Janek wie co pisze...nurkowałem z nim na Tistlegormie i w,Canyonie. W tym co robi jest perfect w każdym calu,

Data: 2009-08-13 15:26:47
Autor: SHARMDIVER.PL
Janek wie co pisze...nurkowałem z nim na Tistlegormie i w,Canyonie. W tym co robi jest perfect w każdym calu,
M.A.K.
      More options Jul 11 2001, 1:15 pm
Newsgroups: pl.rec.nurkowanie
From: "M.A.K." <krawc...@ilot.edu.pl>
Date: Wed, 11 Jul 2001 13:12:48 +0200
Subject: Re: pletwy

....Myślę, że Janek wie co pisze...nurkowałem z nim na Tistlegormie i w
Canyonie. W tym co robi jest perfect w każdym calu, a jeżdżąc po świecie
sporo się napatrzył ....Jeszcze raz dzięki za fajne nury

--
Pozdrawiam,
Mariusz Krawczyk, M.A.K.

Data: 2009-08-13 16:46:29
Autor: Rafi

Newsgroups: pl.rec.nurkowanie
From: "M.A.K." <krawc...@ilot.edu.pl>
Date: Wed, 11 Jul 2001 13:12:48 +0200

[...]

To już szczyt wszystkiego. Samemu siebie wychwalać, podpisaując się jako ktoś inny. panie janku zapomniał pan zmienić nazwy w informacjach o użytkowniku.
Pozatym niektórzy przeglądaja właściwości widomości (NNTP-Posting-Host: ip-89.171.95.242.static.crowley.pl)
Żenada.

Rafi

p.s. nie zamierzam się wdawać w dyskusję, za godzinę wyruszam na urlop - nurkowy. Niektórzy w przeciwieństwie do pana, nurkują.

From: "M.A.K." <krawc...@ilot.edu.pl>
Date: Wed, 11 Jul 2001 13:12:48 +0200

[...]

Czy jest pan wstanie zrozumieć informację?
Nie sądzę.
A więc wyjaśnienie:
Zacytowana została wypowiedź uczestnika nurkowania.
Z podaną datą, i osobą która wysyłała to na listę.

Data: 2009-08-14 06:01:10
Autor: jacekplacek
SHARMDIVER.PL <diveinstructor@usuntoop.pl> napisał(a):
Rafi wrote:

> [...]

A więc wyjaśnienie:
Zacytowana została wypowiedź uczestnika nurkowania.
Z podaną datą, i osobą która wysyłała to na listę.

Podajesz datę: "Date: Wed, 11 Jul 2001 13:12:48 +0200" A nowsze?
Przy okazji, na stronie:
http://www.sharmdiver.pl/pages/kursy.htm
jest nagłówek szkolenie "zaawansowane". Tylko, pewnie przez pomyłkę, nie ma tam szkoleń zaawansowanych. Możesz napisać, jakie zaawansowane szkolenia robisz? Intryguje mnie też dział szkoleń "mistrzowskie". Rescue(czy P-2)  wszędzie kwalifikują zaledwie na poziomie średnim, wieć tu tez pewnie pomyłka. Możesz opisać prawdziwe kursy "mistrzwskie"?

Data: 2009-08-14 09:51:35
Autor: diveinstructor
> [...]
> Z podaną datą, i osobą która wysyłała to na listę.
> Podajesz datę: "Date: Wed, 11 Jul 2001 13:12:48 +0200" A nowsze?

Ostatnio na liście był ten - chyba z zeszłego miesiąca:
- wybierasz się nurkować do mnie? Jak miło :)

Witam wszystkich !
Naprawdę nie rozumię po co te negatywne emocje wokół Pana Jana każdy
ma prawo sie promować i zdobywać klientów w granicach prawa czyli jak
mamiętamy hasło /dotyczy tych po 40-tce/ z lat 90 tych" że nic co
prawem nie jest zabronione jest dozwolone" a ci co plulą i maja ochotę
żygać na wszystko co dotyczy w/'w robia mu tylko przysługę w postaci
reklamy niech lepiej zamilkną.Ja z cała odpowiedzialnoscia
stwierdzam ,iż nurkowanie z Panem Janem , które odbywałem w kwietniu
ubr. były dobrze zoorganizowne i świetnie przeprowadzone .Kilka razy
nurkowałem w Sharm i te z Janem Dudzińskim wspominam jako najlepsze w
tym rejonie .
Pozdrowiena
Viti 44

Pozdrowienia
VITI 44 --

Data: 2009-08-14 08:09:14
Autor: jacekplacek
Czy informacje na stronie Jana Dudzińskiego są prawdziwe?
diveinstructor@op.pl napisał(a):

> [...]

ubr. były dobrze zoorganizowne i świetnie przeprowadzone .Kilka razy
nurkowałem w Sharm i te z Janem Dudzińskim wspominam jako najlepsze w
Możesz podać link do tej wiadomości? Pozatym, dlaczego unikasz odpowiedzi:
"na stronie: