Janda i Tym zeszli na psy

Data: 2012-06-11 21:48:23
Autor: abc
Janda i Tym zeszli na psy
Przez cały Kabareton ani jednego żartu z Platformy czy nowej lewicy, bez
przerwy, bez wytchnienia wyłącznie łubu-dubu, łubu-dubu. Panie Stanisławie,
jeśli już nawet pan musi, to co mają dziś zrobić ci młodsi?

http://www.uwazamrze.pl/artykul/724083,888900-Co-z-tym-Tymem-.html

A swoją drogą udający babę "Ryszard Ochódzki" był lepszy niż "Anna Grodzka"

Data: 2012-06-11 23:01:16
Autor: sofu
Janda i Tym zeszli na psy

--

Bardziej ci się podobał?

sofu
--
Dom Pana piękny jest, a na odrzwiach jego wyraźnie stoi: psom, kurwom i
księżom katolickim wstęp wzbroniony

Data: 2012-06-11 23:27:07
Autor: u2
Janda i Tym zeszli na psy
W dniu 2012-06-11 21:48, abc pisze:
Przez cały Kabareton ani jednego żartu z Platformy czy nowej lewicy, bez
przerwy, bez wytchnienia wyłącznie łubu-dubu, łubu-dubu. Panie Stanisławie,
jeśli już nawet pan musi, to co mają dziś zrobić ci młodsi?

Przeciez pelomafia i lsd sa malo smieszni, oni sa smiertelnie nudni i
malo skuteczni w rzadzeniu ;-)

Data: 2012-06-12 09:40:33
Autor: Pan hrabia Bobrowski
Janda i Tym zeszli na psy
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4fd662af$0$26696$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Oczywiście masz rację tylko to społeczeństwo wybrało Komorowskiego a nie J.Kaczyńskiego, to społeczeństwo wybrało PO, a nie PiS, to społeczeństwo zdecydowało o 2-giej kadnecji PO, a nie PiS. To za czasów rządów Tuska wybudowano setki km autostrad, a nie niecałe 20 km jak za czasów rządów Kaczyńskich. Jakież to śmieszne i nudne.

BBR

Data: 2012-06-12 10:25:29
Autor: Bogdan Idzikowski
Janda i Tym zeszli na psy

Użytkownik "Pan hrabia Bobrowski" <hrabia@bobrowski.me> napisał w wiadomości news:4fd6f26c$0$1305$65785112news.neostrada.pl...
[...]

No i na kolei PO też coś już zrobiło. Bo jedynym sukcesem Kaczyńskiego było wybudowanie peronu we Włoszczowie.

Data: 2012-06-12 07:34:47
Autor: Marek
Janda i Tym zeszli na psy
On Jun 12, 10:25 am, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl>
wrote:
Użytkownik "Pan hrabia Bobrowski" <hra...@bobrowski.me> napisał w wiadomościnews:4fd6f26c$0$1305$65785112news.neostrada.pl...

> [...]

> Kaczyńskich. Jakież to śmieszne i nudne.

No i na kolei PO też coś już zrobiło. Bo jedynym sukcesem Kaczyńskiego było

Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoją
karierę polityczną".

Tusk zalicza co tydzien jakis sukces na kolei...

Data: 2012-06-12 10:39:44
Autor: Pan hrabia Bobrowski
Janda i Tym zeszli na psy
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4fd6fcfa$0$1298$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Rozmawiałem z kibicami z innych państw. Nie mogą się nadziwić, że nasz kraj tak rozwinął się przez ostatnie 5 lat. Nie mamy czego się wstydzić. Oczywiście, oprócz pisowców i radiomaryjnego zgromadzenia szalbierców.

BBR

Data: 2012-06-12 14:58:28
Autor: T.
Janda i Tym zeszli na psy

Użytkownik "Pan hrabia Bobrowski" <hrabia@bobrowski.me> napisał w wiadomości news:4fd7004b$0$26685$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Znałem też jednego przedsiębiorcę, którey "się rozwinął". Teraz szuka go komornik, bo to rozwinięcie było cośkolwiek nad stan (czytaj - na kredyt). No i została fajna chata - przepisana na żonę. A byli pracownicy miesiącami bez pensji.
T.

Data: 2012-06-12 00:06:51
Autor: dexth
Janda i Tym zeszli na psy
W dniu poniedziałek, 11 czerwca 2012 21:48:23 UTC+2 użytkownik abc napisał:
Przez cały Kabareton ani jednego żartu z Platformy czy nowej lewicy, bez
przerwy, bez wytchnienia wyłącznie łubu-dubu, łubu-dubu. Panie Stanisławie,
jeśli już nawet pan musi, to co mają dziś zrobić ci młodsi?
[...............]
Stanislaw Tym to starszy czlowiek i tak mu juz zostalo. Bawilo go wysmiewanie absurdow komuny. Pan Krzysztof Feusette juz go nie zmieni.

pozdr dexth

Data: 2012-06-12 07:44:34
Autor: stevep
Janda i Tym zeszli na psy
Dnia 11-06-2012 o 21:48:23 abc <abc@wp.pl> napisał(a):

[...]

Np Pietrzak?

--
stevep

Data: 2012-06-12 15:04:35
Autor: jadrys
Janda i Tym zeszli na psy
W dniu 2012-06-11 21:48, abc pisze:

A swoją drogą udający babę "Ryszard Ochódzki" był lepszy niż "Anna Grodzka"

Pod jakim względem?

Janda i Tym zeszli na psy