Jana Pietrzaka wizja sytuacji POlski

Data: 2014-08-16 01:16:22
Autor: mcmlxxi.xi.xi
Jana Pietrzaka wizja sytuacji POlski

"- Obec-na wła-dza ma kon-cep-cję, żeby się nie na-ra-żać Ru-skim i Niem-com. Upra-wia-ją wa-ze-li-niar-stwo i słu-żal-czość. Takie po-dej-ście jest jed-nak głu-pie i obec-nie widać już jego krach - wi-dzi-my prze-cież, w jakim kie-run-ku idzie Rosja. Ten kie-ru-nek jest strasz-ny - mówi Jan Pie-trzak, ar-ty-sta i ka-ba-re-ciarz, w roz-mo-wie z Jac-kiem Gąd-kiem.
 Jan Pie-trzak: - Do-brze. Je-stem trzy mie-sią-ce po ope-ra-cji. Wła-śnie byłem na prze-glą-dzie. Bę-dzie do-brze. Jesz-cze tro-chę po-ży-ję - na złość moim wro-gom.
  A kiedy naj-bar-dziej Panu ska-cze ci-śnie-nie?
  Gdy zbyt szyb-ko bie-gnę po scho-dach...
  ....a jak Pan widzi pre-zy-den-ta Bro-ni-sła-wa Ko-mo-row-skie-go albo pre-mie-ra Do-nal-da Tuska?
  Oglą-da-łem już gor-szych od nich. Żyłem pod Hi-tle-rem i Sta-li-nem. Przez cały PRL - też łatwo nie było. Tusk i Ko-mo-row-ski to małe nept-ki w po-rów-na-niu do tam-tych zbrod-nia-rzy.
  A Pol-ska jest Pol-ską? Czy...
  ....to jesz-cze nie ten mo-ment. Zbyt dużo jest kłam-stwa i zło-dziej-stwa. A rząd jest wła-ści-wie an-ty-pol-ski.
  Bo?
  Ja-kieś przy-kła-dy: pierw-szy to Smo-leńsk. Po-stę-po-wa-nie rządu było tu an-ty-na-ro-do-we - rząd wy-ka-zał się pod-dań-stwem i tchó-rzo-stwem wobec Pu-ti-na. Sto-su-nek rządu do ka-ta-stro-fy smo-leń-skiej to w ogóle jest hańba. Inne spra-wy: od-wle-ka-nie wy-do-by-wa-nia gazu z łup-ków i sa-bo-taż z bu-do-wą ga-zo-por-tu. Ta-kich przy-kła-dów jest mnó-stwo. Ja nie przy-pi-su-ję obec-nej wła-dzy do-brych in-ten-cji - oni szko-dzą Pol-sce.
  Su-ge-ru-je Pan, że Pol-ski rząd to w ja-kimś stop-niu agen-tu-ra?
  Aż tak nie mówię - oni mogą dzia-łać z po-wo-du tchó-rzo-stwa, a nie-ko-niecz-nie przez agen-tu-ral-ność. Obec-na wła-dza ma kon-cep-cję, żeby się nie na-ra-żać Ru-skim i Niem-com. Upra-wia-ją wa-ze-li-niar-stwo i słu-żal-czość. Takie po-dej-ście jest jed-nak głu-pie i obec-nie widać już jego krach - wi-dzi-my prze-cież, w jakim kie-run-ku idzie Rosja. Ten kie-ru-nek jest strasz-ny.
  Pan się boi Ru-skich?
  Pry-wat-nie - nie. Ale o Pol-skę - tak. Żyłem pod oku-pa-cją nie-miec-ką, a potem ro-syj-ską. I wiem, że to za-wsze jest klę-ska, wy-zysk, de-gra-da-cja Po-la-ków. Od ponad 300 lat co kilka po-ko-leń nasi są-sie-dzi nas ata-ku-ją, mor-du-ją, okra-da-ją, palą nasz kraj.
  W la-tach 30. Pol-ska miała tro-chę ponad 30 mln lud-no-ści. W tym samym cza-sie Tur-cja li-czy-ła tyle samo. Dziś Pol-ska znów ma trzy-dzie-ści kilka mi-lio-nów, a Tur-ków jest już ok. 80 mln i są re-gio-nal-ną po-tę-gą. My je-ste-śmy dzie-siąt-ko-wa-ni przez są-sia-dów.
  To są dwa bar-ba-rzyń-skie ple-mio-na, które nie dają nam spo-koj-nie żyć...
  ....za Odrą - bar-ba-rzyń-cy? Za Bu-giem - rów-nież?
  Rzad-ko hi-sto-ria wi-dzia-ła takie fa-bry-ki śmier-ci jak nie-miec-ki Au-schwitz i gu-ła-gi jak w Rosji. Czy o tym mamy za-po-mnieć?
