mówił.

     Niemcy są jednym z krajów w Unii. Mają równe prawa, tak jak wszyscy. I tego musimy pilnować

-- dodał.

https://twitter.com/TOPTVPINFO/status/1111000817744654336

TOP TVP INFO
? @TOPTVPINFO

J. #Pietrzak: Platforma reprezentuje niemieckie interesy - to jest wyraźne; oni idą szlakiem Tuska i Grasia.
..@michalrachon: Oni są wybierani w Polsce, to są polscy politycy.
J. Pietrzak: Na tym polega ta zmyłka; wybieramy w Polsce ludzi, którzy potem służą niemieckim interesom.

--
George Orwell :

Data: 2019-03-28 04:46:43
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 28 marca 2019 12:39:16 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
https://wpolityce.pl/polityka/440011-pietrzak-miazdzy-ke-reprezentuja-niemieckie-interesy

Jan Pietrzak miażdży Koalicję Europejską: "Oni reprezentują niemieckie interesy. Przecież to jest wyraźne!". WIDEO

Czy towarzysz satyryk Pietrzak dostał już ten darmowy lokal w stolicy?

--
Bruno

Data: 2019-03-28 14:44:04
Autor: u2
W dniu 28.03.2019 o 12:46, Br Br pisze:
[...]

sądzisz kupa, że jak Żebrowski chodzi na żebry do Trzaskowskiego, aby mieć teatr na 6 pięterku PKiN im. Stalina ?:)))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-03-28 07:23:41
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 28 marca 2019 14:44:05 UTC+1 użytkownik u2 napisał:

> Czy towarzysz satyryk Pietrzak dostał już ten darmowy lokal w stolicy?
> sądzisz kupa, że jak Żebrowski chodzi na żebry do Trzaskowskiego, aby mieć teatr na 6 pięterku PKiN im. Stalina ?:)))))))))

Pietrzak też mógł dostać od miasta lokal ze zniżką z tytułu działalności kulturalnej. Nie chciał. On musi mieć ZA DARMO, BO MU SIĘ NALEŻY. A prawda jest taka, ze nie utrzymałby lokalu, bo nawet pies z kulawą nogą na jego występy nie przychodzi.

--
Bruno

Data: 2019-03-28 15:30:38
Autor: u2
W dniu 28.03.2019 o 15:23, Br Br pisze:
[...]

ściemniasz kupa, od wielu lat HGW uniemożliwiała mu występy w stolicy, i ty kupa powinieneś o tym dobrze wiedzieć:)))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-03-28 07:53:52
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 28 marca 2019 15:31:19 UTC+1 użytkownik u2 napisał:

> [...]

ściemniasz kupa, od wielu lat HGW uniemożliwiała mu występy w stolicy, i ty kupa powinieneś o tym dobrze wiedzieć:)))))))

Przecież debilu Pietrzak cały czas występował w stolicy.. W Cafe Mozaika przy ul. Puławskiej 53. Od 2012 do 2016. I tak długo z nim wytrzymali.
Jego żale były zawsze o DARMOWY lokal, darmowy gdyż dobrze wiedział że komercyjnego (nawet ze zniżką) nie utrzyma.

--
Bruno

Data: 2019-03-28 16:07:16
Autor: u2
W dniu 28.03.2019 o 15:53, Br Br pisze:
[...]

ty kupa widzę, że nadal udajesz durnia, widać tak ciebie kupa wyszkolili w STASI:))))))))))

http://janpietrzak.pl/news/34/48/Tulaczka-pana-Janka-Anny-Karoliny-Piekarskiej-Rzeczpospolita-5-wrzesnia-2008r

Po 13 grudnia kabaret ,,Pod Egidą" formalnie przestał istnieć. Jednak po powrocie J. Pietrzaka zorganizowano tzw. Teatr Domowy; ,,spektakle" były występami dawanymi w prywatnych mieszkaniach, przy niemal doraźnie zebranej widowni.

