Jan Rokita ma RAKA TRZUSTKI

Data: 2011-06-08 15:22:45
Autor: MH
Jan Rokita ma RAKA TRZUSTKI
Najlepsi włoscy lekarze ze słynnej kliniki Gemelli w Rzymie będ± leczyli Jana
Rokitę (52 l.). Wczoraj polityk słabym, łami±cym się głosem mówił nam: -
Jestem chory. Jeszcze jaki¶ czas spędzę w szpitalu... Jak poważny jest stan
Rokity? Jego pasierbica Katarzyna Arnold przyznaje, że przyczyn± jego choroby
może być nowotwór trzustki. O poważnym stanie byłego polityka ¶wiadczy też
fakt, że do Włoch udała się jego żona Nelli Rokita (54 l.).

Więcej
http://www.se.pl/wydarzenia/kraj/jan-rokita-w-szpitalu-lekarze-papieza-walcza-o-jego-zycie-w-klinice-w-rzymie_189645.html

MH

Data: 2011-06-08 20:33:38
Autor: .
Dnia Wed, 08 Jun 2011 19:28:30 +0200, u2 napisał(a):

[...]

Człowieku, czy aż tak jeste¶ głupi?

Dominik

Data: 2011-06-09 11:20:58
Autor: WW
Jan Rokita ma RAKA TRZUSTKI
[...]

A kto za to płaci ?

Pozdrawiam
  WW
"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein Führer"
"Kiedy Niemcy uznaj± się za ofiary II Wojny ¦wiatowej, ich s±siedzi powinni zacz±ć się bać. "

Data: 2011-06-09 20:18:23
Autor:
Jan Rokita ma RAKA TRZUSTKI
On Thu, 09 Jun 2011 11:20:58 +0200, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

> [...]
> może być nowotwór trzustki. O poważnym stanie byłego polityka ¶wiadczy też
> fakt, że do Włoch udała się jego żona Nelli Rokita (54 l.).

A kto za to płaci ?

 sadze, ze jest ubezpieczony albo kase wyklada dziwisz,  ktory zalatwil "jankowi" wlasciwa opieke.zycze rokicie
 powrotu do zdrowia.

http://dadrl.pl/?page=aktualnosci
http://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html

Data: 2011-06-09 11:31:32
Autor: Antenka
Jan Rokita ma RAKA TRZUSTKI
On 9 Cze, 20:18, "<he(R)sk>" <A2.bigbred...@interia.pl>

 sadze, ze jest ubezpieczony albo kase wyklada dziwisz,
  ktory zalatwil "jankowi" wlasciwa opieke.zycze rokicie
 powrotu do zdrowia. <

Od s±dzenia s± s±dy, ty ruska sieroto!
Wiem, że leczenie opłaca tajna organizacja spod znaku kielni i
fartuszka.

Antenka

Data: 2011-06-09 20:38:33
Autor: u2
Jan Rokita ma RAKA TRZUSTKI
W dniu 2011-06-09 20:31, Antenka pisze:
Od s±dzenia s± s±dy, ty ruska sieroto!
Wiem, że leczenie opłaca tajna organizacja spod znaku kielni i
fartuszka.

Rokita nie bywał często u lekarzy st±d obecna jego bieda. Rozumiem jego
niewiarę w konowałów. W sumie to on odpowiadał, w swoim czasie, za
finansowanie polskiej służby zdrowia :)

Data: 2011-06-09 11:42:32
Autor: Antenka
Jan Rokita ma RAKA TRZUSTKI
On 9 Cze, 20:38, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2011-06-09 20:31, Antenka pisze:

> Od s dzenia s s dy, ty ruska sieroto!
> Wiem, e leczenie op aca tajna organizacja spod znaku kielni i
> fartuszka.

Rokita nie bywa cz sto u lekarzy st d obecna jego bieda. Rozumiem jego
niewiar w konowa w. W sumie to on odpowiada , w swoim czasie, za
finansowanie polskiej s u by zdrowia :)

WytrzeĽwiałe¶ youtwo? :DDD Dla mnie Rokiciński to zwykły pieniacz, ale
życzę mu zdrowia. ;-)

Antenka

Data: 2011-06-09 20:44:00
Autor: u2
Jan Rokita ma RAKA TRZUSTKI
W dniu 2011-06-09 20:42, Antenka pisze:
WytrzeĽwiałe¶ youtwo? :DDD Dla mnie Rokiciński to zwykły pieniacz, ale
życzę mu zdrowia.