  Czyli ak-tu-al-nie ży-je-my je-dy-nie w po-ko-jo-wym mię-dzy-cza-sie?
  Ży-je-my, na ile się da. Jeśli sobie wy-wal-czy-my tro-chę wol-no-ści - tak jak teraz - to jakoś ży-je-my, le-piej niż w PRL-u. Na-to-miast su-we-ren-ność Pol-ski nadal nie jest pełna.
  Żyjemy, na ile się da. Jeśli sobie wywalczymy trochę wolności - tak jak teraz - to jakoś żyjemy, lepiej niż w PRL-u. Natomiast suwerenność Polski nadal nie jest pełna -- Jan Pietrzak
  Mówi Pan, że rząd jest zły, a któ-ryś po-przed-ni był nie-zły?
  Zbyt do-brych przy-kła-dów nie-ste-ty nie ma, choć ga-bi-net pre-mie-ra Jana Ol-szew-skie-go był dobry, ale trwał krót-ko. A rząd Ja-ro-sła-wa Ka-czyń-skie-go? Miał szan-se zro-bić coś wiel-kie-go, ale ze wzglę-du na ko-ali-cjan-tów wy-szło tylko wiel-kie pasmo awan-tur - misja rządu J. Ka-czyń-skie-go się nie po-wio-dła i on podał się do dy-mi-sji. Jed-nak efek-ty i tak mieli lep-sze niż rząd Tuska przez 7 lat.
  A co mu-sia-ło-by się zmie-nić, aby Pan po-wie-dział: tak, ży-je-my w wol-nej i de-mo-kra-tycz-nej Pol-sce?
  Za-czy-na-jąc od sie-bie, to po-wi-nien zo-stać znie-sio-ny zakaz na Ka-ba-ret pod Egidą. Sa-ty-ra w na-szym stylu jest wy-ru-go-wa-na. A bar-dzo by się przy-da-ła spo-łe-czeń-stwu. Ja je-stem ze swo-imi ko-le-ga-mi pół-le-gal-ny - nawet w więk-szym stop-niu niż w PRL-u, bo wtedy obo-wią-zy-wa-ła tzw. ka-na-li-za-cja: byłem obec-ny w pew-nych ka-na-łach, a w in-nych nie. A dziś? Tępią mnie wszę-dzie, gdzie mogą. Chwa-ła Bogu jest In-ter-net. Na-to-miast w spra-wach więk-szej wagi: rząd po-wi-nien być su-we-ren-ny i po-dej-mo-wać de-cy-zje w in-te-re-sie Pol-ski. A nie je-dy-nie swo-jej par-tii.
  Póki co jed-nak rząd ma opar-cie w spo-łe-czeń-stwie. Lu-dzie gło-su-ją na PO - to ta par-tia wy-gry-wa.
  A ja jed-nak gło-su-ję na kogoś in-ne-go. We-dług mnie rząd Tuska jest szko-dli-wy i stra-cił sie-dem lat.
  Jak więc Pan wy-tłu-ma-czy fe-no-men, że Po-la-cy dwa razy z rzędu dali Plat-for-mie wła-dzę?
  Bo Plat-for-ma ma media do dys-po-zy-cji. Trzy wiel-kie te-le-wi-zje rzą-dzą umy-sła-mi więk-szo-ści Po-la-ków. Jest też bar-dzo duża licz-ba osób, które są przy-pię-te do obec-nej wła-dzy - nie bez ko-ze-ry wła-dza za-trud-ni-ła kil-ka-set ty-się-cy no-wych urzęd-ni-ków. Ci lu-dzie są że-la-znym elek-to-ra-tem par-tii wła-dzy. A także wszy-scy zło-dzie-je, któ-rzy kra-dli przez sie-dem lat rzą-dów Tuska - też będą go po-pie-rać.
  Jeśli przyj-dzie inna wła-dza, to przyj-dą też - mó-wiąc Pana ję-zy-kiem - inni zło-dzie-je?
  Ja cze-kam na rządy mą-drych i uczci-wych ludzi. Liczę, że par-tią ta-kich ludzi bę-dzie Prawo i Spra-wie-dli-wość.
  Widzi Pan w PiS-ie takie po-sta-cie, które by-ły-by ab-so-lut-nie ide-owe i uczci-we?
  O ab-so-lu-tach nie mó-wi-my. Ale widzę ludzi dużo lep-szych niż obec-na ad-mi-ni-stra-cja Pol-ski.
  Jakie na-dzie-je wiąże Pan z pre-ze-sem Ja-ro-sła-wem Ka-czyń-skim?
