Janina Jankowska zwolniona za poglądy - by żyło się lepiej

Data: 2010-09-05 20:31:14
Autor: wekon
Janina Jankowska zwolniona za poglądy - by żyło się lepiej
Data: 2010-09-05 20:38:45
Autor: dK
Janina Jankowska zwolniona za poglądy - by żyło się lepiej

Użytkownik "wekon" <wekon@op.pl> napisał w wiadomości news:4c83e1f1$0$21001$65785112news.neostrada.pl...
http://www.polskieradio.pl/wiadomosci/kraj/artykul187182.html

wekon

I sądzisz, że relacja z tej rozmowy telefonicznej jest wiarygodna? Jeśli w ogóle się odbyła. Choćby z jednego powodu. W tych kręgach o takich rzeczach się mówi na spotkaniu w cztery oczy. P. Bratkowski musiałby być też bezgranicznie głupi, żeby nie przyjąć że rozmowę p. Jankowska nagrywa.
Pewnie poszło o coś innego, ale dlaczego przy okazji nie rzucić gównem?

dK

Data: 2010-09-05 21:30:43
Autor: wekon
"dK" <caria@wp.pl> wrote in message news:4c83e3bf$0$20989$65785112news.neostrada.pl...

[...]

To podaj GWnianą wersję mądralo.

wekon

Data: 2010-09-05 21:54:46
Autor: dK

Użytkownik "wekon" <wekon@op.pl> napisał w wiadomości news:4c83efe2$0$20988$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Zanim wyda się Prawy i Sprawiedliwy osąd, to może warto wysłuchać Bratkowskiego, mądralo?

dK

Data: 2010-09-06 10:27:32
Autor: wekon
"dK" <caria@wp.pl> wrote in message news:4c83f591$0$20988$65785112news.neostrada.pl...

[...]

No już mówił, że studenci ją zwolnili.

wekon

Data: 2010-09-06 10:41:48
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "wekon" <wekon@op.pl> napisał w wiadomości news:4c84a5f3$0$27045$65785112news.neostrada.pl...
No już mówił, że studenci ją zwolnili.

A cóż powiesz na taki punkt widzenia:

Prawicowo katolickie poczucie sprawiedliwości jest himeryczne i działa na pewno tylko w jedną stronę. Oto bowiem, jeden z moralnie nienagannych, katolickich i jak najbardziej prawicowych portali (nie napiszę jaki, bo dość promowania badziewia) strasznie się wzruszył losem dziennikarki radiowej Janiny Jankowskiej. Owa starsza, nieco nawiedzona bo etosowo styropianowa dama, została zwolniona z pracy w jednej ze szkół dziennikarskich. Wedle rozpowszechnionej przez rzeczoną panią informacji, powodem zwolnienia były ponoć, propisowskie poglądy Jankowskiej. Nie wnikając w szczegóły (choćby za co ją de facto wylano), rzeczony portal podnósł alarm i zademonstrował zniesmaczenie. Użyto wiele wzniosłych słów, po to tylko, by sformułować przewidywalny wniosek. "Oto dożyliśmy czasów, kiedy za niewłaściwe poglądy, niezgodne z linią PO, wyrzuca się z pracy ludzi zasłużonych i mających odwagę poglądy te głość". Pięknie, ujmująco i wręcz porywająco napisane.

Wszystko co ciekawe jednak przed nami. Otóż tenże sam, nienaganny moralnie portal katolicko prawicowy, zaledwie parę dni wcześniej na języki wziął inną publiczną osobę. Okazało się bowiem, że posłanka Joanna Mucha, będąc wyładowcą Katolickiego Uniwersytetu Katolickiego głosi poglądy wywołujące dreszcze czy wręcz obrzydzenie. Opowiada się bowiem za liberalizacją aborcji, oraz powszechnym dostępem do antykoncepcji. No i na dodatek jest z PO. Portal zadaje więc fundamentalne pytanie: czy można pogodzić takie poglądy z pracą naukową na uczelni katolickiej? Skwapliwie tez odpowiada: nie można! I rząda... pozbycia się pani Muchy z uczelni, bowiem jej stanowsko i poglądy nie są zgodne z linią i nauką kościoła katolickiego. Zastanawiające metamorfozy moralne! Czyli jak ktoś wylatuje za pisolubność, to strasznie jest źle i skandalicznie jest, zaś jak usuwamy za POlubność i liberalne poglądy, to jest jak najbardziej okey i właściwie jest. A jak wam się to podoba? Niby Europa a murzynek Kali rządzi.

