Jane Burgermeister o katastrofie

Data: 2010-04-27 20:30:21
Autor: Krzysztof
Jane Burgermeister o katastrofie
Data: 2010-04-27 22:17:11
Autor: Ikselka
Jane Burgermeister o katastrofie
Dnia Tue, 27 Apr 2010 20:30:21 +0100, Krzysztof napisał(a):

http://www.youtube.com/watch?v=Lun0kzX84og&feature=related

Pozory wskazuj± na Rosjan i to jest własnie myl±ce, to własnie chciał kto¶
tutaj osi±gnać. Obecnie uważam, ze to zamach terrorystyczny ze strony kogo¶
zupełne innego... Je¶li komukolwiek możemy zawdzieczać rozgłaszanie tej
sprawy w swiecie i nadzieję na wyja¶nienie, to tej dziennikarce. Obawiam
się, że jednak już niedługo i jej co¶ się stanie...

Data: 2010-04-27 22:21:12
Autor: boukun
Jane Burgermeister o katastrofie

Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4z18k37hx6to$.1r9vej49q7xwu.dlg40tude.net...
[...]

Zabior± pojeban± do domu wariatów... Boszsz..., gdzie takie półgłówki się rodz±?

boukun

Data: 2010-04-27 22:25:44
Autor: J-23
On 27 Kwi, 22:21, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "Ikselka" <iks...@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶cinews:4z18k37hx6to$.1r9vej49q7xwu.dlg40tude.net...

> [...]
> się, że jednak już niedługo i jej co¶ się stanie...

Zabior± pojeban± do domu wariatów... Boszsz..., gdzie takie półgłówki się rodz±?

wiadomo, baba

J-23 itede...

Data: 2010-04-27 22:45:28
Autor: Ikselka
Dnia Tue, 27 Apr 2010 22:21:12 +0200, boukun napisał(a):

[...]

Cicho b±dĽ: aferę grypowo-szczepionkow± kto wykrył? Ona.

Data: 2010-04-27 22:52:23
Autor: boukun
Jane Burgermeister o katastrofie

Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:1esj2ogn7z2ib.15corxsc9ppkx$.dlg40tude.net...
[...]

Wygl±da jak kobieta w bieli...
Jej zachowanie i to co wygaduje, to lot nad kukułczym gniazdem...

boukun

Data: 2010-04-27 23:19:12
Autor: boukun
Jane Burgermeister o katastrofie

Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:6ry5k4ysgd8m.t5psgc04yhp3.dlg40tude.net...
[...]

Przepraszam, ale ja już nie będę się rozwodził na temat pojebanego zachowania i wydziwiania tej kobiety...
Ale ci, co w tym co¶ sensownego widz±, maj± niezgorzej pod deklem jak ona...

boukun

Data: 2010-04-27 23:36:16
Autor: Ikselka
Dnia Tue, 27 Apr 2010 23:19:12 +0200, boukun napisał(a):

[...]

I niech tak my¶li jak najwięcej osób. To wtedy jej nie zaszkodz±.

Ale ci, co w tym co¶ sensownego widz±, maj± niezgorzej pod deklem jak ona...

Vide wykryta przez ni± afera koncernów farmaceutycznych z rzekom± pandemi±
i szczepionkami. Sama się nawet przej¶ciowo nabrałam na panikę. Kierunek
dekiel - trzeba go mieć, przede wszystkim. Ty masz?

Data: 2010-04-27 23:42:11
Autor: boukun
Jane Burgermeister o katastrofie

Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:12xgkruqcgoys.12txnmfbt2xim$.dlg40tude.net...
[...]

A co cię obchodzi pojebana kobieta w bieli?

[...]

Jaka afera? Co ma piernik do wiatraka? O szczepionkach i lobby farmaceutycznym pierdolił każdy Kaziu na podwórku...

JedĽ zbierać łuski do Smoleńska pajacu...

boukun

Data: 2010-04-27 22:22:06
Autor: J-23
On 27 Kwi, 22:17, Ikselka <iks...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

sprawy w swiecie i nadzieję na wyja¶nienie, to tej dziennikarce. Obawiam
się, że jednak już niedługo i jej co¶ się stanie...

etam! Moim zdaniem zawinil zwykly polski balagan, i brak racjonalnego
myslenia. Jak zawsze, zawierzyli jasnej panience, a on wlasnie sie
zagapila, albo sie zdrzemnela. Qrde, trzeba myslec, nie zdawac sie na
improwizacje. Cala zakonczona katastrofa wyprawa, byla od samego
poczatku zle przygotowana. Ten lot nie powinien sie w ogole odbyc. Ale
Pan Prezydena RP, chcial zdobyc kapital polityczny, i zabral do grobu
cala reszte czlonkow wyprawy.