  Lep-sze-go po-li-ty-ka dzi-siaj w Pol-sce nie ma.
  Lep-szy wcale nie zna-czy, że dobry.
  Dobry dla Pana jest pew-nie Putin? Ja-ro-sław Ka-czyń-ski jest po-li-ty-kiem na naj-wyż-szym szcze-blu. Do-kład-nie ogar-nia ważne pro-ble-my. Ma ol-brzy-mią wie-dzę - może prze-pro-wa-dzić Pol-skę przez czas od-ra-bia-nia szkód, któ-rych na-ro-bił Tusk.
  Ele-men-tem po-py-cha-nia Pol-ski w kie-run-ku wol-no-ści by-ło-by np. bar-dzo sym-bo-licz-ne wy-ko-pa-nie pro-chów gen. Woj-cie-cha Ja-ru-zel-skie-go z ziemi na Po-wąz-kach i prze-nie-sie-nia ich w inne miej-sce?
  Ja sądzę, że je-że-li już wy-ko-py-wać czy-jeś pro-chy, to żoł-nie-rzy wy-klę-tych i im sta-wiać po-mni-ki. To-wa-rzy-stwo Pa-trio-tycz-ne pro-wa-dzi akcję na rzecz zbu-do-wa-nia w War-sza-wie łuku trium-fal-ne-go, bo hańbą jest to, że w War-sza-wie cią-gle nie ma łuku trium-fal-ne-go Bitwy War-szaw-skiej. A dla-cze-go? Bo Mo-skwa za-bra-nia.
  Ale bę-dzie mu-zeum - w Osso-wie, na miej-scu bitwy.
  Ja je-stem za tym. Ale łuk ma być w War-sza-wie - w cen-trum. Nie tęcza, nie palma, ale po-mnik Bitwy War-szaw-skiej, żeby każdy Polak - a także gość, tu-ry-sta - wie-dział, że od-nie-śli-śmy wiel-kie zwy-cię-stwo i ura-to-wa-li-śmy Eu-ro-pę przed bar-ba-rzyń-ca-mi. Mamy po-wo-dy do dumy, a lu-dzie, któ-rzy nie będą po-pie-rać tego pro-jek-tu, wy-sta-wią sobie cen-zur-kę zdraj-ców Pol-ski.
  A ta tęcza, o któ-rej Pan wspo-mniał, to sym-bol czy-je-go zwy-cię-stwa?
  To po-dob-no jakiś sym-bol, który może sobie stać, ale w we-so-łym mia-stecz-ku, a tym-cza-sem stoi w środ-ku mia-sta. W ogóle w sto-li-cy w cen-trum znaj-du-ją się rze-czy przy-pad-ko-we - jak palma, ko-lo-ro-we do-nicz-ki na Pl. Po-wstań-ców i mi-lio-ny koł-ków, słup-ków, pa-choł-ków. W Wied-niu, Ber-li-nie, Pa-ry-żu gó-ru-ją po-mni-ki wiel-kich zwy-cięstw. Dla-cze-go nie w Pol-sce?
  Gdzie by Pan wi-dział po-mnik ofiar ka-ta-stro-fy smo-leń-skiej?
  Po-wi-nien sta-nąć bez-względ-nie. A gdzie? Nie wiem, niech usta-lą mą-drzej-si.
  Na Kra-kow-skim Przed-mie-ściu go nie ma.
  Przy-po-mi-nać o nim jed-nak trze-ba. Sam nie-któ-re akcje pro-wa-dzę po 40 lat, więc wiem, że ustę-po-wać wro-gom nie na-le-ży.
  Nikt mnie nie przekona, że to nie był zamach -- Jan Pietrzak o katastrofie smoleńskiej
  Jest coś, co by-ło-by w sta-nie prze-ko-nać Pana, że 10 kwiet-nia do-szło do wy-pad-ku, a nie za-ma-chu?
  Nikt mnie nie prze-ko-na, że to nie był za-mach. A głów-nym do-wo-dem na to, że do-szło do za-ma-chu, są czte-ry lata kłamstw Pu-ti-na i Tuska. To jest dowód zbrod-ni. Gdyby cho-dzi-ło o tra-gicz-ny wy-pa-dek, to ina-czej by się wszyst-ko od-by-wa-ło. Ro-sja-nie nie od-da-dzą nam wraku ani skrzy-nek - nie od-da-dzą ich nigdy, bo są zbrod-nia-rza-mi. Ile lat trze-ba było cze-kać, żeby przy-zna-li się do Ka-ty-nia? Kil-ka-dzie-siąt. W spra-wie Smo-leń-ska też warto cze-kać, by wy-drzeć im tę praw-dę.
  I Pan sądzi, że na-stęp-cy Pu-ti-na przy-zna-ją się kie-dyś do - jak Pan mówi - za-ma-chu?