poniedziałek, 06 września 2010, revelstein

http://revelstein.blox.pl/2010/09/1915.html

Data: 2010-09-06 10:46:48
Autor: dK
[...]

On nic nie powiedział jak dotąd.
 To p. Jankowska twierdzi, że tak Bratkowski powiedział przez telefon.

dK

Data: 2010-09-05 20:40:29
Autor: pluton
Janina Jankowska zwolniona za poglądy - by żyło się lepiej
http://www.polskieradio.pl/wiadomosci/kraj/artykul187182.html

No i co w tym dziwnego ? Migalski tez lizal sloneczko kaczce,
pokazal pogląda i wyleciał.

Nullification

Data: 2010-09-05 21:35:34
Autor: wekon
"pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> wrote in message news:i60o6n$7f4$1inews.gazeta.pl...
http://www.polskieradio.pl/wiadomosci/kraj/artykul187182.html

No i co w tym dziwnego ?

W sumie przy obecnej władzy to faktycznie to już tak nie szokuje.

Migalski tez lizal sloneczko kaczce,
pokazal pogląda i wyleciał.

Co ma piernik do wiatraka. Gdzie wyleciał Migalski, skąd i gdzie? Znowu GWno. Siedzi na ciepłej posadzie i będzie siedział do końca kadencji. Patrząc po ostatniej wypowiedzi to nawet żałuje, że tak sobie nim wsi24 dupę wytarły.

wekon

Data: 2010-09-05 22:07:18
Autor: pluton
Janina Jankowska zwolniona za poglądy - by żyło się lepiej

> No i co w tym dziwnego ?

W sumie przy obecnej władzy to faktycznie to już tak nie szokuje.

Chlopie, co ty piurdolisz ? Jest sobie prywatna szkola,
w ktorej nie lubia pisolizow.
W tej szkole jest baba, ktora robi preziowi laske.
No wiec dostaje kopa i fora ze dwora. Niech sobie idzie do
szkoly, gdzie prezio jest Bogiem.

Co ma wladza do tego ?

Jakbys pracowal w prywatnej firmie, ktora hoduje kwiatki
i zaczal tam pieprzyc o hodowli drzewek, a szef by cie wyj**ał
na ryj, to tez bys wladze obwinial ?

>Migalski tez lizal sloneczko kaczce,
> pokazal pogląda i wyleciał.

Co ma piernik do wiatraka. Gdzie wyleciał Migalski, skąd i gdzie? Znowu
GWno. Siedzi na ciepłej posadzie i będzie siedział do końca kadencji.

Ano ma. Migalski siedzial w firmie, ktora lize kakao preziowi,
a on raz nie liznął.
No i wylecial z posadki pisoliza. Do konca kadencji posiedzi na posadce
w parlamencie , a potem pojdzie zryc trawe.
Nikt go jako niezaleznego komentatora nie wezmie, bo mu z pyska
preziowym gownem wali. Zadna inna partia tez go nie wezmie, chyba ze jakas
samoobora albo mlodziez wszechpolska giertycha.
Pis go sponiewiera na maksa , bo prezio nie wybacza i zadnej posadki
juz nie znajdzie.  W tym sensie wylecial.
A na razie preziek sam sobie w stope strzelil, bo jak znam zycie to kazdy
usadowiony na posadce oddaje kawal kasy na partie, ktora go usadowila.
A teraz pis dostanie gowno od migalskiego.