J-23 itede...

Data: 2010-04-27 22:26:58
Autor: J-23
On 28 Kwi, 07:22, J-23 <khan...@gazeta.pl> wrote:

> [...]

poczatku zle przygotowana. Ten lot nie powinien sie w ogole odbyc. Ale
Pan Prezydena RP, chcial zdobyc kapital polityczny, i zabral do grobu

aha, zapomnialem zapodac linka
http://wiadomosci.onet.pl/2161897,11,bor_nie_wiedzialo_o_zapasowych_lotniskach,item.html

Data: 2010-04-29 18:17:44
Autor: Ikselka
Dnia Tue, 27 Apr 2010 22:26:58 -0700 (PDT), J-23 napisał(a):

> [...]

poczatku zle przygotowana. Ten lot nie powinien sie w ogole odbyc. Ale
Pan Prezydena RP, chcial zdobyc kapital polityczny, i zabral do grobu

Ale wiesz, że lotnisko w Smoleńsku było delikatnie mówi±c nietypowo
wyposażone? - wiec wynikałoby raczej, że zawiniła polska dokładno¶ć w
stosowaniu się do przepisów i zasad lotniskowych.

Data: 2010-04-28 13:13:08
Autor: Ikselka
Dnia Tue, 27 Apr 2010 22:22:06 -0700 (PDT), J-23 napisał(a):

etam! Moim zdaniem zawinil zwykly polski balagan, i brak racjonalnego
myslenia. Jak zawsze, zawierzyli jasnej panience, a on wlasnie sie
zagapila, albo sie zdrzemnela.

Zaiste, argument godny Ciebie.

Qrde, trzeba myslec, nie zdawac sie na
improwizacje. Cala zakonczona katastrofa wyprawa, byla od samego
poczatku zle przygotowana.

To czemu nie grzmiałe¶ wcze¶nej, zanim wylecieli, m±dralo?
:->

Ten lot nie powinien sie w ogole odbyc.

Dobra, to szybciutko, zanim co: który jeszcze odwołac?

Ale
Pan Prezydena RP, chcial zdobyc kapital polityczny, i zabral do grobu
cala reszte czlonkow wyprawy.

Oj, jak Ty mało wiesz... A wcale tu nie chodziło o Prezydenta. Przynajmniej
nie przede wszystkim.

Data: 2010-04-28 05:24:19
Autor: J-23
On 28 Kwi, 13:13, Ikselka <iks...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

> cala reszte czlonkow wyprawy.

Oj, jak Ty mało wiesz... A wcale tu nie chodziło o Prezydenta. Przynajmniej

Oswiec mnie, takim niekumaty.
Przy okazji, zapytam, czy w polskiej armii lata jaki samolot? Wiesz ze
tradycja nielotow w Polskim Wojsku siega okresu miedzywojnia? Szefem
sztaby do spr. lotnictwa byl gen.Rajski, ktory b.bal sie latania. I
ten tchorzliwy facio robil wszystko , by w WP nie bylo nowoczesnego
lotnictwa.

J-23 itede...

Data: 2010-04-29 23:21:03
Autor: Ikselka
Dnia Wed, 28 Apr 2010 05:24:19 -0700 (PDT), J-23 napisał(a):

Oswiec mnie, takim niekumaty.

Je¶li o kogo¶ konkretnie, to raczej o Skrzypka, prezesa NBP. Z powodu jego
polityki finansowej, najogólniej mówi±c nie pozwalaj±cej sie Polsce
zadłużać ponad pewien poziom oraz z paru innych powodów.

Data: 2010-04-27 22:25:29
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-27 22:17, Ikselka pisze:

[...]

Uchyl r±bka tajemnicy i powiedz kogo podejrzewasz? Zemsta jakiego¶ islamisty?