Egida odrodziła się dopiero w 1983 r., na bazie programu ,,Panowie F-P" z udziałem Pietrzaka i Fronczewskiego; wystawianym w kawiarni Domu Mody Polskiej ,,Ewa" przy ul. M. Konopnickiej 16 w Warszawie. Służba Bezpieczeństwa kontrolowała tu Egidę od samego początku. Z przedstawień sporządzano szczegółowe notatki; w 1985 r. powstała nawet szczegółowa analiza w oparciu o stenogram programu. Być może to właśnie ten dokument stał się przyczyną kolejnego nagłego wymówienia lokalu. W tym samym roku zakończono sprawę ,,Tercet".

Prawie zawsze faktyczną przyczyną rozstrzygnięć lokalowych była sprawa wymykających się cenzurze treści programów kabaretowych. Warto dodać, że tułaczka Pana Janka trwa do dnia dzisiejszego, a Kabaret ,,Pod Egidą" nadal nie uzyskał swojego miejsca w Warszawie.

[...]

--
George Orwell :

Data: 2019-03-28 08:19:14
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 28 marca 2019 16:08:04 UTC+1 użytkownik u2 napisał:

> [...]

ty kupa widzę, że nadal udajesz durnia, widać tak ciebie kupa wyszkolili w STASI:))))))))))

"Kabaret pod Egidą od dziś w Cafe Mozaika na Mokotowie
Wysłane przez Marcin Gugulski w 11-10-2012 [08:02]
15, 22 i 22 listopada (czwartki) o godz. 19:30
(na październik wszystkie bilety już wyprzedane)
W Cafe Mozaika przy ul. Puławskiej 53 w Warszawie"

https://naszeblogi.pl/32891-kabaret-pod-egida-od-dzis-w-cafe-mozaika-na-mokotowie

Trzeba było chodzić na występy Pietrzaka, to grałby do dziś. A teraz Przeproś i Sp...

--
Bruno

Data: 2019-03-28 16:28:14
Autor: u2
[...]

ty kupa idziesz w zaparte, wcześniej piszesz że na Pietrzaka nikt nie chodzi, a tutaj psikus, bilety wysprzedane, na dobry kabaret kupa bilety zawsze będą wysprzedane, choćbyś się zesrał pod schodami kabaretu, a tutaj chodzi o stałą siedzibę kabaretu, Żebrowski wyżebrał, dla Pietrzaka nie ma miejsca za rządów HGW (tej od dzikiej reprywatyzacji) i Trzaskowskiego, synalka funkcjuszki SB:)))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-03-28 08:51:36
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 28 marca 2019 16:28:17 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
> [...]

ty kupa idziesz w zaparte, wcześniej piszesz że na Pietrzaka nikt nie chodzi, a tutaj psikus, bilety wysprzedane, na dobry kabaret kupa bilety zawsze będą wysprzedane, choćbyś się zesrał pod schodami kabaretu, a tutaj chodzi o stałą siedzibę kabaretu,
I takę kurę znoszącą złote jajka wyrzucili z lokalu w 2016? Kabaret sam nie potrafi się utrzymać?
Jakoś się nie dziwię: https://www.youtube.com/watch?v=Kj0Xtb6uRKI

Żebrowski wyżebrał, dla Pietrzaka nie ma miejsca za rządów HGW (tej od dzikiej reprywatyzacji) i Trzaskowskiego, synalka funkcjuszki SB:)))))))))))

Żebrowski wynajął salę. Pietrzaka przy powyższej frekwencji na to nie stać. Od bidy zapełni niedużą kafejkę i to szczyt jego możliwości. Dlatego żebrze o darmowy lokal. Po wywaleniu z Cafe Mozaika Pietrzak odgrażał się, że wyjedzie na stałe do Las Vegas. Szkoda, ze nie spełnił tych gróźb.