  Nie wszy-scy zbrod-nia-rze się przy-zna-ją. Praw-dę jed-nak mimo to udaje się od-kryć.
  Pana prze-ko-na-nie, że Tusk i Putin kła-mią ukry-wa-jąc praw-dę, to słaby dowód na za-mach.
  Ale ja nie je-stem pro-ku-ra-to-rem. Mówię o swo-ich in-tu-icjach i po-glą-dach. Do-wo-dów pro-szę ocze-ki-wać od Ma-cie-ja Laska - urzęd-ni-ka, który ma słu-żyć Po-la-kom, a ple-cie idio-ty-zmy o pan-cer-nej brzo-zie. Zresz-tą w spra-wie Smo-leń-ska je-ste-śmy oto-cze-ni przez zdraj-ców, któ-rzy nie chcą do-pu-ścić do ujaw-nie-nia praw-dy o 10 kwiet-nia 2010 r. A ja już ty-dzień po ka-ta-stro-fie - wi-dząc, że Ro-sja-nie łżą - mó-wi-łem na YouTu-bie o dru-gim kłam-stwie ka-tyń-skim. Kilka ty-go-dni póź-niej na-pi-sa-łem Bal-la-dę Smo-leń-ską, w któ-rej pada słowo "zbrod-nia".
  W tej pio-sen-ce śpie-wa Pan, że "po Ka-ty-niu pierw-szym, przy-szedł Katyń drugi". To aby nie prze-sa-da?
  Li-cen-tia po-eti-ca - i tu, i tu za-mor-do-wa-no Po-la-ków. Wtedy kil-ka-dzie-siąt ty-się-cy, a w 2010 r. pra-wie 100. Skala inna, ale in-ten-cja i pod-łość takie same: śmierć nie w walce, ale po-przez skry-to-bój-cze mor-der-stwo - ty-po-we dla Ru-skich.
  A z dru-giej stro-ny dzia-łal-ność posła An-to-nie-go Ma-cie-re-wi-cza (PiS) uzna-je Pan za rzecz szla-chet-ną?
  Z całą pew-no-ścią. On się stara, ma pasję wbrew oszu-stom szu-kać praw-dy. Na ile jego ba-da-nia są praw-dzi-we, a na ile są kon-fa-bu-la-cją? Nie wiem - trud-no robić ba-da-nia bez do-stę-pu do wraku.. Ale np. wy-kład prof. Bi-nien-dy jest bar-dzo prze-ko-ny-wu-ją-cy.
  Cho-dzi Pan na wy-bo-ry?
  Tak.
  I gło-su-je Pan...
  ....ostatnimi laty na PiS. Kie-dyś sam bra-łem z dru-giej stro-ny udział w wy-bo-rach - kan-dy-do-wa-łem na pre-zy-den-ta w 1995 r. Jeź-dzi-łem po Pol-sce i po-waż-nie prze-ma-wia-łem, choć wszy-scy są-dzi-li, że będę żar-to-wał. Praw-da jest taka, że -  przy zdo-by-ciu 3-4 proc. po-par-cia - chcia-łem stwo-rzyć par-tię. Wi-dzia-łem, że z jed-nej stro-ny jest ko-mu-na, a z dru-giej roz-pa-da-ją-cy się obóz so-li-dar-no-ścio-wy. W po-ło-wie lat. 90. nie było na kogo gło-so-wać. Do-sta-łem jed-nak zbyt małe po-par-cie - nieco ponad 1 proc. - więc mach-ną-łem ręką na po-li-ty-kę.
  A dziś widzi Pan po-trze-bę, by w nią się jed-nak włą-czyć?
  Czyn-nie? Nie. Je-stem za stary na te nu-me-ry. Tylko jeden raz zro-bi-łem takie eks-pe-ry-ment - i wy-star-czy.
  Po-mi-mo to w 2015 r. IV RP wróci?
  Ja Pol-ski nie nu-me-ru-ję. Nu-me-ry Rzecz-po-spo-li-tej na-da-je hi-sto-ria, a nie pro-pa-gan-da. A czy uczci-wi i mą-drzy lu-dzie przej-mą wła-dzę? Nie wiem. Siły zła są wiel-kie. Sza-tan jest na świe-cie mocny. Ży-ri-now-ski twier-dzi nawet, że zo-sta-nie-my zmie-ce-ni w III woj-nie świa-to-wej. Nie da się ukryć, że znaj-du-je-my się w wiel-kim za-gro-że-niu, wy-ni-ka-ją-cym z sy-tu-acji na wscho-dzie i z moż-li-wych pro-wo-ka-cji obec-nych władz Pol-ski."
  (jsch;JS)