Data: 2010-04-27 22:44:18
Autor: Ikselka
Dnia Tue, 27 Apr 2010 22:25:29 +0200, jadrys napisał(a):

W dniu 2010-04-27 22:17, Ikselka pisze:

Pozory wskazują na Rosjan i to jest własnie mylące, to własnie chciał ktoś
tutaj osiągnać. Obecnie uważam, ze to zamach terrorystyczny ze strony kogoś
zupełne innego... Jeśli komukolwiek możemy zawdzieczać rozgłaszanie tej
sprawy w swiecie i nadzieję na wyjaśnienie, to tej dziennikarce. Obawiam
się, że jednak już niedługo i jej coś się stanie...

Uchyl rÄ…bka tajemnicy i powiedz kogo podejrzewasz? Zemsta jakiegoĹ› islamisty?

Albo Czeczeni albo ci, o których piszesz. Pierwsi dla pogrążenia Rosji (cóż
im tam popierajaca ich Polska, skoro się akurat teraz świetnie nadaje do
zwalenia winy na Rosjan - o niepodległosc walczy się wszelkimi sposobami,
tu nie ma przyjaĹşni...), albo drudzy - zgodnie z danÄ… zresztÄ… obietnicÄ…...
A "chmura" nad Europą to tylko był sposób na utrzymanie bezruchu w
powietrzu w obawie przed zamachami na samoloty krajĂłw, ktĂłrym teĹĽ je
obiecano.

Tydzień po wydarzeniach w Hiszpanii:

http://www.panoramaolesnicka.pl/felieton,Dzis_Hiszpania_-_jutro_Polska,1910.htm

"DziĹ› Hiszpania - jutro Polska

 AmerykaĹ„ski pisarz Ernest Hemingway pisaĹ‚ w swojej sĹ‚ynnej powieĹ›ci Komu
bije dzwon: Nie pytaj, komu bije dzwon, bije on tobie…Ten cytat najpełniej
oddaje grozę sytuacji w kontekście spodziewanych zamachów terrorystycznych
w Europie. Także w Polsce. I to na pewno nie w ostatniej kolejności.
Ostatnie tragiczne wydarzenia miały miejsce w zeszłym tygodniu w kraju -
Hiszpania - który ma znacznie mniej żołnierzy zaangażowanych w Iraku niż
Polska. To Polska, a nie kraj krĂłla Juana Carlosa, w zonie (strefie)
okupacyjnej w Iraku ma dowództwo nad siłami koalicyjnymi, wiec to my
jesteśmy bardziej wystawieni na sztych. Nie miejmy złudzeń, że mądra
polityka naszych wojskowych, którzy potrafili dogadać się w Iraku z
przywódcami religijnymi większości szyickiej, może zmniejszyć groźbę
zamachów w Polsce. Tamten układ, zapoczątkowany przez generała Tyszkiewicza
i kontynuowany przez świetnego dowódcę generała Mieczysława Bieńka
(spadochroniarz!), niestety w żaden sposób nie przełoży się na uratowanie
nas od groĹşby zamachĂłw w Polsce. Bo w naszym kraju potencjalne zamachy
grozić będą nam nie ze strony umiarkowanych szyitów, grzecznie słuchających
swoich ajatollachów, lecz ze strony islamskich radykałów, dla których cele
wyznacza al-Qaida czy DĹĽihad.
Co to oznacza? To, że możemy spodziewać się w Polsce wszystkiego
najgorszego. To nie defetyzm. SpĂłjrzmy prawdzie w oczy. Jeden z szefĂłw
naszego resortu obrony narodowej powiedział mi w rozmowie prywatnej, że nie
chce straszyć ludzi, więc nie mówi tego w TV, ale groźba zamachów
terrorystycznych w Polsce jest więcej niż realna. Ci wszyscy politycy i
publicyści, którzy zapewniają nas, że nic nam nie grozi, a sytuacja jest
kontrolowana, są albo głupcami, albo kłamcami. Usypianie opinii publicznej
jest grzechem, a nie cnotÄ…. Przypomina ono obiecywanie przed Referendum
Unijnym 2003 gór złota po wejściu do UE, gdy z góry autorzy owej propagandy
sukcesu wiedzieli, ĹĽe mĂłwiÄ… o mitach.
Można więc założyć, że zamachy w Polsce są więcej niż prawdopodobne. Nie
będą one winą naszej straży granicznej, policji, saperów czy służb
specjalnych. Bo ci ludzie robią, co do nich należy. Będą one konsekwencją
nierozwaĹĽnego, niemÄ…drego, bezsensownego politycznie i ekonomicznie
zaangażowania Polski w wojnę i okupację Iraku. A za to odpowiedzialność
spada na politykĂłw. Konkretnych politykĂłw: prezydenta, premiera, partie
polityczne i te z koalicji rzÄ…dzÄ…cej, i te z opozycji (SLD,UP, PO, PiS). Na
niepotrzebną wojnę polskich żołnierzy wyprowadziły nie krasnoludki, tylko
znani z imienia i nazwiska antymężowie stanu. Zrobili to wbrew
społeczeństwu. 80 % Polaków było i jest przeciw tej wojennej awanturze i
okupacji obcego kraju, co nie ma nic wspĂłlnego z polskÄ… tradycjÄ….
Nowy hiszpański premier zapowiedział wycofanie tysiąca sześciuset żołnierzy
Królestwa Hiszpanii z Iraku. I to szybko - bo do końca czerwca. Polski rząd
powinien zrobić to samo. Jak najszybciej. Oby zdążył. Oby na rękach
niektórych polityków i liderów partyjnych rządu i opozycji nie było
polskiej krwi.
To mocne słowa. Ale i groźba jest realna jak nigdy.