--
Bruno

Data: 2019-03-28 16:58:15
Autor: u2
W dniu 28.03.2019 o 16:51, Br Br pisze:
[...]

ta, Żebrowski dostał lokal, bo kumpel synalka funkcjuszki SB Trzaskowskiego, nie każdy jest naiwny i tobie bezgranicznie ufa kupa, bo piszesz po polsku, choć jesteś sympatykiem NSDAP:)

a Pietrzaka, od dawna sekujecie, bo patriota:))))

--
George Orwell :

Data: 2019-03-28 09:09:50
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 28 marca 2019 16:59:01 UTC+1 użytkownik u2 napisał:

> [...]

ta, Żebrowski dostał lokal, bo kumpel synalka funkcjuszki SB Trzaskowskiego, nie każdy jest naiwny i tobie bezgranicznie ufa kupa, bo piszesz po polsku, choć jesteś sympatykiem NSDAP:)

Żebrowski wynajął lokal i za niego płaci. Dla towarzysza Pietrzaka to rzezc nie do osiągnięcia.

a Pietrzaka, od dawna sekujecie, bo patriota:))))

To go nie sekujcie, tylko chodźcie na jego przedstawienia. Po prostu kupujcie bilety.

--
Bruno

Data: 2019-03-28 17:32:38
Autor: u2
W dniu 28.03.2019 o 17:09, Br Br pisze:
Żebrowski wynajął lokal i za niego płaci. Dla towarzysza Pietrzaka to rzezc nie do osiągnięcia.

zazdrościsz kupa:))))))))))))))))

a Pietrzaka, od dawna sekujecie, bo patriota:))))

To go nie sekujcie, tylko chodźcie na jego przedstawienia. Po prostu kupujcie bilety.

ale ale hitlerowcu, w stolicy Bolanda to niemożliwe, bo go ubeckie wypierdki sekujecie:))))))))))))))
--
George Orwell :

Data: 2019-03-28 09:50:18
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 28 marca 2019 17:32:40 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
W dniu 28.03.2019 o 17:09, Br Br pisze:
> Żebrowski wynajął lokal i za niego płaci. Dla towarzysza Pietrzaka to rzezc nie do osiągnięcia.

zazdrościsz kupa:))))))))))))))))

Niby komu? Bezdomnemu Pietrzakowi?

> To go nie sekujcie, tylko chodźcie na jego przedstawienia. Po prostu kupujcie bilety.

ale ale hitlerowcu, w stolicy Bolanda to niemożliwe, bo go ubeckie wypierdki sekujecie:))))))))))))))

Mówisz, że pisiory to ubeckie wypierdki? Hmmm... To wiele tłumaczy. BTW Znów przegapiłeś występ Pietrzaka. I to w  Warszawie: "Po raz kolejny w Dobrym Miejscu (ul. Dewajtis 3) w Warszawie wystąpi kabaret Pod Egidą! 25 marca 2018 w niedzielę, o godz. 18:00 na scenie pojawi się Jan Pietrzak z przyjaciółmi. Tym razem z programem na 100-lecie odzyskania niepodległości pt. ,,Sto żartów na stulecie". Bilety w cenie 55 zł."

Grał tam jakiś czas. Nie przychodziliście i pewnie znów lokal stracił.

--
Bruno

Data: 2019-03-28 17:54:20
Autor: u2
W dniu 28.03.2019 o 17:50, Br Br pisze:
[...]

no widzisz kupa, mimo tego, że wy ubeckie wypierdki rządzicie w Warszawie to na kabaret Pietrzaka zawsze znajdą się chętni i bilety są wyprzedane na długo przed premierą, a was krew zalewa z bezsilnej złości:))))))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-03-28 10:07:00
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 28 marca 2019 17:54:21 UTC+1 użytkownik u2 napisał:

> [...]

no widzisz kupa, mimo tego, że wy ubeckie wypierdki rządzicie w Warszawie to na kabaret Pietrzaka zawsze znajdą się chętni i bilety są wyprzedane na długo przed premierą, a was krew zalewa z bezsilnej złości:))))))))))))))

Kukuryźniczku, skoro tak dobrze Pietrzakowi idzie, to czemu nie wynajmie sali na zasadach komercyjnych. Zresztą co tak sali, przecież Stadion Narodowy przez większość roku stoi pusty. Toż to czysty zysk.

