Jan Tabortowski, ps. "Bruzda"

Data: 2009-09-11 20:48:56
Autor: boukun
Jan Tabortowski, ps. "Bruzda"
Przedwczoraj oglądałem do późna rana program dokumentalny o AK i jej oddziałach walczących w lasach po drugiej wojnie światowej. Program leciał bardzo późno, bo do ok. 3:30 rano na TVP Info.
Chciałem zwrócić uwagę, że obecne władze w Polsce są w czystej linii spadkobiercami powojennych władz polskich i dlatego, żeby się uwiarygodnić, po 20 latach od tzw. przemian ustrojowych pokazuje się telewidzom prawdę o opozycji AK wobec marionetkowego reżimu powojennego w PRL. Ale i to, na lokalnym programie i bardzo późną porą.

Oglądając ten program, pomyślałem sobie, że wspomniany w nim major Jan Tabortowski, ps. Bruzda" http://pl.wikipedia.org/wiki/Jan_Tabortowski to może był ten dziadek naszego grupowego kolegi Jerzego Tabortowskiego, ale zajrzałem do postów i zobaczyłem, że jednak nie:
"Gówno prawda, bolszewię, multiutalentowany bufonie witały pejsy.
Mój dziadek, por, Albert Tabortowski został na początku 40, albo na
koniec 39 roku, zadenuncjowany do nkwd przez parcha z sąsiedztwa.
W Nowogródku.
I pojechał sobie na all inclusive do Starobielska. Tam bolszewia
zafundowała mu kąpiele ziemne, dość długotrwałe. A ci co fundowali
wypoczyn, mieli dziwnie na otczestwo same żydowskie imiona.
Ajwaj, może nie byli koszerni ??"

Jestem mimo to przekonany, że żołnierze Armii Krajowej, zrobili błąd stawiając tak długo opór bolszewickim rządom w Polsce po wojnie, by w końcu poddać się, popełnić samobójstwa w desparackich okolicznościach lub zostać zamordowanych przez UB. Jestem także przekonany, że gdyby nie zostali oni w ten sposób wyniszczeni lecz się dobrze zorganizowali, to w latach 1980-1981 poparliby Solidarność i walczyli o socjalistyczną Polskę, próbującą wyzwolić się z okowów żydokomuna. Armia Krajowa gdyby przetrwała w konspiracji stanęłaby do walki ze Jaruzelskiego stanem wojennym i nie dopuśiłaby do targowicy okrągłego stołu, a co za tym idzie, oparłaby się obecnemu, narzuconemu nam systemowi niewoli.

boukun

Data: 2009-09-11 21:01:15
Autor: Piotr
Jan Tabortowski, ps. "Bruzda"
Dnia Fri, 11 Sep 2009 20:48:56 +0200, boukun napisał(a):

[...]

A ja jestem pewny, że gdyby nie zginęli, to by ich wałkunstwo i tak
wyłapało i zamordowało.
Wisz hałsfrał jeszcze niedawno temu myślałem, że PW to był błąd,
głównie ze względu na straty jakie przyniosło w najwartościowszej
części polskiej młodzieży... Ale teraz wiem, że gdyby ocaleli to i tak
by im wałkuństwo nie pozwoliło żyć.
Piotr

Data: 2009-09-11 21:00:18
Autor: boukun
Jan Tabortowski, ps. "Bruzda"

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:hascqx9iekmn$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Głupi Piotruś chciał coś mądrego powiedzieć..., a wyszło jak zawsze, prymitywne gówno...

boukun

Data: 2009-09-11 21:28:27
Autor: Piotr
Jan Tabortowski, ps. "Bruzda"
Dnia Fri, 11 Sep 2009 21:00:18 +0200, boukun napisał(a):

[...]

Wyszło i skomentowało, com powiedział, he, he...
Piotr

Data: 2009-09-11 21:34:27
Autor: boukun
Jan Tabortowski, ps. "Bruzda"

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:7ckbnfiz9g83$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Chciałeś coś mądrego powiedzieć grupowy prymitywie?

boukun

Data: 2009-09-11 21:43:38
Autor: Piotr
Jan Tabortowski, ps. "Bruzda"
Dnia Fri, 11 Sep 2009 21:34:27 +0200, boukun napisał(a):

Chciałeś coś mądrego powiedzieć grupowy prymitywie?