http://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/jan-pietrzak-nikt-mnie-nie-przekona-ze-w-smolensku-nie-bylo-zamachu/ypjef

Data: 2014-08-16 10:23:54
Autor: Marek Czaplicki
mcmlxxi.xi.xi@gmail.com pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota, 16 sierpnia 2014 10:16:

[...]

Tu jest dobry kawałek

[...]

Oczywiście, że w nieustannych awanturach i przepychankach byli lepsi niż każdy jeden rząd w wolnej Rzeczpospolitej. Trudno sobie nawet wyobrazić aby ktoś ich przeskoczył. :-D
--
Pozdrawiam, Marek.

Data: 2014-08-16 01:37:35
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu sobota, 16 sierpnia 2014 10:23:54 UTC+2 użytkownik Marek Czaplicki napisał:

> Niem-com. Upra-wia-j� wa-ze-li-niar-stwo i s�u-�al-czo��. Takie

> po-dej-�cie jest jed-nak g�u-pie i obec-nie wida� ju� jego krach -

> wi-dzi-my prze-cieďż˝, w jakim kie-run-ku idzie Rosja. Ten kie-ru-nek jest

> strasz-ny - m�wi Jan Pie-trzak, ar-ty-sta i ka-ba-re-ciarz, w roz-mo-wie z

> Jac-kiem G�d-kiem.

> http://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/jan-pietrzak-nikt-mnie-nie-

przekona-ze-w-smolensku-nie-bylo-zamachu/ypjef

Tu jest dobry kawa�ek

> Mia� szanse zrobi� co� wielkiego, ale ze wzgl�du na koalicjant�w wysz�o > tylko wielkie pasmo awantur - misja rz�du J. Kaczy�skiego si� nie powiod�a > i on poda� si� do dymisji. Jednak efekty i tak mieli lepsze ni� rz�d Tuska > przez 7 lat.