--
Bruno

Data: 2019-03-28 10:43:11
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 28 marca 2019 18:07:01 UTC+1 użytkownik Bruno Brunowski napisał:

> Kukuryźniczku, skoro tak dobrze Pietrzakowi idzie, to czemu nie wynajmie sali na zasadach komercyjnych. Zresztą co tak sali, przecież Stadion Narodowy przez większość roku stoi pusty. Toż to czysty zysk.

Po pierwsze nie wszystkie duże imprezy muszą się odbywać w Warszawie. W kraju jest jeszcze kilka innych stadionów, np. Śląski. Po drugie jak już musi być koniecznie w stolicy to i na narodowym da radę:  https://www.pgenarodowy.pl/aktualnosci/7762,gwiazdy-lekkoatletyki-powracaja-na-pge-narodowy

--
Bruno

Data: 2019-03-28 19:02:19
Autor: u2
W dniu 28.03.2019 o 18:43, Br Br pisze:
Po pierwsze nie wszystkie duże imprezy muszą się odbywać w Warszawie. W kraju jest jeszcze kilka innych stadionów, np. Śląski.

czyli twierdzisz kupa, że Stadion Narodowy to humbug pełomafii ? tak od dawna twierdziłem, bo za mało miejsc, za mało na finał LM, a stadion nieprzystosowany do lekkiej atletyki w której Bolanda po wyrzuceniu dopingowiczów stała się potęgą:))))))))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-03-28 11:37:49
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 28 marca 2019 19:02:21 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
> [...]

czyli twierdzisz kupa, że Stadion Narodowy to humbug pełomafii ? tak od dawna twierdziłem, bo za mało miejsc, za mało na finał LM, a stadion nieprzystosowany do lekkiej atletyki w której Bolanda po wyrzuceniu dopingowiczów stała się potęgą:))))))))))))))))

Akurat Narodowy można do woli przystosowywać pod konkretną imprezę. Pod finał LM też: "- Istnieje techniczna możliwość, by pojemność stadionu zwiększyć do 60 tys. Wszystko może się odbyć w ramach istniejącej infrastruktury. W jaki sposób? Po prostu układ krzesełek można na wiele sposobów modyfikować. Wczoraj na przykład powiększyliśmy wielkość trybuny prasowej, bo takie były wymogi UEFA. Te brakujące 1500 miejsc moglibyśmy dostawić w różnych punktach stadionu. Przy takiej wielkości trybun to naprawdę nie byłby problem. Powiem nawet, że krzesełka czekają w gotowości w magazynie - wyjaśnia w rozmowie z Eurosport.Onet.pl Mikołaj Piotrowski."

Na stadion lekkoatletyczny też się nada. Tylko po co go przerabiać, jak mamy jeszcze kilka innych fajnych obiektów. Nie podoba ci się Ślaski? A co powiesz na Bydgoszcz?

--
Bruno

Data: 2019-03-28 19:44:08
Autor: u2
W dniu 28.03.2019 o 19:37, Br Br pisze:
Na stadion lekkoatletyczny też się nada. Tylko po co go przerabiać, jak mamy jeszcze kilka innych fajnych obiektów. Nie podoba ci się Ślaski? A co powiesz na Bydgoszcz?

te kupa, Bolanda powinna mieć na przykład kryty pełnowymiarowy basen dla naszych pływaków, to samo tyczy się łyżwiarzy szybkich, powinni mieć kryty tor lodowy, w którym mogliby trenować cały sezon, oczywiście stadion lekkoatletyczny, bez konieczności przeróbek SN też by się przydał, mieliście 8 lat, a co zrobiliście ? orlików kupa i ME w piłce nożnej razem z Ukrainą. na plus PO zapisuję zdobycie MŚ w piłce siatkowej, w sporcie, mimo kupy sportowców w PO, jednak za dużo nie osiągnęliście, bo brakuje infrastruktury, o której zapomnieliście:)