Malo prawdopodobne. Wyglada jak bolek. Cien cienia :)

Data: 2011-06-09 14:04:16
Autor: Antenka
Jan Rokita ma RAKA TRZUSTKI
On 9 Cze, 20:44, u2 <u...@o2.pl> wrote:

Malo prawdopodobne. Wyglada jak bolek. Cien cienia :) <

Kto wygl±da jak bolek? Maria? :D Nie pij tyle.

Antenka

Data: 2011-06-09 23:11:16
Autor: u2
Jan Rokita ma RAKA TRZUSTKI
W dniu 2011-06-09 23:04, Antenka pisze:
On 9 Cze, 20:44, u2 <u...@o2.pl> wrote:

Malo prawdopodobne. Wyglada jak bolek. Cien cienia :) <

Kto wygl±da jak bolek? Maria? :D Nie pij tyle.

Obaj wygladaja jak umarlaki. No Bolek troche sie otrzasnal, zycze mu
zdrowia. Jan Maria jest w powaznym stanie. tez zycze mu zdrowia. Ale nie
ode mnie to zalezy.

Data: 2011-06-17 09:26:10
Autor: Jakub A. Krzewicki
Jan Rokita ma RAKA TRZUSTKI
czwartek, 9 czerwca 2011 20:31. carbon entity 'Antenka' <sweet.blue_eyes@wp.pl>

On 9 Cze, 20:18, "<he(R)sk>" <A2.bigbred...@interia.pl>

 sadze, ze jest ubezpieczony albo kase wyklada dziwisz,
  ktory zalatwil "jankowi" wlasciwa opieke.zycze rokicie
 powrotu do zdrowia. <

Od sÄ…dzenia sÄ… sÄ…dy, ty ruska sieroto!
Wiem, że leczenie opłaca tajna organizacja spod znaku kielni i
fartuszka.

Antenka

Że się wtrącę -- - jedno drugiego wcale nie wyklucza. Spytaj tego swojego ks, Natanka, w jakiej kiecowi -- - nieoficjalnie i wbrew temu, co mają w statutach napisane -- - z fartuszkowymi są w komitywie. I o to chodzi -- - niech się Polaki modlą, czczą cara i wierzą ;) Od myślenia za to wąsate mięso armatnie i tanią siłę roboczą oferowaną przez krainę wódką i kiełbasą płynącą -- - jest kto inny ;P

A Antenka nadal myśli, że tu na rozpustę pt. myślenie ludziom wójt, pan i pleban pozwolą. Naiwna oj, naiwna... nie w kapitalizmie... (w socyalizmie zresztą też nie, a obecny amalgamat -- - ni pies ni wydra -- - odznacza się wadami obu ustrojów bez zalet któregokolwiek z nich).

Bo jeszcze nawrĂłciliby siÄ™ -- - na wolnÄ… konkurencjÄ™...

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2011-06-10 10:49:39
Autor: WW
Jan Rokita ma RAKA TRZUSTKI
W dniu 2011-06-09 20:18, "<he®sk>" pisze:
On Thu, 09 Jun 2011 11:20:58 +0200, WW<wuwu0@vp.pl>  wrote:

W dniu 2011-06-08 17:22,  MH pisze:
Najlepsi włoscy lekarze ze słynnej kliniki Gemelli w Rzymie będą leczyli Jana

A kto za to płaci ?

  sadze, ze jest ubezpieczony

A inni z rakiem pewnie nie byli a w TV kłamią jak mówią, że NFZ odmówił im refundacji leków na raka.

Patrz pan jak chcą to nasze państwo wydoić pod pretekstwm leczenia.

Pozdrawiam
  WW
Tylko pod tym krzyĹĽem, tylko pod tym znakiem
Polska będzie wiochą a Polak burakiem.

Jan Rokita ma RAKA TRZUSTKI