autor: Ryszard Czarnecki"

Data: 2010-04-27 23:38:57
Autor: Ikselka
Dnia Tue, 27 Apr 2010 22:44:18 +0200, Ikselka napisał(a):

[...]

Albo Czeczeni albo ci, o ktĂłrych piszesz. Pierwsi dla pogrÄ…ĹĽenia Rosji

....i pokazania po raz kolejny, że sobie nie radzi z własnym i czyimś
bezpieczeństwem i mogą zrobić jej kuku, w dodatku na jej terenie tak, że
Rosji w pięty pójdzie nie tyle od samego kuku, tylko od jego reperkusji...

J.w.

Data: 2010-04-28 08:51:50
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-27 22:44, Ikselka pisze:
[...]

Trzeci w mojej hierarchii możliwy scenariusz - po nieszczęśliwym wypadku i "robocie" Rosjan. I oczywiście całkiem prawdopodobny.

[...]

Ano takie jest rozumowanie naszych politykĂłw - Polakom nic nie grozi - wojny w ktĂłrych uczestniczymy sÄ… o tysiÄ…ce kilometrĂłw od naszego kraju.  A w swoim lizaniu tyĹ‚ka jankesom nasi wĹ‚adcy zapomnieli o Ĺ›wiÄ™tym dla kaĹĽdego islamisty "DĹĽihadzie".. Przed nim PolakĂłw nie obroniÄ… atrapy jankeskich "PatriotĂłw" ktĂłre maja stacjonować w naszym kraju.

PS. Zastanawiające jest niekandydowanie R. Czarneckiego na prezydenta. Ciekawe co się stało że ten karierowicz nie startuje?

Data: 2010-04-28 13:10:43
Autor: Ikselka
Dnia Wed, 28 Apr 2010 08:51:50 +0200, jadrys napisał(a):

Ciekawe co się stało że ten karierowicz nie startuje?

Może się boi latać.

Data: 2010-04-28 14:57:09
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-28 13:10, Ikselka pisze:
Dnia Wed, 28 Apr 2010 08:51:50 +0200, jadrys napisał(a):

Ciekawe co się stało że ten karierowicz nie startuje?

Może się boi latać.

Może boi się wzlecieć za wysoko.

Data: 2010-04-29 17:56:04
Autor: Ikselka
Dnia Wed, 28 Apr 2010 14:57:09 +0200, jadrys napisał(a):

[...]

Po prostu może akurat TA kariera mu nie leży. //nomen omen...

Data: 2010-04-27 23:02:10
Autor: Tomy M.
[...]

Pozaory wskazuj± również na rosjan w sprawach:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Aleksander_Litwinienko
http://pl.wikipedia.org/wiki/Anna_Politkowska

.... ale wszyscy k*rwa wiemy że to Czeczeni albo CIA.

Tomy M.

Jane Burgermeister o katastrofie