Jan Tabortowski, ps. "Bruzda"

Data: 2009-09-11 21:01:15
Autor: Piotr
Jan Tabortowski, ps. "Bruzda"
Dnia Fri, 11 Sep 2009 20:48:56 +0200, boukun napisał(a):

Jestem mimo to przekonany, że żołnierze Armii Krajowej, zrobili błąd stawiając tak długo opór bolszewickim rządom w Polsce po wojnie, by w końcu poddać się, popełnić samobójstwa w desparackich okolicznościach lub zostać zamordowanych przez UB. Jestem także przekonany, że gdyby nie zostali oni w ten sposób wyniszczeni lecz się dobrze zorganizowali, to w latach 1980-1981 poparliby Solidarność i walczyli o socjalistyczną Polskę, próbującą wyzwolić się z okowów żydokomuna. Armia Krajowa gdyby przetrwała w konspiracji stanęłaby do walki ze Jaruzelskiego stanem wojennym i nie dopuśiłaby do targowicy okrągłego stołu, a co za tym idzie, oparłaby się obecnemu, narzuconemu nam systemowi niewoli.

A ja jestem pewny, że gdyby nie zginęli, to by ich wałkunstwo i tak
wyłapało i zamordowało.
Wisz hałsfrał jeszcze niedawno temu myślałem, że PW to był błąd,
głównie ze względu na straty jakie przyniosło w najwartościowszej
części polskiej młodzieży... Ale teraz wiem, że gdyby ocaleli to i tak
by im wałkuństwo nie pozwoliło żyć.
Piotr

Data: 2009-09-11 21:00:18
Autor: boukun
Jan Tabortowski, ps. "Bruzda"

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:hascqx9iekmn$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Głupi Piotruś chciał coś mądrego powiedzieć..., a wyszło jak zawsze, prymitywne gówno...

boukun

Data: 2009-09-11 21:28:27
Autor: Piotr
Jan Tabortowski, ps. "Bruzda"
Dnia Fri, 11 Sep 2009 21:00:18 +0200, boukun napisał(a):

[...]

Wyszło i skomentowało, com powiedział, he, he...
Piotr

Data: 2009-09-11 21:34:27
Autor: boukun
Jan Tabortowski, ps. "Bruzda"

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:7ckbnfiz9g83$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Chciałeś coś mądrego powiedzieć grupowy prymitywie?

boukun

Data: 2009-09-11 21:43:38
Autor: Piotr
Jan Tabortowski, ps. "Bruzda"
Dnia Fri, 11 Sep 2009 21:34:27 +0200, boukun napisał(a):

Chciałeś coś mądrego powiedzieć grupowy prymitywie?

Ja z tobą nie rozmawiam, ja cię tresuję trolu.
Piotr

Data: 2009-09-11 21:46:46
Autor: boukun
Jan Tabortowski, ps. "Bruzda"

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:yvoda0hf26ll.dlgmasz.facet.luzik...
Dnia Fri, 11 Sep 2009 21:34:27 +0200, boukun napisał(a):

Chciałeś coś mądrego powiedzieć grupowy prymitywie?

Ja z tobą nie rozmawiam, ja cię tresuję trolu.
Piotr

Głupi Piotruś zadaje sobie terapię, tresuje się prymityw, czyli jak troll grupowy leczy kompleksy...

boukun

Data: 2009-09-11 21:52:54
Autor: krantor
Jan Tabortowski, ps. "Bruzda"
Dnia Fri, 11 Sep 2009 21:34:27 +0200, boukun napisał(a):

> Chciałeś coś mądrego powiedzieć grupowy prymitywie?

Ja z tobą nie rozmawiam, ja cię tresuję trolu.
Piotr

Piotrze, nie szkoda Ci klawiatury na tego rusofilcowego "pożytecznego idiotę"?

--

Wowka    --

Data: 2009-09-11 14:20:55
Autor: Tzva Adonai
Jan Tabortowski, ps. "Bruzda"
On 11 Wrz, 21:52, kran...@poczta.onet.pl wrote:

rusofilcowego
Wowka

Wowka to chyba raczej też niezbyt polskie zdrobnienie...

Data: 2009-09-11 23:55:18
Autor: krantor
Jan Tabortowski, ps. "Bruzda"
On 11 Wrz, 21:52, kran...@poczta.onet.pl wrote:

> rusofilcowego
> Wowka    Wowka to chyba raczej też niezbyt polskie zdrobnienie...

Palisz głupa?

Czy ja się pytam o Twoją ksywę? Nic Ci do tego jakim nickiem JA się posługuję,
pseudo-filosemito. FYA, tak mówiła pewna Rosjanka do swojego syna, który 1. września był w Polsce. NAN&EOT

--

Wowka     --

Data: 2009-09-11 15:01:36
Autor: Tzva Adonai
Jan Tabortowski, ps. "Bruzda"
On 11 Wrz, 23:55, kran...@poczta.onet.pl wrote

FYA, tak mówiła pewna Rosjanka do swojego syna,
który 1. września był w Polsce.
NAN&EOT

Ale ooo sssooo chossiii?... Hannah Arendt zwykła mawiać, że
filosemityzm to takie samo skrzywienie jak antysemityzm i w długim
okresie czasu prowadzi nieuchronnie i paradoksalnie do spotęgowania
nienawiści wobec Żydów... Mój stosunek do Żydów to coś znacznie więcej
niż bezrefleksyjne uwielbienie, choć z pozoru może się tak wydawać...

