Janda od dwóch lat czuje się tak, jakby była chora

Data: 2017-11-19 17:44:11
Autor: boukun
Janda od dwóch lat czuje się tak, jakby była chora
- Ostatnie lata przyniosły zdziwienie, że nie wszyscy myślimy tak samo, że się różnimy, że niektórzy mają w sobie tyle złości, wcale nie są dobrzy, choć tak nam się wydawało. Na przykład pisałam, że czekam na wakacje, bo jadę do Włoch, i dostawałam fangę - że mnie stać na wyjazdy za granicę, że jestem egoistką i tak dalej - czytamy we fragmentach wywiadu opublikowanych przez magazyn.
Jadna przyznaje także: - Przypomniało mi się wszystko, co usłyszałam na temat Polski okresu międzywojennego, gdy nasze społeczeństwo było podzielone na narodowców i ludzi otwartych. Wiele z tego, co się wówczas działo - ze sztuką, literaturą i społeczeństwem - zaczęło mieć zabarwienie brunatne. I to teraz znów wyszło. Poczułam, że apetyt na ten faszyzm - bo inaczej tego nazwać nie można - na całkowitą nietolerancję, który został zahamowany przez wojnę, teraz nagle na nowo wybuchł.

Aktorka opowiada, że od dwóch lat czuje się tak, jakby była chora. Odniosła się także do tego, co dzieje się w jej mediach społecznościowych. - Kiedy słyszę takie, przepraszam za wulgarność: "Kur.., wypier... z tego kraju!", zwyczajnie wydaje mi się, że to niesprawiedliwe. Co więcej, nie domyślam się nawet za co. (...) Ostatnio, jak do mnie ktoś napisał - bo już się wszystko wszystkim myli - "komunistyczna kur...", odpowiedziałam: "Zgadzam się na kur..., ale nie zgadzam się na komunistyczną".

- Czy wydaje się pani, że ludzie uprawiający zawody publiczne, powinni stawać tylko po jednej stronie, czy raczej być neutralni? - takie pytanie, po krótkim wprowadzeniu, zadał ostatnio Jandzie fan. Nie podobało mu się, że za pośrednictwem mediów społecznościowych "popiera inicjatywy i artykuły nieobiektywne". Z tego powodu trudno mu ją cenić tak, jak kiedyś. - Przepraszam za ten list, ale coraz trudniej oddzielić mi pani role od pani poglądów osobistych i na wszystko patrzę przez ten filtr - czytamy.

https://kobieta.wp.pl/tysiace-fanow-tysiace-hejterow-janda-opowiada-o-zyciu-w-polsce-i-polityce-6189482955565185a

SROKA
48 min. temu

KRYSIU. TY JUZ. DO KONCA SWOJEGO ZYCIA. W. POLSCE. NIE BEDZIESZ PRZY KORYCIE. POLITYCZNYM TO JEST KONIEC. PSELDO ELIT ??? ROB TEATR. ZYJ Z WIDOWNI. CO KUPIA BILET. ZERO. WSPARCIA. POLITYCZNEGO. ????

IGUASU
50 min. temu

trudno jest glupote komentowac bo coz innego mozna powiedziec o czlowieku ktory zuje tyle lat co ja i nie widzi tego co zle to albo jest niewidomy albo glupi to samo dotyczy p. Dancewicz tak przy okazji

czes879
45 min. temu

skończyły się dotacje do prywatnego interesiku to trzeba wrzeszczeć razem z kodziarzami,a po drugie to trzeba wybrać albo jest się aktorem albo POlitykiem bo inaczej można ciężko zachorować na główkę.

Serena
przed chwilą

Marudzi, bo myślała, że co nie powie to będą oklaski, a tu zdziwienie, że jednak - nie. Oczywiście potępiam wulgaryzmy, które ludzie do pani piszą. Można wbić szpilkę kulturalnie i bardziej zaboli;)

Data: 2017-11-20 07:12:37
Autor: Opozycja Totalna
Użytkownik "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:ousccq$dn8$1gioia.aioe.org...
[...]

Możesz coś napisać na temat przemyśleń Krychy Pawłowicz albo komunistycznej katoliczki Madzi Cucumber?

CL

Janda od dwóch lat czuje się tak, jakby była chora