Oczywi�cie, �e w nieustannych awanturach i przepychankach byli lepsi ni� ka�dy jeden rz�d w wolnej Rzeczpospolitej. Trudno sobie nawet wyobrazi� aby kto� ich przeskoczy�. :-D

-- Pozdrawiam, Marek.

Jeszcze raz wklejam cały tekst, bez-myslnikow ;)

Data: 2014-08-16 11:06:08
Autor: u2
W dniu 2014-08-16 o 10:37, mcmlxxi.xi.xi@gmail.com pisze:
[...]

wiadomo, ze tylko sprzedawczyki popieraja te wraza agenture.

--
Generał Skalski o żydach w UB :

"Różański, Żyd, kanalia najgorszego gatunku, razem z Brystigerową, Fejginami, to wszystko (...) nie byli ludzie."

prof. PAN Krzysztof Jasiewicz o żydach :

"Żydów gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, że są narodem
wybranym. Czują się oni upoważnieni do interpretowania wszystkiego,
także doktryny katolickiej. Cokolwiek byśmy zrobili, i tak będzie
poddane ich krytyce - za mało, że źle, że zbyt mało ofiarnie. W moim
najgłębszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Żydami, bo on do
niczego nie prowadzi... Ludzi, którzy używają słów 'antysemita',
'antysemicki', należy traktować jak ludzi niegodnych debaty, którzy
usiłują niszczyć innych, gdy brakuje argumentów merytorycznych. To oni
tworzą mowę nienawiści".

Data: 2014-08-16 11:18:41
Autor: Lucjan

Użytkownik <mcmlxxi.xi.xi@gmail.com> napisał w wiadomości news:c805f0a3-6ea3-4354-b6d9-edd46aa07929googlegroups.com...

" Obecna władza ma koncepcję, żeby się nie narażać Ruskim i Niemcom.

Tylko i wyłącznie Ameryce. I o ile jakieś szacunek Niemcą czy Ruskim się należy choćby z tego powodu że są naszymi sąsiadami i największymi partnerami gospodarczymi, to ta uległość na własne życzenie wobec światowego terrorysty jest zupełnie niezrozumiała. Traktuje on nas i nasz kraj ni mniej ni więcej jak psa na łańcuchu. Każe szczekać to szczekamy, każe gryźć to gryziemy, ale do mieszkania to już nie wpuści.

Data: 2014-08-16 11:21:57
Autor: u2
W dniu 2014-08-16 o 11:18, Lucjan pisze:
I o ile jakieś szacunek Niemcą czy Ruskim się
należy choćby z tego powodu że są naszymi sąsiadami i największymi
partnerami gospodarczymi

jaki szacunek ? wolny rynek to wolny rynek, tu nie ma sentymentow. ruskie nie chca naszych produktow ? nie ma sprawy sa inne rynki zbytu.

Data: 2014-08-18 14:34:40
Autor: Lucjan

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:53ef22b8$0$2145$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nie będziemy sznować sąsiada i kontrachenta w interesach, to i nie odczekujmy szacunku od niego.  Na szacunek terrorysty za Atlantyku i tak nigdy nie zasłużymy, choćbyśmy zwiększyli "robienie im laski" o 300%.

Data: 2014-08-18 16:51:59
Autor: u2
W dniu 2014-08-18 o 14:34, Lucjan pisze:
Nie będziemy sznować sąsiada i kontrachenta w interesach

jak nas sasiad nie szanuje to ja nie zamierzam sasiada szanowac:)

Data: 2014-08-21 10:21:59
Autor: Lucjan

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:53f21313$0$2144$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2014-08-18 o 14:34, Lucjan pisze:
Nie będziemy sznować sąsiada i kontrachenta w interesach

jak nas sasiad nie szanuje to ja nie zamierzam sasiada szanowac:)

No i pozostaje ci zaśpiewać - "nie mam żalu do nikogo".