Data: 2009-09-11 22:00:57
Autor: Piotr
Jan Tabortowski, ps. "Bruzda"
Dnia Fri, 11 Sep 2009 21:52:54 +0200, krantor@poczta.onet.pl
napisał(a):

Piotrze, nie szkoda Ci klawiatury na tego rusofilcowego "pożytecznego idiotę"?

On nie jest pożyteczny, to trol. Wiekszość go poprostu tępi, a ja tresuję.
Piotr

Data: 2009-09-11 22:02:10
Autor: boukun
Jan Tabortowski, ps. "Bruzda"

napisał(a):

Piotrze, nie szkoda Ci klawiatury na tego rusofilcowego "pożytecznego idiotę"?

On nie jest pożyteczny, to trol.
Wiekszość go poprostu tępi, a ja tresuję.
Piotr

Chory, beznadziejny przypadek, nawet nie zdaje sobie z tego sprawy, że Tzva Adonai z niego łacha drze, a większość schodzi mu z drogi, bo boi się z psycholem wdawać w jakąkolwiek dyskusję...

Większość debilu ma ciebie dosyć, a boi się ci otwarcie tego powiedzieć... Zaśmiecasz swoim trollowaniem grupę i zniesmaczasz ludziom jakąkolwiek dyskusję swoimi kompleksami...

boukun

Data: 2009-09-11 22:12:23
Autor: Piotr
Jan Tabortowski, ps. "Bruzda"
Dnia Fri, 11 Sep 2009 22:02:10 +0200, boukun napisał(a):

Chory, beznadziejny przypadek, nawet nie zdaje sobie z tego sprawy, że Tzva Adonai z niego łacha drze,
Pisząc, że jestem podobny do Stathama? :-)))

[...]

Znowu konfabulujesz hałsfrał, mówię ci, że to masz od chlania wódy.
Ale, ale, natomiast ciebie się nikt nie boi i piszą ci wprost, żeś
debil, matoł, idiota, półgłowek i trol.
Piotr

Data: 2009-09-11 13:15:28
Autor: Tzva Adonai
Jan Tabortowski, ps. "Bruzda"
On 11 Wrz, 22:12, Piotr <p...@wp.pl> wrote:

Pisząc, że jestem podobny do Stathama? :-)))

Boukun faktycznie jest podobny do tego aktora..

http://erichasslen.googlepages.com/statham_hitman.jpg

Data: 2009-09-11 22:12:17
Autor: boukun
Jan Tabortowski, ps. "Bruzda"

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:qraezzml8o5h.dlgmasz.facet.luzik...
Dnia Fri, 11 Sep 2009 22:02:10 +0200, boukun napisał(a):

Chory, beznadziejny przypadek, nawet nie zdaje sobie z tego sprawy, że Tzva
Adonai z niego łacha drze,

Pisząc, że jestem podobny do Stathama? :-)))

Komu to przeszkadza, poza głupiemu Piotrusiowi?

[...]

Głupi Piotruś wmawia sobie, że on to wszyscy i nie chce spojrzeć prawdzie w oczy. Przygłupy i trolle tak mają...

boukun

Data: 2009-09-11 22:31:35
Autor: krantor
Jan Tabortowski, ps. "Bruzda"
napisał(a):

> Piotrze, nie szkoda Ci klawiatury na tego rusofilcowego "pożytecznego idiotę"?

On nie jest pożyteczny, to trol. Wiekszość go poprostu tępi, a ja tresuję.
Piotr

Wg Lenina, twórcy tego określenia, "pożyteczny" oznacza, że ten idiota jest
pożyteczny dla Kremla.  Tak czy owak. NIE KARMIĆ TROLLA!

--
Wowka  --

Data: 2009-09-11 22:55:24
Autor: Piotr
Jan Tabortowski, ps. "Bruzda"
Dnia Fri, 11 Sep 2009 22:31:35 +0200, krantor@poczta.onet.pl
napisał(a):

Wg Lenina, twórcy tego określenia, "pożyteczny" oznacza, że ten idiota jest
pożyteczny dla Kremla.
Wiem, są jednakże na tym świecie poprostu idioci, tacy zwykli
bezprzymiotnikowi i wałkun taki właśnie jest.

 Tak czy owak. NIE KARMIĆ TROLLA!

Oczywiście, ja stosuję metodę awersyjną.
Piotr

Data: 2009-09-11 22:53:47
Autor: boukun
Jan Tabortowski, ps. "Bruzda"

napisał(a):

[...]

Tak czy owak.
NIE KARMIĆ TROLLA!

Oczywiście, ja stosuję metodę awersyjną.
Piotr

Beznadziejny przypadek...

boukun

Data: 2009-09-11 23:16:49
Autor: krantor
Jan Tabortowski, ps. "Bruzda"
Dnia Fri, 11 Sep 2009 22:31:35 +0200, krantor@poczta.onet.pl
napisał(a):

[...]

Oczywiście, ja stosuję metodę awersyjną.
Piotr

IMVHO, w tym przypadku ta metoda słabo rokuje. Wolę tradycyjną, sprawdzoną. Nie karmić trolla, sam zdechnie!

--

Wowa  --

Jan Tabortowski, ps. "Bruzda"