--
George Orwell :

Data: 2019-03-28 12:26:44
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 28 marca 2019 20:13:45 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
W dniu 28.03.2019 o 20:06, Br Br pisze:
> I to jest jedno z największych osiągnięć. Jak dzieciaki mają dobre warunki, to po paru latach widać dużą poprawę na "dorosłych" obiektach.
> Ale pisiory tego nie rozumieją.

nie ściemniaj, to nie pisiory mają haratać w gałę, tylko młodzież, wy pełowcy postawiliście wszystko na głowie:)

I dlatego pisiory skasowały finansowanie profesjonalnych trenerów?

co do areny lodowej w Tomaszowie to nie spełnia swojej roli skoro polski mistrz olimpijski z Soczi trenował w Holandii, potędze w sportach zimowych,
Skoro woli tam, to co mu zrobisz? Zabronisz?

Bydzia okej, nie ma sprawy, od lat jest dobra, ale daliście ciała celowo, że SN to nie jest Stadt de Pologne, nie można robić wyścigów na 400 metrów i finalnie nie zrobisz tam imprezy rangi ME:)

Ale żeś się uparł na ten Narodowy. "Twórcy areny zapewniali jeszcze przed otwarciem, że to możliwe.
Konieczne byłoby jednak zbudowanie specjalnego podestu przykrywającego dolny poziom trybun przynajmniej w większości, może całkowicie. Podobne plany przewidziano dla nowych stadionów Valencii i Atletico Madryt. Według inżynierów z globalnej firmy Arup stworzenie platformy zajęłoby zaledwie 5 dni. Robocza, przygotowana przez nas wizualizacja efektu takiej zmiany jest widoczna poniżej.
Bez dolnego poziomu trybun Stadion Narodowy mógłby wciąż z powodzeniem organizować nie tylko Mistrzostwa Europy, ale nawet Mistrzostwa Świata w lekkoatletyce. Większa z imprez wymaga co najmniej 30 tys. miejsc na widowni i zadaszenia. Na mniejsze mistrzostwa wystarczy 20 tysięcy. Oba warunki udałoby się w Warszawie spełnić z nawiązką. Górny poziom trybun wraz z pasem lóż VIP mógłby pomieścić ok. 36 tysięcy osób, ma też miejsca prasowe.
Teoretycznie więc znaczących zmian konstrukcyjnych poza samym postawieniem platformy z placem rozgrywek nie trzeba by więc dokonywać. Tu jednak pojawia się problem, bo choć wizje podobnych instalacji już powstawały, w praktyce nigdy dotąd nie były stosowane. Oba wymienione wcześniej stadiony uwzględniające to rozwiązanie są w budowie, dlatego trudno nawet oszacować koszt przeobrażenia Narodowego."
http://stadiony.net/aktualnosci/2014/03/lekkoatletyka_stadion_z_bieznia_w_warszawie_moze_narodowy

--
Bruno

Data: 2019-03-28 20:36:25
Autor: u2
W dniu 28.03.2019 o 20:26, Br Br pisze:
Ale żeś się uparł na ten Narodowy.

sam kupa zacząłeś, ja podałem jako przykłady waszej pełoskiej niegospodarności LOT i elektrownie atomowe:)

btw jak zorganizujesz ME w lekkiej atletyce na SN to dopiero uwierzę, że SN to nie była celowa pomyłka:)

--
George Orwell :

Data: 2019-03-28 12:06:57
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 28 marca 2019 19:44:10 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
> [...]

te kupa, Bolanda powinna mieć na przykład kryty pełnowymiarowy basen dla naszych pływaków,
Nowy basen olimpijski w Warszawie: http://warszawa.naszemiasto.pl/artykul/basen-olimpijski-w-warszawie-w-stolicy-mozna-juz,3641850,artgal,t,id,tm.html

to samo tyczy się łyżwiarzy szybkich, powinni mieć kryty tor lodowy, w którym mogliby trenować cały sezon,
Arena lodowa w Tomaszowie Mazowieckim.

oczywiście stadion lekkoatletyczny,
Jest od lat w Bydgoszczy. Tak jak wiele innych obiektów w kraju. Naprawdę myślisz, że obecna potęga lekkoatletyczna Polski wzięła się i znalazła tak sama z siebie?