Ja z tobą nie rozmawiam, ja cię tresuję trolu.
Piotr

Data: 2009-09-11 21:46:46
Autor: boukun
Jan Tabortowski, ps. "Bruzda"

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:yvoda0hf26ll.dlgmasz.facet.luzik...
Dnia Fri, 11 Sep 2009 21:34:27 +0200, boukun napisał(a):

Chciałeś coś mądrego powiedzieć grupowy prymitywie?

Ja z tobą nie rozmawiam, ja cię tresuję trolu.
Piotr

Głupi Piotruś zadaje sobie terapię, tresuje się prymityw, czyli jak troll grupowy leczy kompleksy...

boukun

Data: 2009-09-11 21:52:54
Autor: krantor
Jan Tabortowski, ps. "Bruzda"
Dnia Fri, 11 Sep 2009 21:34:27 +0200, boukun napisał(a):

> Chciałeś coś mądrego powiedzieć grupowy prymitywie?

Ja z tobą nie rozmawiam, ja cię tresuję trolu.
Piotr

Piotrze, nie szkoda Ci klawiatury na tego rusofilcowego "pożytecznego idiotę"?

--

Wowka    --

Data: 2009-09-11 14:20:55
Autor: Tzva Adonai
Jan Tabortowski, ps. "Bruzda"
On 11 Wrz, 21:52, kran...@poczta.onet.pl wrote:

rusofilcowego
Wowka

Wowka to chyba raczej też niezbyt polskie zdrobnienie...

Data: 2009-09-11 23:55:18
Autor: krantor
Jan Tabortowski, ps. "Bruzda"
On 11 Wrz, 21:52, kran...@poczta.onet.pl wrote:

> rusofilcowego
> Wowka    Wowka to chyba raczej też niezbyt polskie zdrobnienie...

Palisz głupa?

Czy ja się pytam o Twoją ksywę? Nic Ci do tego jakim nickiem JA się posługuję,
pseudo-filosemito. FYA, tak mówiła pewna Rosjanka do swojego syna, który 1. września był w Polsce. NAN&EOT

--

Wowka     --

Data: 2009-09-11 15:01:36
Autor: Tzva Adonai
Jan Tabortowski, ps. "Bruzda"
On 11 Wrz, 23:55, kran...@poczta.onet.pl wrote

FYA, tak mówiła pewna Rosjanka do swojego syna,
który 1. września był w Polsce.
NAN&EOT

Ale ooo sssooo chossiii?... Hannah Arendt zwykła mawiać, że
filosemityzm to takie samo skrzywienie jak antysemityzm i w długim
okresie czasu prowadzi nieuchronnie i paradoksalnie do spotęgowania
nienawiści wobec Żydów... Mój stosunek do Żydów to coś znacznie więcej
niż bezrefleksyjne uwielbienie, choć z pozoru może się tak wydawać...

Data: 2009-09-11 22:00:57
Autor: Piotr
Jan Tabortowski, ps. "Bruzda"
Dnia Fri, 11 Sep 2009 21:52:54 +0200, krantor@poczta.onet.pl
napisał(a):

Piotrze, nie szkoda Ci klawiatury na tego rusofilcowego "pożytecznego idiotę"?

On nie jest pożyteczny, to trol. Wiekszość go poprostu tępi, a ja tresuję.
Piotr

Data: 2009-09-11 22:02:10
Autor: boukun
Jan Tabortowski, ps. "Bruzda"

napisał(a):

Piotrze, nie szkoda Ci klawiatury na tego rusofilcowego "pożytecznego idiotę"?

On nie jest pożyteczny, to trol.
Wiekszość go poprostu tępi, a ja tresuję.
Piotr

Chory, beznadziejny przypadek, nawet nie zdaje sobie z tego sprawy, że Tzva Adonai z niego łacha drze, a większość schodzi mu z drogi, bo boi się z psycholem wdawać w jakąkolwiek dyskusję...