Data: 2014-08-21 17:19:37
Autor: u2
W dniu 2014-08-21 o 10:21, Lucjan pisze:
jak nas sasiad nie szanuje to ja nie zamierzam sasiada szanowac:)

No i pozostaje ci zaśpiewać - "nie mam żalu do nikogo"

bynajmniej, wrogom moge spuscic wpierdol.

Data: 2014-08-22 05:04:31
Autor: stevep
W dniu .08.2014 o 17:19 u2 <u_2@o2.pl> pisze:

W dniu 2014-08-21 o 10:21, Lucjan pisze:
jak nas sasiad nie szanuje to ja nie zamierzam sasiada szanowac:)

No i pozostaje ci zaśpiewać - "nie mam żalu do nikogo"

bynajmniej, wrogom moge spuscic wpierdol.

A na dodatek zesrać się.  ;)

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-08-22 06:30:08
Autor: u2
Jana Pietrzaka wizja sytuacji POlski
W dniu 2014-08-22 o 05:04, stevep pisze:
A na dodatek zesrać się.

tak, to twoja specjalnosc pieprzykoski:)

Data: 2014-08-23 04:31:10
Autor: stevep
W dniu .08.2014 o 06:30 u2 <u_2@o2.pl> pisze:

W dniu 2014-08-22 o 05:04, stevep pisze:
A na dodatek zesrać się.

tak, to twoja specjalnosc pieprzykoski:)

Masz zatwardzenie kretynku- 3x lewatywa i płukanie żołądka.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-08-23 08:40:23
Autor: u2
W dniu 2014-08-23 o 04:31, stevep pisze:
A na dodatek zesrać się.

tak, to twoja specjalnosc pieprzykoski:)

Masz zatwardzenie kretynku- 3x lewatywa i płukanie żołądka.

no to juz rozumiem skad te twoje problemy cyrkus:)

Data: 2014-08-24 03:12:36
Autor: stevep
W dniu .08.2014 o 08:40 u2 <u_2@o2.pl> pisze:

[...]

Sądzisz po sobie?

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-08-24 08:18:13
Autor: Lucjusz

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:53f60e0e$0$2239$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2014-08-21 o 10:21, Lucjan pisze:
jak nas sasiad nie szanuje to ja nie zamierzam sasiada szanowac:)

No i pozostaje ci zaśpiewać - "nie mam żalu do nikogo"

bynajmniej, wrogom moge spuscic wpierdol.

Po pierwsze musiałbyś umieć ich rozpozanać. Fałszywy przyjaciel jest groźniejszy od narysowanego sobie przyjaciela.

Data: 2014-08-19 05:35:15
Autor: stevep
W dniu .08.2014 o 14:34 Lucjan <lucek@jachu.es> pisze:

UÂżytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisaÂł w wiadomoÂści
W dniu 2014-08-16 o 11:18, Lucjan pisze:
I o ile jakieÂś szacunek NiemcÂą czy Ruskim siĂŞ
naleÂży choĂŚby z tego powodu Âże sÂą naszymi sÂąsiadami i najwiĂŞkszymi
partnerami gospodarczymi

jaki szacunek ? wolny rynek to wolny rynek, tu nie ma sentymentow.  ruskie
nie chca naszych produktow ? nie ma sprawy sa inne rynki zbytu.

Nie bĂŞdziemy sznowaĂŚ sÂąsiada i kontrachenta w interesach, to i nie
odczekujmy szacunku od niego.  Na szacunek terrorysty za Atlantyku i tak
nigdy nie zasÂłuÂżymy, choĂŚbyÂśmy zwiĂŞkszyli "robienie im laski" o 300%.

A jak to gieniusiu ma wyglądać szanowanie sąsiada?

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-08-21 10:25:55
Autor: Lucjan

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.xktlk1v850oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
W dniu .08.2014 o 14:34 Lucjan <lucek@jachu.es> pisze:
A jak to gieniusiu ma wyglądać szanowanie sąsiada?

Po prostu - "jak kuba bogu"... a nie bezmyślnie szczekać na polecenie Ameryki.  I nie tylko sąsiadów powinna dotyczyć ta zasada.