Data: 2019-03-28 20:13:43
Autor: u2
[...]

co do areny lodowej w Tomaszowie to nie spełnia swojej roli skoro polski mistrz olimpijski z Soczi trenował w Holandii, potędze w sportach zimowych, Bydzia okej, nie ma sprawy, od lat jest dobra, ale daliście ciała celowo, że SN to nie jest Stadt de Pologne, nie można robić wyścigów na 400 metrów i finalnie nie zrobisz tam imprezy rangi ME:)

--
George Orwell :

Data: 2019-03-28 14:05:27
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 28 marca 2019 20:36:27 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
W dniu 28.03.2019 o 20:26, Br Br pisze:
> Ale żeś się uparł na ten Narodowy.

sam kupa zacząłeś, ja podałem jako przykłady waszej pełoskiej niegospodarności LOT
Odratowany

i elektrownie atomowe:)

Inwestycja wstrzymana przez pisiory w imię importu ruskiego węgla..

btw jak zorganizujesz ME w lekkiej atletyce na SN to dopiero uwierzę, że SN to nie była celowa pomyłka:)

Niech pisiory organizują. Tak jak ME w piłce kopanej przez dwa lata organizowały, a teraz produkcję samochodów elektrycznych i budowę atomówki.

--
Bruno

Data: 2019-03-28 15:19:56
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 28 marca 2019 22:59:12 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
W dniu 28.03.2019 o 22:09, Br Br pisze:
> Na organizatora ME kandyduje Śląski.

chodzi o SN w Warszawie, nie ściemniaj kupa:)))))))

To po 2024. Na razie kandyduje Śląsk.

--
Bruno

Data: 2019-03-28 23:23:44
Autor: u2
W dniu 28.03.2019 o 23:19, Br Br pisze:
chodzi o SN w Warszawie, nie ściemniaj kupa:)))))))

To po 2024.

czyli na święte nigdy, zorganizuj przynajmniej MP w LA na SN, jak nie potrafisz zorganizować ME:))))))))))))))
--
George Orwell :

Data: 2019-03-28 22:58:08
Autor: u2
W dniu 28.03.2019 o 22:05, Br Br pisze:
[...]

zazdrościsz kupa:)))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-03-28 23:19:30
Autor: Pisiorowy Escobar
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> napisał(-a):

> [...]

> Niech pisiory organizują. Tak jak ME w piłce kopanej przez dwa lata organizowały, a teraz produkcję samochodów elektrycznych i budowę atomówki.

no a prom ? przecież u2 sam opowiadał jaką to piękną stępkę postawili
podwójniak do raportu! co z promem ? znowu ciebie nadziali na sztywny pal
pisuaru ? :DDDDDDDDDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-03-28 14:09:49
Autor: Bruno Brunowski

https://dziennikzachodni.pl/stadion-slaski-coraz-blizej-me-w-lekkiej-atletyce-zostalo-juz-tylko-dwoch-rywali-kandydatury-slaskie-2024-aktualizacja/ar/13829474

--
Bruno

Data: 2019-03-29 00:57:59
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 28 marca 2019 23:23:47 UTC+1 użytkownik u2 napisał:

> To po 2024.

czyli na święte nigdy, zorganizuj przynajmniej MP w LA na SN, jak nie potrafisz zorganizować ME:))))))))))))))

Kukuryźniczku, teraz zarządzają i organizują pisiory. Niech się wykazują. W 2014 odbył się na Narodowym halowy puchar świata w windsurfingu co było sporym wyzwaniem logistycznym. To tak jeśli chodzi o rozmach imprezy. Pisiory potrafią co najwyżej pomalować trawę przed meczem reprezentacji, bo posadzenie porządnej ich przerasta.