Większość debilu ma ciebie dosyć, a boi się ci otwarcie tego powiedzieć... Zaśmiecasz swoim trollowaniem grupę i zniesmaczasz ludziom jakąkolwiek dyskusję swoimi kompleksami...

boukun

Data: 2009-09-11 22:12:23
Autor: Piotr
Jan Tabortowski, ps. "Bruzda"
Dnia Fri, 11 Sep 2009 22:02:10 +0200, boukun napisał(a):

Chory, beznadziejny przypadek, nawet nie zdaje sobie z tego sprawy, że Tzva Adonai z niego łacha drze,
Pisząc, że jestem podobny do Stathama? :-)))

[...]

Znowu konfabulujesz hałsfrał, mówię ci, że to masz od chlania wódy.
Ale, ale, natomiast ciebie się nikt nie boi i piszą ci wprost, żeś
debil, matoł, idiota, półgłowek i trol.
Piotr

Data: 2009-09-11 13:15:28
Autor: Tzva Adonai
Jan Tabortowski, ps. "Bruzda"
On 11 Wrz, 22:12, Piotr <p...@wp.pl> wrote:

Pisząc, że jestem podobny do Stathama? :-)))

Boukun faktycznie jest podobny do tego aktora..

http://erichasslen.googlepages.com/statham_hitman.jpg

Data: 2009-09-11 22:12:17
Autor: boukun
Jan Tabortowski, ps. "Bruzda"

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:qraezzml8o5h.dlgmasz.facet.luzik...
Dnia Fri, 11 Sep 2009 22:02:10 +0200, boukun napisał(a):

Chory, beznadziejny przypadek, nawet nie zdaje sobie z tego sprawy, że Tzva
Adonai z niego łacha drze,

Pisząc, że jestem podobny do Stathama? :-)))

Komu to przeszkadza, poza głupiemu Piotrusiowi?

[...]

Głupi Piotruś wmawia sobie, że on to wszyscy i nie chce spojrzeć prawdzie w oczy. Przygłupy i trolle tak mają...

boukun

Data: 2009-09-11 22:31:35
Autor: krantor
Jan Tabortowski, ps. "Bruzda"
napisał(a):

> Piotrze, nie szkoda Ci klawiatury na tego rusofilcowego "pożytecznego idiotę"?

On nie jest pożyteczny, to trol. Wiekszość go poprostu tępi, a ja tresuję.
Piotr

Wg Lenina, twórcy tego określenia, "pożyteczny" oznacza, że ten idiota jest
pożyteczny dla Kremla.  Tak czy owak. NIE KARMIĆ TROLLA!

--
Wowka  --

Data: 2009-09-11 22:55:24
Autor: Piotr
Jan Tabortowski, ps. "Bruzda"
Dnia Fri, 11 Sep 2009 22:31:35 +0200, krantor@poczta.onet.pl
napisał(a):

Wg Lenina, twórcy tego określenia, "pożyteczny" oznacza, że ten idiota jest
pożyteczny dla Kremla.
Wiem, są jednakże na tym świecie poprostu idioci, tacy zwykli
bezprzymiotnikowi i wałkun taki właśnie jest.

 Tak czy owak. NIE KARMIĆ TROLLA!

Oczywiście, ja stosuję metodę awersyjną.
Piotr

Data: 2009-09-11 22:53:47
Autor: boukun
Jan Tabortowski, ps. "Bruzda"

napisał(a):

[...]

Tak czy owak.
NIE KARMIĆ TROLLA!

Oczywiście, ja stosuję metodę awersyjną.
Piotr

Beznadziejny przypadek...

boukun

Data: 2009-09-11 23:16:49
Autor: krantor
Jan Tabortowski, ps. "Bruzda"
Dnia Fri, 11 Sep 2009 22:31:35 +0200, krantor@poczta.onet.pl
napisał(a):

[...]

Oczywiście, ja stosuję metodę awersyjną.
Piotr

IMVHO, w tym przypadku ta metoda słabo rokuje. Wolę tradycyjną, sprawdzoną. Nie karmić trolla, sam zdechnie!

