Janek Wi?niewski pad?

Data: 2011-02-26 20:51:28
Autor: sfrustrowany internauta
Janek Wi?niewski pad?
Jakie wrażenia? Warto iśc?

Data: 2011-02-26 22:15:29
Autor: Habeck Colibretto
Janek Wi?niewski pad?
Dnia 26.02.2011, o godzinie 20.51.28, na pl.rec.film, sfrustrowany
internauta napisał(a):

Jakie wrażenia? Warto iśc?

Już dla samego plakatu warto. :)
90% polskich plakatów do filmów to totalna szopowna ch.jnia na białym tle.
Ten się rewelacyjnie wyróżnia.

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2011-02-27 11:42:23
Autor: Ajgor
Janek Wi?niewski pad?

Użytkownik "sfrustrowany internauta" napisał w wiadomości news:ikblk5$am8$1usenet.news.interia.pl...
Jakie wrażenia? Warto iśc?

Jeszcze nie widziałem, ale mam wrazenie, ze to kolejna przedwyborcza propaganda. A raczej antypropaganda.
Dziwnym trafem takie filmy, jak ten, czy Katyn zawsze sie pojawiaja pol roku przed wyborami.

Data: 2011-02-27 12:12:42
Autor: Marcin N
Janek Wi?niewski pad?

Użytkownik "Ajgor" <niepod@m.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ikd9r6$6ef$1@news.dialog.net.pl...

Jeszcze nie widziałem, ale mam wrazenie, ze to kolejna przedwyborcza propaganda. A raczej antypropaganda.
Dziwnym trafem takie filmy, jak ten, czy Katyn zawsze sie pojawiaja pol roku przed wyborami.

To wymień inne filmy, dzięki którym postała ta zadziwiająca statystyka.

Data: 2011-02-27 12:59:13
Autor: Habeck Colibretto
Janek Wi?niewski pad?
Dnia 27.02.2011, o godzinie 11.42.23, na pl.rec.film, Ajgor napisał(a):

[...]

Ale dlaczego pół roku? Nie lepiej na miesiąc przed, albo dwa? Dlaczego na
pół?

I niby czyja propaganda czy antypropaganda? Taki Wajda dzisiaj nie jest
ulubionym reżyserem jednej opcji politycznej i jest pupilkiem innej.

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2011-02-27 16:42:51
Autor: Hans Kloss
Janek Wi?niewski pad?
Habeck Colibretto <habeck@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
 Taki Wajda dzisiaj nie jest ulubionym reżyserem jednej opcji politycznej
Napisz że żartowałeś. I na wszelki wypadek podkreśl toto jeszcze wężykiem.
J-23

Data: 2011-02-27 19:15:00
Autor: Habeck Colibretto
Janek Wi?niewski pad?
Dnia 27.02.2011, o godzinie 17.42.51, na pl.rec.film, Hans Kloss
napisał(a):

 Taki Wajda dzisiaj nie jest ulubionym reżyserem jednej opcji politycznej
Napisz że żartowałeś. I na wszelki wypadek podkreśl toto jeszcze wężykiem.

Nie napiszę. Jedna opcja polityczna go nie lubi bo jest pupilem innej.

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2011-02-27 15:23:32
Autor: Maciej Bojko
Janek Wi?niewski pad?
On Sun, 27 Feb 2011 11:42:23 +0100, "Ajgor" <niepod@m.pl> wrote:

[...]

Ale pamiętasz, że najpierw nakręcono i ustalono datę premiery
"Katynia", a dopiero potem Sejm skrócił swoją kadencję?

--
Maciej Bójko
maciej.bojko@gmail.com

Data: 2011-02-27 17:19:25
Autor: the_foe
Janek Wi?niewski pad?
W dniu 2011-02-27 11:42, Ajgor pisze:
[...]

chyba mial byc na 40 rocznice Grudnia ale sie nie wyrobili.

--
the_foe

Data: 2011-02-27 11:51:58
Autor: rs
Janek Wi??niewski pad??
On Sun, 27 Feb 2011 17:19:25 +0100, the_foe <the_foe@wupe.pl> wrote:

[...]

moze przesuna polska premiere "the way back" o te 2 dni. albo
specjalnei tak zrobili, zeby dac czas na oflagowanie. <rs>

Data: 2011-02-28 09:14:05
Autor: koval
Janek Wi?niewski pad?
jak mówi mój mistrz A.Wajda: "szkoły pójdą!" ;)

Data: 2011-02-28 13:00:44
Autor: the_foe
Janek Wi?niewski pad?
W dniu 2011-02-28 09:14, koval pisze:
jak mówi mój mistrz A.Wajda: "szkoły pójdą!" ;)

dokladnie o tym samym pomyslalem.

--
the_foe

Janek Wi?niewski pad?