--
Bruno

Data: 2019-03-30 03:55:48
Autor: bytomir.torpeksowy
W dniu czwartek, 28 marca 2019 17:09:52 UTC+1 użytkownik Bruno Brunowski napisał:

> Żebrowski wynajął lokal i za niego płaci. Dla towarzysza Pietrzaka to rzezc nie do osiągnięcia.

Może jak z tymi plakatami na kampanię? Fumfel peło załatwioł swojakom
80-98% zniżkę na reklamę na autobusach i przystankach autobusowych
a reszta musiała płacić 100%:)

Do tego fumfle pełoskie ze straży miejskiej zdejmowali pisoskie plakaty:
https://dorzeczy.pl/kraj/80652/Warszawa-Straz-Miejska-usuwa-plakaty-wyborcze-Moga-rozpraszac-kierowcow.html

Data: 2019-03-30 04:05:22
Autor: Bruno Brunowski
W dniu sobota, 30 marca 2019 11:55:49 UTC+1 użytkownik bytomir....@gmail.com napisał:

Może jak z tymi plakatami na kampanię? Fumfel peło załatwioł swojakom
80-98% zniżkę na reklamę na autobusach i przystankach autobusowych
a reszta musiała płacić 100%:)

Wystarczyło poprosić i się zniżkę dostawało. PiS nie poprosił i teraz zgrywa pokrzywdzonego.

Do tego fumfle pełoskie ze straży miejskiej zdejmowali pisoskie plakaty:
https://dorzeczy.pl/kraj/80652/Warszawa-Straz-Miejska-usuwa-plakaty-wyborcze-Moga-rozpraszac-kierowcow.html

I bardzo dobrze. Do wieszania plakatów były przeznaczone wyznaczone miejsca,  i tam się wieszało plakaty, a nie "gdziesiepisiorowipodoba". --
Bruno

Data: 2019-03-30 03:51:39
Autor: bytomir.torpeksowy
[...]

W 50 s. widac dużo luda i to w nocy:
https://youtu.be/9XeVwh1lYgI?t=50

Więc mamy dwie wersje, tefauenoską i rzeczywistą:)

Data: 2019-03-30 04:07:12
Autor: Bruno Brunowski
W dniu sobota, 30 marca 2019 11:51:41 UTC+1 użytkownik bytomir....@gmail.com napisał:
> [...]

W 50 s. widac dużo luda i to w nocy:
https://youtu.be/9XeVwh1lYgI?t=50

Więc mamy dwie wersje, tefauenoską i rzeczywistą:)

Grunt to przepiękne samozaoranie. Nocniczku, obejrzyj dokładnie co zalinkowałeś.

--
Bruno

Data: 2019-03-30 15:42:20
Autor: u2
[...]

dałeś kupa like, czy dislike ? podejrzewam, że to pierwsze, czy jesteś w zdecydowanej mniejszości:)

255 vs. 373

--
George Orwell :

Data: 2019-03-28 19:52:53
Autor: Pisiorowy Escobar
[...]

u-dwa, natychmiast się wytłumacz dlaczego jesteś regularnie orany !!

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-03-28 19:51:55
Autor: Pisiorowy Escobar
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

ściemniasz kupa, od wielu lat HGW uniemożliwiała mu występy w stolicy, i ty kupa powinieneś o tym dobrze wiedzieć:)))))))

bwahahahaha

hanka zabroniła mu wynajmować lokal na koncerty ? :DDDDDDDD
sam nie wierzysz w swoje bolszewickie pierdy :DDDDDDDDd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-03-29 08:34:08
Autor: Pajdak
Jan Pietrzak miażdży za 1,6 mln
Użytkownik "Pisiorowy Escobar" <presidento@goverment.ec> napisał w
wiadomości news:ct5q9eheno9bst444m1nrtdi0gbbhgo6204ax.com...
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

[...]

u2 to dypsoman. PiS zrobił mu w łbie kisiel.