--

Wowa  --

Data: 2009-09-11 21:31:00
Autor: boukun
Jan Tabortowski, ps. "Bruzda"

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:h8e6d6$atu$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

A jednak, był bratem dziadka naszego kolegi grupowego:

"Jego młodszy brat Albert był porucznikiem Wojska Polskiego i słuchaczem Wyższej Szkoły Wojennej. W kampanii wrześniowej walczył pod Lwowem, dostał się do niewoli sowieckiej i zginął w Charkowie. Pośmiertnie awansowany na kapitana.".

Trzeba przynać, że Jerzy Tabortowski pochodzi ze szlachetnej rodziny, jednak jego zwierzęca, niczym nieuzasadniona nienawiść do wszystkiego, co się wiąże z PRlem jest ślepotą. Wszak jak pisałem powyżej, w późniejszych latach żołnierze AK bardziej by się przydali Polsce i broniliby nas przed gieremkowsczyzną i stanem wojennym, i... być może niedopuściliby do dzisiajszych, 28 letnich nierządów.

boukun

Data: 2009-09-11 21:40:59
Autor: Tzva Adonai
Jan Tabortowski, ps. "Bruzda"
Trzeba przynać, że Jerzy Tabortowski pochodzi ze szlachetnej rodziny

Rodzina inwalidów wojennych obwieszona orderami zasługi.. Niby walczyli, a i tak
gówno z tego wyszło..

Data: 2009-09-11 21:42:51
Autor: boukun
Jan Tabortowski, ps. "Bruzda"

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:4c17.00000327.4aaaa7cbnewsgate.onet.pl...
Trzeba przynać, że Jerzy Tabortowski pochodzi ze szlachetnej rodziny

Rodzina inwalidów wojennych obwieszona orderami zasługi.. Niby walczyli, a i tak
gówno z tego wyszło..

Mieli ideały, chcieli dobrze dla ojczyzny, popełnili błędy jak wielu. Dziś można dywagować, że lepiej było się od razu poddać i przejść do konspiracji, w późniejszych latach by się bardziej przydali socjalistycznej Polsce, walczyć z geremkowszczyzną...
Największym błędem było Powstanie Warszawskie... cywile ich przeklinali...

boukun

Data: 2009-09-11 21:49:19
Autor: Tzva Adonai
Jan Tabortowski, ps. "Bruzda"
dywagować, że lepiej było się od razu poddać i przejść do konspiracji, w późniejszych latach by się bardziej przydali socjalistycznej Polsce, walczyć z geremkowszczyzną...

Wielu takich jak Taboretowski przeszło na stronę sowietów i stało się rosyjskimi
folksdojczami... Na szczęście większość Polaków zaakceptowało opcję prof.
Geremka - wielkiego polskiego patrioty, który wyciągnął Polskę z marazmu
socjalizmu i uczynił ją częścią kapitalistycznej Unii Europejskiej... Jedyne co
mógłbym zarzucić Geremkowi, to zbytnia troska o tzw. "ludzi pracy" i słabość do
"solidaryzmu społecznego".. Socjalistyczne ciągoty pozostały w nim aż do końca..

Data: 2009-09-11 21:52:45
Autor: boukun
Jan Tabortowski, ps. "Bruzda"

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:4c17.00000328.4aaaa9bfnewsgate.onet.pl...
[...]

Szczególnie mając plan światowej żydomasonerii przed oczami, o którym już Hannie Krall opowiadał w 1981 roku, a potem namawiając Cioska do pozbycia się Polaków z Solidarności, bo zagdażają międzynarodówce syjonistycznej:

Geremek za to dostał Orła Białego

Geremek

Ostatnim z dluzszego szeregu odznaczonych jest Bronislaw Geremek. Po
dekoracji powiedzial "Gazecie Wyborczej": "Jestem wzruszony. To szczeg lne
odznaczenie, bo odnowione po latach, staje sie pomnikiem polskiej
dzialalnosci niepodleglosciowej. Przyznanie mi tego orderu pozwala sadzic,
ze sierpniowy zryw 1980 r. i Okragly St l 1989 r. oraz p zniejsza praca nad
zmiana Polski wpisuja sie w polska tradycje niepodleglosciowa".
Kpi - czy o droge pyta? To pytanie wydaje sie niestosowne w stosunku do
czlowieka, kt ry od 1950 roku byl czlonkiem PZPR, byl jej funkcjonariuszem
na Uniwersytecie Warszawskim do 1968 roku (wtedy z niej wystapil, ale wcale
nie po tak zwanych wydarzeniach marcowych...) i przez prawie dwie dekady
pilnowal czystosci klasowej na najwiekszej polskiej uczelni. Dobrze, ze
przynajmniej nie plakal ze wzruszenia, jak to sie przydarzylo Brezniewowi,
gdy go Jaruzelski odznaczal Virtuti Militari I klasy. Ale Brezniew byl
w wczas ponoc pijany...
Nie zawazyla nad udekorowaniem Geremka jego postawa pod koniec 1981 roku,
ujawniona na lamach paryskiej "Kultury" (na podstawie material w Stasi).
Geremek mial w wczas prosic wladze PRL o wprowadzenie stanu wojennego, co
tez sie stalo. Przytoczmy za "Kultura" wypowiedz Stanislawa Cioska, w wczas
ministra do spraw zwiazk w zawodowych, z kt rym Geremek (w czyim imieniu? To
ciekawe) byl kontakcie: "czesc wplywowych doradc w zrozumiala obecne
polozenie i zmiane sytuacji. Boja sie bardziej niz sadzimy i zaczynaja
ratowac wlasna sk re. Odbylem wlasnie osobliwa rozmowe z szefem sztabu
ekspert w Geremkiem (bliskie zwiazki z miedzynarod wka socjaldemokratyczna,
osobiste kontakty z Kreiskym i innymi). Nie wierzylem wlasnym uszom. Geremek
oswiadczyl, ze dalsza pokojowa koegzystencja pomiedzy w obecnej formie i
realnym socjalizmem [jest] niemozliwa. Konfrontacja silowa nieunikniona.
Wybory do rad narodowych musza zostac przesuniete. Organy wladzy panstwowej
musza zlikwidowac aparat Solidarnosci. Po konfrontacji silowej moglaby
powstac na nowo, ale jako rzeczywisty zwiazek zawodowy, bez Matki Boskiej w
klapie, bez programu gdanskiego, bez politycznego charakteru i bez ambicji
siegania po wladze. Byc moze - kontynuowal Geremek - zostana zachowane sily
umiarkowane, takie jak Walesa. Po konfrontacji nowa wladza panstwowa moglaby
w oparciu o odmienna sytuacje polityczna kontynuowac okreslone procesy
demokratyczne".
Tu nie potrzeba zadnego komentarza, albowiem Geremek nigdy i nigdzie nie
zanegowal tego faktu. Jak gdyby nigdy nic, smieje sie nam w twarz, z Orderem
Orla Bialego w klapie.

boukun

Data: 2009-09-11 22:00:43
Autor: Tzva Adonai
Jan Tabortowski, ps. "Bruzda"
Hannie  Krall opowiadał w 1981 roku

Rzekomy wywiad Geremka z Krall to esbecka fałszywka opublikowana przez
rosyjskiego folksdojcza Porębę w "Żołnierzu Wolności", ile jeszcze razy zmusisz
mnie do powtarzania tego banału?.. Wyciąganie jej z peerelowskiego mroku stawia
cię na równi z esbekami, którzy ją wypocili....

Data: 2009-09-11 22:03:44
Autor: boukun
Jan Tabortowski, ps. "Bruzda"

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:4c17.0000032c.4aaaac6bnewsgate.onet.pl...
[...]

Jak wszystkim innym zarzutom, tak i temu nigdy Geremek nie zaprzeczył. A śledztwa w IPN żadnego nie przeprowadza się... bo i jakże, swój swojego będzie tylko krył...

boukun

Jan Tabortowski, ps. "Bruzda"