Nullification

Data: 2010-09-06 10:26:48
Autor: wekon
"pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> wrote in message news:i60t9d$q7v$1inews.gazeta.pl...

> No i co w tym dziwnego ?

W sumie przy obecnej władzy to faktycznie to już tak nie szokuje.

Chlopie, co ty piurdolisz ? Jest sobie prywatna szkola,
w ktorej nie lubia pisolizow.

Studentów też dobierają po linni? Sprzątaczka też przechodzi test preferencji politycznych?  To mają być argumenty? Tłuamczysz jak dziecko dziecku, z tą różnicą że ja nim nie jestem.

Co ma wladza do tego ?

Za komuny też władza do tego nic nie miała, więc nie pytaj co ma władza do tego. Jakby to było za PiSu, to byś się dowiedział z wsi24 o kneblowaniu dziennikarzy.

>Migalski tez lizal sloneczko kaczce,
> pokazal pogląda i wyleciał.

Z tym Migalskim to nie wyolbrzymiaj. Kaja się chłopak i trochę mu wstyd, że za srajtaśme porobił dla wsi24:
http://fakty.interia.pl/tylko_u_nas/wywiady/news/pis-powinno-zamknac-buzie-w-tej-sprawie,1527946

A teraz pis dostanie gowno od migalskiego.

Gówno to by dostał Tusk jakby Palikota pogonił, Migalski to mógł co najwyżej na drożdżówkę dawać.

wekon

Data: 2010-09-06 02:02:45
Autor: zbig
On 6 Wrz, 10:26, "wekon" <we...@op.pl> wrote:

> [...]

preferencji politycznych?  To mają być argumenty? Tłuamczysz jak dziecko
dziecku, z tą różnicą że ja nim nie jestem.
Chyba jednak jesteś , skoro ten absolutnie rzeczowy argument do ciebie
nie trafia a powinien. Studentów dobierają po linii "finansowej" a
podejrzewam , że poglądy polityvzne sprzątaczki, które nie uczy
studentów nie są dla władz uczelni istotne

> Co ma wladza do tego ?

Za komuny też władza do tego nic nie miała, więc nie pytaj co ma władza do
tego.
Chyba jesteś rzeczywisście dzieckiem, skoro nie wiesz , że za komuny
władza miała WSZYSTKO do tego

>Jakby to było za PiSu, to byś się dowiedział z wsi24 o kneblowaniu
dziennikarzy.
Oczywiście, pod warunkiem, że byłaby to szkoła publiczna.

Data: 2010-09-10 19:47:40
Autor: wekon
"zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> wrote in message news:70221f34-b95c-42bb-ab12-41af94dbc7dcm1g2000yqo.googlegroups.com...
> [...]

Chyba jednak jesteś , skoro ten absolutnie rzeczowy argument do ciebie
nie trafia a powinien. Studentów dobierają po linii "finansowej" a

podejrzewasz ale nie myślisz. Idąc tym twoim podejrzeniem: co ze studentami o poglądach prawicowych? Płacą więc wymagają, a mi ręce opadają.

wekon

Data: 2010-09-06 17:07:08
Autor: [heÂŽsk]
On Sun, 5 Sep 2010 20:31:14 +0200, "wekon" <wekon@op.pl> wrote:

http://www.polskieradio.pl/wiadomosci/kraj/artykul187182.html

wekon

 za poglady sie nie zwalnia. zwalnia sie za ich gloszenie.
 PRYWATNA szkola to nie miejsce do wyglaszania peanow  na czesc sloneczka zoliborza.

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-09-10 19:49:14
Autor: wekon
""[heRsk]"" <#eu_bigbrednie@interia.pl> wrote in message news:h50a86psdj7evtnuilnbe7g70akipp7c7c4ax.com...
[...]

A z prywatnej TV należy zwalniać za peany ku czci słoneczka peru? Musieli by TVN zlikwidować.

wekon

Janina Jankowska zwolniona za poglądy - by żyło się lepiej