--
Pajdak

Data: 2019-03-28 14:02:15
Autor: Pajdak
pijaczek "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:5c9cb25e$0$493$65785112news.neostrada.pl...
https://wpolityce.pl/polityka/440011-pietrzak-miazdzy-ke-reprezentuja-niemieckie-interesy

Jan Pietrzak miażdży Koalicję Europejską: "Oni reprezentują niemieckie interesy. Przecież to jest wyraźne!". WIDEO

Staruszek Jasio! :-)

Urodzony 26 kwietnia 1937 81 lat.

https://aszdziennik.pl/123673,za-takie-zarty-jan-pietrzak-dostal-od-pzu-600-tys-wybralismy-7-najgorszych

"Fundacja Jana Pietrzaka dostała od dobrej zmiany 1,6 miliona złotych. Tak, ponad PÓŁTORA MILIONA. Najnowsza transza to 600 tysięcy za serię koncertów "100 żartów na stulecie".

Teraz rozumiesz durniu? ;-)))

--
Pajdak

Data: 2019-03-28 14:45:35
Autor: u2
W dniu 28.03.2019 o 14:02, srajdak pisze:
Jan Pietrzak miażdży Koalicję Europejską: "Oni reprezentują niemieckie interesy. Przecież to jest wyraźne!". WIDEO

Staruszek Jasio! :-)

ano, stary ale jary, nie tak jak ty od 10 lat ciągle tylko kupa i kupa na psp:))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-03-28 18:22:42
Autor: Pajdak
Jan Pietrzak miażdży u2
SUWALSKA KUPA  "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:5c9ccfff$0$488$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 28.03.2019 o 14:02, PAN PAJDAK durniu! pisze:
Jan Pietrzak miażdży Koalicję Europejską: "Oni reprezentują niemieckie interesy. Przecież to jest wyraźne!". WIDEO

Staruszek Jasio! :-)

ano, stary ale jary, nie tak jak ja od 10 lat ciągle tylko suwalska kupa i kupa kału na psp:))))))))))

Poczytaj sobie pijaczyno!.

Data: 2019-03-28 18:34:03
Autor: u2
W dniu 28.03.2019 o 18:22, srajdak pisze:
"Fundacja Jana Pietrzaka dostała od dobrej zmiany 1,6 miliona złotych.

te srajdak, chodzi o Warszawę, którą wy ubeckie kapusie zawłaszczyliście tylko dla siebie:)

--
George Orwell :

Data: 2019-03-29 08:34:53
Autor: Pajdak
u2 miażdży puszki po piwie
KUPA SUWALSKA  "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości
W dniu 28.03.2019 o 18:22, srajdak pisze:
"Fundacja Jana Pietrzaka dostała od dobrej zmiany 1,6 miliona złotych.

te srajdak,

te kupa suwalska!

chodzi o Warszawę,

A nie o >70% Łódź? ;-)))

którą wy ubeckie kapusie

Nie każdy jest podobny do twojej rodziny donosicielu jawny! lol! lol!

zawłaszczyliście tylko dla siebie:)

Taka była wola wyborców chamie! ;-)))

--
Pajdak

Data: 2019-03-28 19:55:07
Autor: Pisiorowy Escobar
Jan Pietrzak miażdży u2
"Pajdak" <runt@anekumena.gov> napisał(-a):

> [...]

Tak, ponad PÓŁTORA MILIONA.

Najnowsza transza to 600 tysięcy za serię koncertów "100 żartów na stulecie".

czyli znowu kupiastego u2 zasadzili na 1,6 mln
no u2, dzisiaj znowu MYŁEŚ DUPĘ i zostałem zrobiony w bambuko :DD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-03-28 14:39:42
Autor: Pisiorowy Escobar
Jan Pietrzak miażdży Koalicję Europejską: "Oni reprezentują niemieckie interesy"
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

Jan Pietrzak

hahahahahahahaha głupi jasiu :)))

twój poziom więc umyj pupę:DD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Jan Pietrzak miażdży Koalicję Europejską: "Oni reprezentują niemieckie interesy"