Data: 2014-08-22 05:05:05
Autor: stevep
W dniu .08.2014 o 10:25 Lucjan <lucek@jachu.es> pisze:

UÂżytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisaÂł w wiadomoÂści
W dniu .08.2014 o 14:34 Lucjan <lucek@jachu.es> pisze:
A jak to gieniusiu ma wyglÂądaĂŚ szanowanie sÂąsiada?

Po prostu - "jak kuba bogu"... a nie bezmyÂślnie szczekaĂŚ na polecenie
Ameryki.  I nie tylko sÂąsiadĂłw powinna dotyczyĂŚ ta zasada.

A konkretnie?

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-08-24 08:22:04
Autor: Lucjusz

U?ytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisa3 w wiadomo?ci
W dniu .08.2014 o 14:34 Lucjan <lucek@jachu.es> pisze:
A jak to gieniusiu ma wygl?daa szanowanie s?siada?

Po prostu - "jak kuba bogu"... a nie bezmy?lnie szczekaa na polecenie
Ameryki.  I nie tylko s?siadów powinna dotyczya ta zasada.

A konkretnie?

Nie słuchać poleceń z zagranicy, i odpłacać pięknym za nadobne.. co oczywiście w tym układzie politycznym wydaje się być czystą mrzonką. Nie do zrealizowania z Tuskiem i Sikorskim przy żłobie.

Data: 2014-08-16 11:31:40
Autor: Wiesiaczek
W dniu 16.08.2014 o 10:37, mcmlxxi.xi.xi@gmail.com pisze:
"Zaczynając od siebie, to powinien zostać zniesiony zakaz na Kabaret pod Egidą.

Satyra w naszym stylu jest wyrugowana. A bardzo by się przydała społeczeństwu.

Ja jestem ze swoimi kolegami półlegalny  nawet w większym stopniu niĹź w PRLu,

bo wtedy obowiązywała tzw. kanalizacja: byłem obecny w pewnych kanałach, a w innych nie.

  A dziś? Tępią mnie wszędzie, gdzie mogą."

Bo jesteś durniem - CBDO :)

--
Wiesiaczek (dziś z podkarpackiej wsi)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2014-08-16 11:40:33
Autor: Aleksander
Jana Pietrzaka wizja sytuacji POlski
Panie Pietrzak. Lecz się Pan.  Szkoda tylko, że skoro za komuny widziałeś Pan wiele rzeczy, to nie widzisz teraz, własnego skrzywienia, na kaczkę i kościół, największych dwóch wrogów naszego państwa.
Brak też panu trochę zdrowego rozsądku,  widząc jakiś zamach , na ale jest Pan chory.
Tak naprawdę w interesie Polski jest żyć w miarę w zgodzie z sasiadami, a nie jak Pan sugerujesz wojna na całego.
Alx
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Data: 2014-08-16 14:00:36
Autor: MarkWoydak
[...]

Poćwicz kopiowanie zanim kolejny raz zacytujesz jakiegoś PZPR-owskiego ulubieńca.

MW

Data: 2014-08-17 00:14:06
Autor: mcmlxxi.xi.xi
Jana Pietrzaka wizja sytuacji POlski
W dniu sobota, 16 sierpnia 2014 14:00:36 UTC+2 użytkownik MarkWoydak napisał:
U�ytkownik <mcmlxxi.xi.xi@gmail.com> napisa� w wiadomo�ci news:74f9c1d0-98d6-4734-bc5e-e93ca1530271googlegroups.com...

"- Obec-na w�a-dza ma kon-cep-cj�, �eby si� nie na-ra-�a� Ru-skim i Niem-com.

Po�wicz kopiowanie zanim kolejny raz zacytujesz jakiego� PZPR-owskiego ulubie�ca.

Mowisz i masz:

Data: 2014-08-16 15:04:47
Autor: rewers
Jana Pietrzaka wizja sytuacji POlski
To co w PRL było satyrą w IIIRP stało się rzeczywistością...

Ktoś to gdzieś napisał, nie pamiętam gdzie.

Dlatego pan Pietrzak nie jest już śmieszny, raczej tragiczny w swoim jasnowidztwie:)

Jana Pietrzaka wizja sytuacji POlski